مشاهدة النتائج 1 الى 4 من 4

المواضيع: الغاز كرنبو

الغاز كرنبو

طبعا كلكو عارفين المفتش كرنبو

وانا اخذ ت قرار اننا نعمل الغاز زى بتاعت كرنبو ايه رايكوا

وادينا هنبدا من الحلقة الاولى:النهاردة حصلت حاجه كوميدى خالص eyatoesالمشهوره ب(eyatoesحبل الغسيل) إشترت 2 كيلو برتقال أبو صرة علشان عندها شوية برد ولما وصلت بيهم لباب العمارة إفتكرت إنها نسيت تشترى نص كيلو لبن علشان ولادها سميحه و ذعطر وكانت واقفه أمام باب العمارة على الرصيف التاني 3 أشخاص الأولى : ( marmoraفس توك)اللى كانت واقفه بتسمع فى الام بى سري اغنية ريمكس الثانيه : ( designer esraa فله)اللى كانت واقفه بتبيع سجاير فرط والثالثه : ( doddy أعر الكبايه)واللى كانت بتشرب عصير قصب فى المحل اللى قدام العمارة فسابت ( eyatoesحبل الغسيل) كيس البرتقال جمب باب العمارة ورجعت علشان تشترى اللبن ولما إشترت اللبن ورجعت ملقتش كيس البرتقال ولما سألت التلاته إذا كان حد فيهم شاف كيس البرتقال بتاع eyatoes قالوا marmoraفس توك: أف ..بجد حاجه موش ممكن كيس برتقال ايه وبتاع ايه ..يعنى ينفع كده تخرجيني من المود بتاع الاغنية ..بجد حاجه لا تطاق ..ال برتقال ال برتقال البرتقال . designer esraa فله: هع هع.. برتقال ايه اللى انتى جايه تقولى عليه وواجعه دماغنا علشان شوية 2 كيلو برتقال أبو صرة .. لو لاقيتيه هاتى واحدة.. هع هع.doddy أعر الكبايه: انا مشفتش اى أكياس برتقال خالص انا واقفه بشرب العصير حتى لسه مخلصتهوش .. تاخدى شوية .eyatoesحبل الغسيل معرفتش مين اللى سرق كيس البرتقال بس أنا عرفت

يلا كل واحد يقولgooood
    0

2. ...

0

أنا عرفت مين

بس الرقم كام علشان أبعت sms ده ايه ده

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

designer esraa فله

هي الي خدت البرتقال

بس ممكن طلب ممكن أحط مشكلة جديدة

لو سمحت

وشكرا على الموضوع الروعة
    sigpic452281_1علمتني الحياة أن أجعل قلبي مدينة بيوتها الحب وطرق حياتها التسامح

النـــــــــــــــ كانت البدايةــــــهاية
    0

الموضوع لا يفيد قسم الالعاب والمسابقات بشيء ^_^ !
    اعتذر .. يغلق،
    0

بيانات عن الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

عدد زوار الموضوع الآن 1 . (0 عضو و 1 ضيف)

المفضلات

collapse_40b قوانين المشاركة

• غير مصرّح لك بنشر موضوع جديد
  • غير مصرّح بالرد على المواضيع
  • غير مصرّح لك بإرفاق ملفات
  • غير مصرّح لك بتعديل مشاركاتك
  •  

مكسات على ايفون  مكسات على اندرويد  Rss  Facebook  Twitter