مشاهدة النتائج 1 الى 20 من 20

المواضيع: Anime Dreams

Anime Dreams

??Has any of you ever had a dream about Anime

of course every one of you had a favorite Anime.....did you ever dream about it....?well of course

you can post any dream you had even if it was short.....long.....stupid......silly....cool anything cheeky

the only one rule here is THE DREAM MUST CONNECT SOMEHOW TO THE ANIME!...DONT POST A NORMAL DREAM dead

: as for the rules in this forum....i will start first

i have several pokemon dreams ,they were rather werid

In one, i was going through my regular day, waking up going to school that kind of thing, except i had my pokemon . so i fly to school on my Flygon and we land down as the other girls are also using thier pokemon to fly to school . then i go to my class only to have someone shout at me "hey! Latias!i challengeyou to a battle!" i said sure and starting battling in an odd gameboy/Anime style

Then a teacher came down and started shouting at us because it was against the rules to battle at school and both of us were sent to the principal's office sinse it was considered on the same level of getting into a fist fight

so i sit in the room waiting for someone to punish me and my challenger. then a loud noise rang out and every one in the office start screaming out and then i woke up. the noise being my alarm clock

i really liked that dream.......oh well smoker

2. ...

Oh my.
    your dream is very beautiful and sweets
    keep in your mind
    every one when he\she thinking so mush about something
    you will see it in your dream

عن نفسي:
    كنت كثير وأنا صغيرة اتابع الرسوم المتحركة
    ولما كنت افكر ويش اللي بيصير في الحلقة اللي بعدها
    تلقائيا ولا اراديا أحلم الحلقة التالية
    وبالفعل تظهر لي نفس الحلقة
    أما عن حلم جميل فيا أحلام حلمتها والى الان
    واشوف نفسي أحيانا أكون دور البطل في الحلم
    منها:
    ليدي...كونان........سالي.......................... ............الخ
    بس أفضل حلم حلمته هو:
    لما كنت أقوم بدور منارة في مسلسل اسرار المحيط
    صراحة الحلم غير شكل وفضيييييييييييييييييييييييييع

أختي Latias مشكورة عالموضوع الرائع ^__^
    وبصراحة حلمج ينفع حلقة بحالها هه هه.. لما تحلمين بالباقي اكتبيه ههههه

أنا أذكر مرة حلمت حلم ملخبط وشفت فيه شخصيات أنيمي أحبها..
    كنت في المدرسة.. بس كانوا كلهم مثل أشكال شخصيات Digimon Tamers
    وكان بنات وأولاد مع أنه ما عندنا مختلط dead
    ولمحت كوجي من Digimon Frontier وحوله مجموعة بنات شكلهم ميتين عليه

بس.. ما اذكر اكثر @__@
    No Country For Old Men

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد ما حلم
    يحتاج نتولف كل واحد يقول حلمه وبعدين نعمل منه مسلسل طويييييييييييييييييييل
    شكلنا بنفوز بالجائزة الذهبية على طول

بنت المحيط :
    you liked my dream? so do i
    i dreamed that dream from about two months
    it is stick in my head^__^

((غير شكل و فضيييييييييييع)) you said your dream was
    tell us about it please^__^

Li_Syaoran:
    i am happy that you like my topic^__^

[/QUOTE]وبصراحه حلمج ينفع حلقه بحالها هه هه.. لما تحلمين بالباقي اكتبيه ههههه[QUOTE]
    hahah!!my dream stoped right there ....never completed any way

ok....any body dont be shy^__^post any dream you had about Anime
    ....its not too hard

hey latias
    nice dream ya

انا حلمت من زماااان يمكن من سنة و شوية عن كايتو كيد من كونان
    حلمت انه صار يسرق عشان يرضي خطيبته و اني حاولت اساعده على انه يتغلب على هالمشكله

طبعا هذا قبل ما اعرف رفيجته .. ما اذكر اسمها
    بس كان حلم واااايد حلو
    و اذكر اني حلمت بعد بس ما اذكر الحلم frown

بس كان حلم كايتو كيد شئ .. كنت ما ابي اقوم من النوم
    بس شاسوي smile
    0c4ca96ab4d1feaa3cef2c969bb6f20d

(أنا من نفسي صراحه طفشت وانا أكتب بالأنجليزي ,لازم أجبر نفسي علا تعلم اللغه شوي)>_<

نوار:
    بصراحه حلمك يضحك^_^طالعه حراميه فيه ههههه

وكلنا مانبي نقوم من النوم الين الحلم يخلص ...شوفي حلمي الي كتبته مثلا ..كنت أبي أعرف ايش كان بيسوون فيني أنا والبنت الي متحديتني بسبة المباراه(@_@)

هذا حلم أنا توني حالمه فيه أمس .....وبصراحه ماأقدر أوصف كيف كان غريب:
    كنت أنا في غرفتي ماسكه الدفتر الي أرسم فيه كالعاده وكنت أرسم فيه البوكيمون (Flygon) ((نفس البوكيمون الي في الحلم الماضي))وبعد ماخلصت الرسمه بشكل غريب دبّت فيه الحياه وخرج من دفتر الرسم وطار وراح جهة الباب ماأدري شكله راح تحت للصاله المهم قلت ماعلينا وكملت أرسم ,بعدين جاتني أختي الي أصغر مني وقالت أن Yogiمن(Yo-Gi-Oh) ومجود تحت في الصاله.
    أنا طرت من الفرحه ونزلت للصاله بس ماكان فيها أحد ....سمعت صوت كأنه زمجره على صراخ في المطبخ ...رحت هناك بسرعه ولا أشوف ال(Flygon)الي رسمته ودبت فيه الحياه كان يتصارع مع (Red Eye Black Dragon)((كذا أسمه صح))من(Yo-Gi-Oh)وفجأه دخل المطبخ Joey من (Yo-Gi-Oh)وراح فتح الدولاب الأخير وأخذ منه بطاطس (تشيبس) وبدأ ياكل فيه وهو ماتكلم كلمه وحده والغريب أن (Flygon) كان يستخدم هجمات مالها وجود في عالم البوكيمون كان يستخدم الهجمات الي في(Yo-Gi-Oh)مثل البرق الأبيض ...الخ.
    وآخر شيء جاء (Flygon)وأستخدم هجوم موجود في بوكيمون وهو هجوم (Over Heat attack)وصارت الدنيا حممممرا وقمت من النوم...(@_@)
    الي أغضبني في هذا الحلم أني ماشفت يوغي فيه>_____<اليوم الصباح أكلت أختي من السب !!!

السلام عليكم ^^

انا من كم اليوم شفة موضوعج ,,,بس ما كان عندي حلم أتذكره على الانيم...!

بس سبحان الله من بعده بكم اليوم حلمت حلم عن naruto ناراتو ^^ اضني كنت متاثرة بالحلقة ^^

مع اني احب شخصيات معينه في ناراتوا بس ما ادي ليش طلعت في الحلم أني امثل شخصية إينو Ino

مع انها شخصية عاديه عندي ,,وافضل وايد شخصيات عليها ,,,المهم ,,,

الحلم أني كنت على حدود قرية الليف ,,وكانت تحيطها جبال ,,, و كانت دوريه على الطلاب القريه انهم يحمون القريه من الأشرار وكنا موزعين على مناطق من الحدود ,,,وفجأه شفت أخو ساسكيه ,,وال مرافق الي معاه ,,كانوا يتسلقون الجبل
    وانا وراهم ,,,كنت احاول اسوي الحركة المشهور للأينو ,,,اني اخلي اخو ساسكيه ومرافقه يتقاتلون,,واوني عاد ما عندي شاكرا كافيه لعمل هذي الحركة >< ,, وكانو راح يقتلوني بسيف المنشاره وفجاه , جاء كاكاشي ,اونه راح ينقذني منهم ,,,كان الحلم متلخبط بالمرة أحداث سريعه و شخصيات غريبه بدات تطلع ,, شفت عمري فجاه في القرية مع الناس ,كان احساسي كأني بحلقة من المسلسل ^^ كنت منفعله جدا ....

من بعد هذا كله,,,خربوا الحلم عليه >_< ,,,,,اختي كانت تواعيني من النوم bored

وبس ,,,,وشكرا على الموضوع الفنتكة ....بالتوفيق gooood

السلام عليكم
    هلا والله بــLatias ^^ شخبار ؟........

أما عن نفسي انا الاول كنت أموووووت على Digimon Tamers لما طلع ..وكنت ما أطوف ولا حلقه منه....
    كل يوم في العطله اصحي من صباحة الله واورح انطره يجي في قناة Fox Kids وهو يجي 5 العصر ..

ومن تأثري فيه حلمت حلمه عنه ان توكاتو و هنري و سورا جايين لي بيتنا عشان اروح معاهم الى عالم الديجيتال

وبعد ما رحنا جا لي ديجيموني وكان شكله غرييب يخرع dead ويقولون لي ان هذا هو ديجيموني وانا قلت ماعليه

نقبلها احسن من لا شئ .. وبعدها رحنا اندووور واندوووور ولا ادري ليش اندور ؟؟ .. وفي مره وحده ماشفت روحي

الا انا في حجرة توكاتو قاعدين نسولف ..... ومااذكر وش الاحداث الباقيه لأنها من زمان ..... بس فعلا كانت الحلمه حلوه وغريبه
    وكأنها حقيقه ....

ومشكوره خيو عالموضوع ^_^
    نشوفك على خير

cool dream and i'm your sister
    الترجمة : يازين حلمتس زيناه وانا اختس
    and my sis actully i can't remember any dream 'cause it's been so long smile
    الترجمة : وانا اختس مايحظرني شي هالحزة منذو مبطي عن الاحلام

سلملم

إقتباس الرسالة الأصلية كتبت بواسطة وحيشة أم كريشة
    cool dream and i'm your sister
    الترجمة : يازين حلمتس زيناه وانا اختس
    and my sis actully i can't remember any dream 'cause it's been so long smile
    الترجمة : وانا اختس مايحظرني شي هالحزة منذو مبطي عن الاحلام

سلملم
    loooooooooool
    ================
    Great thread about Dreams Vs Anime ^^
    Umm … when comes to think of it, I might had one of even more when I was just a kid!! But I remember it was NOT some nice and peaceful!!!
    I mean mostly would be some monsters and demons..(Remember those wired looking creatures mmm can’t name them… say like elf’s!!? although elf’s are suppose to be peaceful!!)anyway, and me trying to flee or maybe try to kill them with my sword or my magic spells … Hehee its funny how Anime can effect us in some ways.. but still cool by me ^_^ and yah it’s right and I believe that too (when someone keeps thinking about something he’ll dream about it)
    Thanks ^^

MIZUKI
    looool! cool dream ya?!? how many times that our dream ends when our sisters start waiking us
    thank you for yor reply

LuFFy pirates
    هلا والله بLatias^^شخبار؟.....
    !!!as good as ever
    !what a funny dream you had
    thank you for posting !Mr. LuFFy!!^__^

وحيشة ام كريشة
    make your mind move !!!post post post
    أتمنى أنكي تكتبين بالأنجليزيه لأني صراحه نص كلامك ما أفهمه بالعربي!!!!

BMA
    مراقبنا الحبيب كتب في موضوعي!!!
    you can't imagen how happy i am for your reply ....and yeah ..everything you said is right
    that's why i opend a thread like this .....to talk about how coud the Anime effect on us somehow

مراقيبين ردّو على موضوعي!!!!!!يااااااااااااي!!!!^____________^
    *getting insane ....then fainted*

*woke up*
    Ahem...thank you all for your reply , and post any dream you had ....even if it was silly
    that's well make the topic more grater^___^

Ur subject's perfect.. I like it so much

wink i dreamed i was married to john silver
    and i wish my dream come true

smile Thanks

هاااي Latias

اولا مشكوورة على الموضوع الحلووو^^

ثانيا انا امس حلمت حلم حلوووووووو

حلمت ان ميستي تترك توجيبي ومايصير عندها اي بوكيمون غير "ميو"وتحمله بين يدينها طول الوقت وكمان آش تروح كل بوكيموناته حتى بيكاتشو ويصير عنده بوكيمون يشبه "ميوتو" شوي وبروك يروح وتجي بداله ام آش !! وملابسهم غريبة ومنطاد عصابة الرداء الابيض يتغير بدل ماهو "ميوث" صار (مااعرف شاسمه الازرق)لكن لونه وردي !! حلم تافه وعجيب بنفس الوقت مااعرفت كيف اوصفه لكن بصراحة كان حلم حلووووو ^^
    تحياتي:المجهوله

إقتباس الرسالة الأصلية كتبت بواسطة Latias
    مراقيبين ردّو على موضوعي!!!!!!يااااااااااااي!!!!^____________^
    *getting insane ....then fainted*
    wink
    say how you like it for a change in your signature؟
    500X500 ههههههههه ابعقدك biggrin
    سايونارا ^^

اذكر مررره حلمت حلم اني انا في مدينه غريبه بس هاااا ماتفشلوني redface وترون هذا الحلم صدق مب نصب ولا اكذب عليكم اصلاا لييه اكذب redface

وصرااحه يوم كنت في الحلم كنت مررررره فرحاااانه عد يوم قمت استغربت من هذا الحلم rolleyes

كان في كواتر الي في اجنحة كاندام عرفتوه smile

المهم الابطال انا وهو smile عد كذه من البدايه جايبين حصان ابيض يركض وفوقه اثنين كواتر وبنت مررره حلوه تجنن شعرهااا لونه اسود طويل وناااااااااعم مرررررررررررررره وكان شعرهاااا يطير cool والمفاجئه ان هذي البنت هي انا eek eek eek شوفو اشلون انقلبت سبحان الله من حال الى حال cool

المهم وجات بنت ثانيه تشبهني كثييير لاكن انا كنت احلى منهااا biggrin wink تلاحقنااا وهي راكبه فوق حصان ابيض بعد وتحاول تساويناا حتى ساوتنااا وكانت مغمضه عيونهاا عد بعدين افتحتهااا طلعت عيونهااا تطير العقل مرره تجنن eek eek والاكثر كنت فرحااانه فييه ان هذي البنت حلللوه وانا كنت احلى منهاا tongue ووجههاا كان واضح انهاا غيرانا مني ليييه كواتير كان يحبني rolleyes المهم بختصار الحلم ان كواتر يحبني يعني قصة حب لي rolleyes smile

وتصدقون ان في الحلم في واحد سأل كواتر وقاله مين احلى بنت عندك قال [Glow]kuina [/Glow] (( يعني انا ^^ )) عد جايه في الحلم انا متفاجئه وفرحااانه واستحيت بعد لاني كنت جالسه جنبه smile smile

وصرااااااحه انا استغربت من جد من هذا الحلم لاني ما قد فكرت مررره ان تصير معي قصة حب مع احد من شخصياات الكرتون اصلااا ما خطر على بالي eek rolleyes

وتدرون وشي نهاااية الحلم ؟؟؟؟ [Glow]^^[/Glow]

جابو هنديين واحد رجال خاااااايس مره شفتو الي بلكرتون [Glow]وداعاا ماركوو [/Glow] [Glow]شفتو الرجال صاحب السرك ابو ابنت الي لابسه ازرق وشعرهاا بني الي تعرف تلعب بلعرااايس gooood [/Glow]

المهم هذا ووحده حرمه هنديه راكبين قطار الموت وجالسين يحبون بعض redface redface

عد جايبيني غيرااانه منهاااذي الحرمهه كأن هذا كان كواااتر cool cool

شفتواا اشلون النهااايه عجيبه وش دخل هذول الهديين فينااا سبحان الله مغير الاحوال biggrin biggrin

[Glow]واتمنى انكم تصدقوني اني ما كذبت لاني وش استفيد لو كذبت غير الاثام [/Glow] cool

مشكووووره اختي[Glow] Latias [/Glow] على الموضوع الحلو gooood gooood

:: السلام عليكم ::أممممم موضوع حلو وايد... anime dream!!!..

أنا الأسبوع إللي فات حلمت أني Miki >> char_miki2 إللي في Marmalade Boy
    يمكن من كثر ماعجبني الرسوم +مع أنه قديم وايد+ المهم... الحلم كان أني رحت المدرسه مع أختي
    وكانت أختي هذه >> char_arimi2 Arimi بعدين ونحنه نمشي شفت أختي لابسه ثياب النوم!!! ورايحه المدرسه معاي ^_^ +BAKA+
    وتمت أصيح أصيح لأنه في أولاد كانو وري الشجر يضحكون عليها وكأني لمحت واحد يشبه هذه >> char_satoshi2 Satoshi بعدين
    أنا رحت ومسكت هذه الولد إللي يشبه Satoshi وضربته بالشنطه ههههههههه علي راسه ^_^ بعدين راح الولد وأشتكي عند مديره المدرسه هذه >> char_jinny2 jinny+عاده شفتو مديره حلوه جي+ والله مديرتنه الحقيقيه لبسه نظاره من العصر الحجري وكرشتها جدامها مادري حامل طول السنه ولا شو هههه +
    المهم بعدين المديره طلعت مسدس ماي!!! بعدين أختي الحقيقيه صحتني من النوم,,,, للأسف ^_^:
    ++ لأني كنت أريد أعرف شو بيصير بعدين ++ وبس... مشكورين علي الموضوع..

الموضوع حلو

غير شكل

أقول لكم حلمتي بس لاتضحكون cheeky cheeky cheeky
    أوكي

كان عندنا يوم الثلاثاء حفل تخرج
    وفي الليل انا رحت السرير واستنى الصبح

وبعدين نمت

حلمت ان حفل التخرج بدأ
    وكان فيه Bakura &Marik eek eek
    وانا انصرعت

الحلوين هنا
    وبعدين ماريك تحداني في مباراه ولا بيقتل المديرة dead dead (يا ليت)
    قلت له أنا مبتدئه
    وبعدين تبارزنا
    عاد انا في العالم الحقيقي مسوية Deck بورق مقوى<<<<محد راضي يشتري لي بطاقات حقيقية
    ولعبت بنفس البطاقات اللي عندي بس حقيقية cool cool

وبعدين

هزمته
    ولما كنت مستانسه بالفوز
    رنت الساعة disappointed ermm ermm ermm

سخيفة صح؟؟! sleeping sleeping

[/QUOTE]? say how you like it for a change in your signature[QUOTE]
    ! thanks BMA !! it is really nice from you

====================================

thank you all for your reply in my topic

all your dreams are nice and and funny^__^

i didn't though that my topic is getting popular like that^o^ 0

the most dream i really liked is the one for............((go down

[/B]Kuina[B]

!!!What a fantasy dream you had!! this one is Amazing

بيانات عن الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

عدد زوار الموضوع الآن 1 . (0 عضو و 1 ضيف)

المفضلات

collapse_40b قوانين المشاركة

• غير مصرّح لك بنشر موضوع جديد
  • غير مصرّح بالرد على المواضيع
  • غير مصرّح لك بإرفاق ملفات
  • غير مصرّح لك بتعديل مشاركاتك
  •  

مكسات على ايفون  مكسات على اندرويد  Rss  Facebook  Twitter