مشاهدة النتائج 1 الى 6 من 6

المواضيع: مارايكم في.......؟

مارايكم في.......؟

كيف حالكم ياجماعة
    بحكم انني مصري وطبعا وطني ولكن الساكت عن الحق شيطان اخرس
    اريد ان اعرف رايكم في الشخصية الكرتونية (بكار) ...... انا اراها متخلفة برغم انها نالت استحسان الجميع لكن انا ارى المسلسل مصلحجي شوية
    اغنية البداية والمقدمة وكانها ابراز موهبة محمد منير وتظهر صورته في الاغنية ومش عارف ليه(هو من حلاوته) وبعدين الحلقة فاضية كده ومفهاش موضوع نص الحلقة رايح على كلام عن الحلقة اللي فاتت والنص التاني يااما كلام اهبل يااما كلام عن تاريخ البلد مش كفاية ان احنا بندرسه في الكتب
    لا وايه بيجيبلك مؤامرات دولية ويحلها حتة عيل(بكار) ده غير الرسم المتخلف البطل شعره فلفول واسود وحالته بالبله ومن النوبة ومش بيتكلم نوبي ايه الانفصام في الشخصية ده؟ وبعدين أي حد يشوف الكرتون ده يفتكر مصر كلها كده
    كمان الحركة مش مضبوطة وتلاقي رجل (قدم) الشخصيات بتفلت وهم ماشيين ومرة تلاقيهم بيجروا من الجنب وبعدين وشهم ييجي في الشاشة تحس ان هيجيلك سكتة قلبية .......مع الاعتذار لمعجبي بكار لكن انا خلاااااااااااااااااااااص اتخنقت

2. ...

انتوا رحتوا فين؟ الله يرحمكوا للدرجة دي بتكرهوا المصريين !! ليييييييييييييه

السلام عليكمcute4ever gooood
    كيف حالكم ياجماعة
    بحكم انني مصري وطبعا وطني ولكن الساكت عن الحق شيطان اخرس
    اريد ان اعرف رايكم في الشخصية الكرتونية (بكار) ...... انا اراها متخلفة برغم انها نالت استحسان الجميع لكن انا ارى المسلسل مصلحجي شوية
    اغنية البداية والمقدمة وكانها ابراز موهبة محمد منير وتظهر صورته في الاغنية ومش عارف ليه(هو من حلاوته) وبعدين الحلقة فاضية كده ومفهاش موضوع نص الحلقة رايح على كلام عن الحلقة اللي فاتت والنص التاني يااما كلام اهبل يااما كلام عن تاريخ البلد مش كفاية ان احنا بندرسه في الكتب
    لا وايه بيجيبلك مؤامرات دولية ويحلها حتة عيل(بكار) ده غير الرسم المتخلف البطل شعره فلفول واسود وحالته بالبله ومن النوبة ومش بيتكلم نوبي ايه الانفصام في الشخصية ده؟ وبعدين أي حد يشوف الكرتون ده يفتكر مصر كلها كده
    كمان الحركة مش مضبوطة وتلاقي رجل (قدم) الشخصيات بتفلت وهم ماشيين ومرة تلاقيهم بيجروا من الجنب وبعدين وشهم ييجي في الشاشة تحس ان هيجيلك سكتة قلبية .......مع الاعتذار لمعجبي بكار لكن انا خلاااااااااااااااااااااص اتخنقت
    نحن في أحسن خير والحمد لله gooood
    والله صراحة أرى هذا المسلسل للأطفال الصغار gooood
    وفي الحقيقة طبعا كلنا يعرف أن من فيه لا يشبهون الناس الذين في مصر أبداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا eek
    في الشكل وفي الكثييييييييييييير من النواحي هم لا يشبهون لناس القاطنين في مصر أبداااااا وقطعا eek
    لكنه في النهاية يبقى للأطفال الصغار ولربما الأشكال مبسطة أصلا gooood
    وهو خالي من المشاهد المرعبة والمخلة وهذا رائع جدا gooood
    وحتى بعض الأنمي يكون عن الخلجيين يكون رسمه مشابه كثيييييييييييييييييييييييييييييييييير لرسم بكار هذا
    لما شفته إخرعت وقلت WHAT IS THAT??? eek
    لكن تعرف الكبار عارفين حظارة مصر مختلفة والصغار مايفهمو
    فأنا إبنا خالي مثلا كانوا يحبوه قبل مدة طويلة والحين لما أقلهم تريدوا تتفرجوا؟
    يقولوا لا لأنهم كبروا شوي
    وهذا دليل على ان هذا الأنمي للصغار gooood
    وطبعا ماعادني شوفه في التلفاز(والحمد لله biggrin )

وتسلم أخوي cute4everعلى الموضوع gooood gooood gooood

ليش نكرههم؟؟؟ eek
    كلنا ناس ومسلمين gooood
    وأنا كنت لسا بكتب الرد وعلطول لما شفت هذا علطووول رحت عدلت smoker

ونحنكلنا إخوة ومابنكره بعض gooood
    اخر تعديل كان بواسطة » uchiha_fox في يوم » 28-01-2005 عند الساعة » 00:35

انا دخلت الموضوع ومافهمت من بكار ولاشي لاني الصراحه ما اعرف هذا الشي dead بس حبيت اقولك انو مستحيل مسلم يكره مسلم smile شكــــــرا وعذرا عن التقصير smoker

مرحبا صديقي cute4ever { ازيك عامل ايه}[Glow] بالمصري[/Glow] biggrin
    اولا شكرا لهذا الموضوع وخصوصا انك من مصر gooood
    انا شاهدة بكار حلقة او اثنين بس اقولك كلامك كل صح
    بس نحن مانقول ان المصرية كدة[Glow]{ بالمصري برضوا}[/Glow] biggrin ولكن نحن ننتقد ردات الكارتون العربي
    وبكار موش هو الرسوم العربي الوحيد ولكن جميعا سواء[Glow]{في الهوى سوى}[/Glow] biggrin
    [Glow]
    بصراحة طريقة كتابتك للموضوع حلوة ودمها خفيف وبشكرك عليه[/Glow]

سلااااااااااااااااااااااااااام

بيانات عن الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

عدد زوار الموضوع الآن 1 . (0 عضو و 1 ضيف)

المفضلات

collapse_40b قوانين المشاركة

• غير مصرّح لك بنشر موضوع جديد
  • غير مصرّح بالرد على المواضيع
  • غير مصرّح لك بإرفاق ملفات
  • غير مصرّح لك بتعديل مشاركاتك
  •  

مكسات على ايفون  مكسات على اندرويد  Rss  Facebook  Twitter