الصفحة رقم 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
مشاهدة النتائج 1 الى 20 من 37

المواضيع: للسعوديين بس!!!

للسعوديين بس!!!

بصوا ياجماعة انا الحمد لله سافرت بلدان كتير لكن اكتر بلد اعتبرتها وطني التاني بعد مصر هي السعودية لاني عشت فيها مدة واختلطت باهلها و.....و......الخ وعشان كده انا ماسمحش ان حد يتكلم عليها ولو نص كلمة .....المهم
    في موضوع لقيته في موقع كده وبصراحة كان عن براد بيت وتضايقت اوي لما لقيت ان الفنان العسل الحلو ده مسمي الكلب بتاعه سعودي طبعا انا دمي فار وماصدقتش الحكاية دي لكن لما رحت الموقع بتاع براد لقيت المعلومة دي للاسف الشديد وبرضه بوش مسمي القطة بتاعته india عشان كده الهند عملت عليه مظاهرة بس مش ده المهم .....المهم انا عايز اعرف المشاهير من الغرب اللي بنحبهم زي الهبل كده (ماقصدش حد) ونلاقيهم بيهينونا وساكتين وبنزداد حبا فيهم هو احنا ماعندناش كرامة ؟انا مش بكرهكم في حد بس انا بتكلم عموما أي فنان غربي مانحبهوش اوي كده الا مانلاقي انه بيحترمنا الاول قبل أي شئ ........وبرضه كيت وينسليت اتكلمت على الحجاب بطريقة وحشة وقالت ( الطروحات تشعرني بالقرف ) ولا مايكل جاكسون البوبي الكلب (مع احترامي لمعجبينه ) قال لما كان في بداية شهرته (انا لو كنت اعرف ان الاغاني بتاعتي هتتباع في مصر ماكنتش غنيت ) وانت تطول ياموكوس انت ؟! ده انت حتة سحلية وعامل زي الشياطين وانت عندك حق في المقولة اللي قلتها دي لان انت كده خربت ودان المصريين وخليتهم يتطرشوا ..... ده ظوفراقل خدام عندنا في مصر هنا بعيلتك ياروح امك كتك داهية انت واهلك
    معلش ياجماعة ماتزعلوش من طريقتي في الكلام ولا تضايقوا بس انا على حق من الاخر كده واللي زي دول لازم يتشتموا زي مابيشتمونا

2. ...

يا الله !!!

في موضوع لقيته في موقع كده وبصراحة كان عن براد بيت وتضايقت اوي لما لقيت ان الفنان العسل الحلو ده مسمي الكلب بتاعه سعودي

انا سعودييييييييييية !!

جررررررررررررر

ما يصير

بسمي كلبي ايرلندا (لان اصل براد بيت ايرلندي)

ههههههههههه

اسفة ببدأ الجد

الصراحة شي عن جد ينرفز !!

شدخلهم فينا طيب

والسعوديين ايبش سوو له عشان يهينها زي كذا

لا تخاف احنا ما نقدر نسوي شي لكن ا لله موجود في السما بياخذ حقنا منهم

وتذكر ان الله (يمهل ولا يهمل)

وهذا المتخلف بوش

الله سبحانه لهم بالمرصاد

والمشكلة احنا نموت عليهم

اصلا ايام حرب الخليج كانوا يمرون بدباباتهم في الكويت والسعودية كانوا يضحكون على انساءنا المتحجبات وكانوا يقولون

لما يرجعون لأمريكا يقولون (حريمهم أكياس زبالة )!!!

تصور !!!!

الله يهدي الجميع

مشكوووووووووور لانك علمتنا عن اشياء احنا غافلين عنها

وانا ما اعرف عن باقي الفنانين

تحياتي

ماندي

شكرا ليكي ياماندي وشكرا على ردك واعتقد ان رايك زي رايي في الموضوع ده والي الامام دايما وانا بحب السعوديين وستات امريكا هم اللي 60 زبالة

[هااي
    مرسي على الموضوع التحفة gooood

QUOTE=cute4ever]بصوا ياجماعة انا الحمد لله سافرت بلدان كتير لكن اكتر بلد اعتبرتها وطني التاني بعد مصر هي السعودية لاني عشت فيها مدة واختلطت باهلها و.....و......الخ وعشان كده انا ماسمحش ان حد يتكلم عليها ولو نص كلمة .....المهم (جدع) rambo

مرسي والله انت ذوق خالص وانا بأعتبر مصر بلدي التاني classic classic laugh بعد السعودية وما اسمحش لحد انه يتكلم على المصريين العسل laugh والسعوديين بالطريقة دي

في موضوع لقيته في موقع كده وبصراحة كان عن براد بيت وتضايقت اوي لما لقيت ان الفنان العسل الحلو ده مسمي الكلب بتاعه سعودي

ليه الغلط دا احنا عملناله اي والله هو السافل والحقير(مع احترامي لمحبيه) بس هو اللي ابتدأ

هو احنا ماعندناش كرامة ؟ا

والله عندنا بس ماحدش واخد بالو disappointed disappointed

نا مش بكرهكم في حد بس انا بتكلم عموما أي فنان غربي مانحبهوش اوي كده الا مانلاقي انه بيحترمنا الاول قبل أي شئ ........وبرضه كيت وينسليت اتكلمت على الحجاب بطريقة وحشة وقالت ( الطروحات تشعرني بالقرف ) ولا مايكل جاكسون البوبي الكلب (مع احترامي لمعجبينه ) قال لما كان في بداية شهرته (انا لو كنت اعرف ان الاغاني بتاعتي هتتباع في مصر ماكنتش غنيت )

والله شرف ليك يامايكل انو الودان المصرية بتسمعها devious

وانت تطول ياموكوس انت ؟! ده انت حتة سحلية وعامل زي الشياطين وانت عندك حق في المقولة اللي قلتها دي لان انت كده خربت ودان المصريين وخليتهم يتطرشوا

بعد الشر عن المصريين وانشاءالله عدوينكو هم اللي يتطرشو ogre ogre ogre

واللي زي دول لازم يتشتموا زي مابيشتمونا[/QUOTE]

والله معاك حق وان البادىء اظلم ermm

سلام

اخوي كاتب الموضوع اعذرني على الرد sleeping

بس انا سعودية و واثقة 100% ان كل هذا الكلام اشاعة وكذب ومايصدقة الي الغبي biggrin

إش كلب اسمة سعودي وقطة اسمها انديا eek biggrin

بصراحة عرفت من طريقة كلامك في موضوعات غير كذا على رد على مقارنة بين رونالدو وبراد حسيت انك مش طايق براد وماحبيت تاخذ هذه الفكره لنفسك وحبيت تكره الناس فيه بانك تضع هذا الموضوع المضحك 3d والي مايدخل الراس ermm

واعذرني على ردي الجارح بس انا واثقة من كلامي 100%
    gooood

بصي لما اقوللك انا عارف انا بعمل ايه واذا كنتي بتقولي ان ردك جارح فهو اهانة ليا عشان انت بتلمحي اني غبي لالا انا مسمحش بكده وانا عمري ماكدبت على حد واذا كنتى انت فعلا بتابعي الموضوعات كويس فانت هتلاقي ان بمدح سي براد ده كتير وانا مانكرش اني بحبه انا عملتله موضوع في البوم الافلام اسمه (صور لبراد بيت القمر) واي حد بيتكلم عنه بقولله (براد ده عسل) لكن انا لما بقول حاجة ببقى متاكد منها 100 % ولو مش مصدقة ياختي اتاكدي بنفسك في المواقع وانا موضوعاتي الاعضاء كلهم بيحبوها ومش مضحكة وبتدخل الراس ماتكلمتيش ليه على مايكل جاكسون وكيت والباقي؟ ها؟ هو انت هتيجي في الهايفة وتتصدري؟ انا مش عيل وخالي من اكبر الصحفيين وانا مش بتف فولة الا ماكون بللتها كويس وانا بعرض قضية مهمة جدا جدا وهي ان احنا بنبقى مدلوقين على فناني الغرب ولقيت مثال لبراد لو كنت لقيت حد تاني كنت حطيت والموضوع ده مش جايبه من دماغي اظن كلامي واضح وانا عندي استعداد لاي نقد في مضمون الموضوع لكن نكدب الموضوع ذات نفسه فانا ماسمحش لاني مش كداب وانا بنتقي مواضيعي بعناية شديدة ومن مصادر موثوقة وكلامي ده مايزعلش حد الحق مايزعلش ولا ايه؟ بعيد وبقول ماحدش يزعل

اسفه اخوي

اخوي حبيت اقلك اني متأسفة على ردي مافكرت انه فيه اهانه لك وبصراحة وقتها كنت معصبة جداً من كلامك عن براد وابداً مادخل مزاجي لانه كان صدمة ليا frown

وانا ماكملت قراءة الموضوع بتاعك كله كنت مفكره انه كله حش في براد بيت يعني بصراحة قريت المقدمة بس ermm

وعن مايكل والبقية صدقني انا اقتنعت بكلامك 100% وبليززززززز ماتزعلش عليه كثيررر لاني وقتها ماقصدت وطبعي مايحب يزعل حد وصدقني لما قريت موضوعك كاملاً لقيتة فعلا موضوع رائع ويستحق الشكر عليه gooood

ومشكوووووووووووور على الموضوع الحلووووووو gooood

بس عندي طلب confused

بليزززززز اذا عندك دليل على الكلام الي قلته عن براد موقع او موضوع بليززز حطه في رابط حتى اتأكد بعيني واعرف هذا الرجال على حقيقتة ومشكور مقدماً
    smile

خلاص يادروب هدورلك على دليل قريب لاني شفت الموضوع ده من زمان (من سنة ونص) في موقع بنت نت وماتزعليش بقى عشان انا برضه مابحبش ازعل حد

أنا برضو سمعت إنو ليوناردو ديكابريو غلط على المصاااريه 3d واتهمهم في مقابلة مع ..................................................

ترا أمزح معاك biggrin ليوناردو ديكابريو ممثل رهيييييييب وأكبر من هادا الكلام

مع تحياتي لك وللشعب المصري

اهلين مشكور اخوي على الموضوع الحلو وانا اذكر من فتره كان في جدال بالجرائد لان بوش سمى كلبته بالهند,اما براد فاكيد ايش تتوقع من واحد يهودي غير كذا.وشكرا لك مره ثانيه على الموضوع.

إقتباس الرسالة الأصلية كتبت بواسطة دروب الاحزان
    اخوي كاتب الموضوع اعذرني على الرد sleeping

بس انا سعودية و واثقة 100% ان كل هذا الكلام اشاعة وكذب ومايصدقة الي الغبي biggrin

إش كلب اسمة سعودي وقطة اسمها انديا eek biggrin

بصراحة عرفت من طريقة كلامك في موضوعات غير كذا على رد على مقارنة بين رونالدو وبراد حسيت انك مش طايق براد وماحبيت تاخذ هذه الفكره لنفسك وحبيت تكره الناس فيه بانك تضع هذا الموضوع المضحك 3d والي مايدخل الراس ermm

واعذرني على ردي الجارح بس انا واثقة من كلامي 100%
    gooood

ولي ما يسويها
    مو عشانك معجب بية تدير غلطو
    لا تستغرب دول أجانب يهود ويش تتوقع منهم

وياريت يا كيوت فور يو تدينا وصلة الموقع ألي يقول شذي

بس انا اول مرة اعرف ان براد يهودي وعالعموم انا لقيت الموضوع ده في موقع بنت النت في قسم الشاشة الساحرة وهو موضوع قديم دوروا وان شاء الله هتلاقوه وعنوان الموضوع ده اسمه (للسعوديين فقط)
    والموضوع ده شفته من سنة ونص واتحدى انكم ماتلاقوش الموضوع

مشكوره ع الاطراء.. smile

والله يسلمك smile

<< بتاع السعوديه redface

اما كلب بصحيح mad

انا بشتري كلب وسميه براد بيت gooood

عاد من زينه confused

<< من اصلي اكرهه mad

زاد الطين بله mad

تسلم ع الموضوع

والاطراء redface
    + :: ... nothing hard like missing ... :: +

لووووووووووووووووووووو mad وووووووووووووووووول

[Glow]من زيييييييييييييييييييي mad mad يييييييييييييييينه[/Glow]

[Glow]ماااااااالت عليه هالإيرلندي [/Glow]

[Glow]وعاد مايكل جاكسون الحمد لله على العافيه ما أدري إيش يحبون فيه أصلاً شكله << ماله داعي أتكلم [/Glow]

[Glow]مشكووووووور أخوي cute 4 ever والسعودية هي بلدك الثاني ومصر ان شاء الله إنها بلدنا الثاني [/Glow]

[Glow]تحياتي ....[/Glow]

[Glow]سعودية بقووووووة[/Glow]

Omg eek eek

اوووووووووه mad

الحقيقه كلشي نتوقع من الاجانب وخصوصا اذا كانوا يهود mad

بس اول مرة اعرف انو براد بيت اصله يهودي !!!! confused

المهم ان العرب تاج فوق راسهم smoker

واللي يتكلم ويغلط على اي بلد عربي فهو غلط على العرب والمسلمين كلهم

انا صح عراقيه بس ما ارضى اي احد يتكلم على اي وطن عربي

لاننا وطن واحد >>>> حسب ما يقولون sleeping

المهم

مشكوور اخوي عل الموضوع والله يعطيك العافيه smile

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
    الله ينتقم منهم حق انتقام
    خلاص انا كرهت براد بيت اصلو ما يستحي ابدا وانا الي متشحتفة علية ببببببببببببببببب يروح في ستين دهيا على العموم شكرا على الموضوع الحلو واهلن بيك في السعودية والله انست ونورت
    سلام

الصفحة رقم 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

بيانات عن الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

عدد زوار الموضوع الآن 1 . (0 عضو و 1 ضيف)

المفضلات

collapse_40b قوانين المشاركة

• غير مصرّح لك بنشر موضوع جديد
  • غير مصرّح بالرد على المواضيع
  • غير مصرّح لك بإرفاق ملفات
  • غير مصرّح لك بتعديل مشاركاتك
  •  

مكسات على ايفون  مكسات على اندرويد  Rss  Facebook  Twitter