مشاهدة النتائج 1 الى 6 من 6

طريقه قانونيه للتخلص من قيود الرابيد شير مجانا

اخوانى الاعضاء ايه اخباركم مع الرابيد شير انا عارف انكم مش لاقيلنه حل وكل واحد بيحط موضوع بيكون مالوش اثر ومعظم الطرق مابتنفعش علشان كده ايه رايكم رايكم اننا نمتلك بريميم اكونت عليه هتاولى ازاى وانا مش معايا مليم ؟؟؟؟؟؟؟؟ هاولك انك ممكن تحصل على المبلغ المطلوب للتسجيل وتكون انت كده باشا واخر التمام سمعنا كتير عن مواقع الربح من الانترنت ؟؟؟ وعارف ان 99% منهم نصابين وانا جبتلكم الموقع ده وهو ممتاز ولا هتعرض اعلانات ولا هتسيب الجهاز مفتوح ولا اى حاجه من دى كل اللى انت هتعمله انك تسجل فيه free account وهو بيديلك لنكات لمواق وبتكتب تحت كل موقع تعليق يعنى بتاول رايك وكل موقع بتاخذ علية 4 او 6 دولار حسب الموقع نيجى باه لاهم خطوه وهى التسجيل انت اول شىء انك تدخل على الموقع و ده لينك مباشر يدخلنا علي طول في الموضوع::

تم حذف الرابط

وبعد كده على الشمال فوق هتلاقى sign up free acount وبعد كده ادخل وسجل واكتب البيانات ولازم تكون صحيحه

وبعد كده بيديك لنكات مواقع وتكتب عنها رايك وبعدما يوصل حسابك ل75 دولار ممكن تطلب تحويل الفلوس لحسابك
    وما تخفش ال75 دولار دول تجيبهم فى يومين وانا مجرب
    واتمنى اكون افادت
    اى استفسار انا فى الخدمه
    والله يا جماعة الكلام ده مش كدب وغير اي موضوع والله

وتكملة للشرح

وبتدخلوا علي موقع وتسجلوه مجانا ولازم تسجلوه عليه دي اهم خطوة اللي الحساب هايجيلكم عليها

ٍوبعد كده وانت لسه مسجل بتدخل علي my account وطبعا حسابك لسه صفر

بعد كده بندخل علي موقع rapidshare.com ونتبع الصورة

طبعا هايحولك لموقع ال paypal.com اللي انت سجلت عليه وهاتدخل ايميلك والباسورد

وبمجرد تسجيل ايميلك والباسورد كده انت اشتريت الحساب وبيانات الحساب سترسل علي الايميل
    بس في حاجة مهمة جدااا عشان ماتبوظوش كل حاجة وهية اهم من كل اللي فات

يا جماعة بكرر الموضوع والله العظيم حقيقي ومتراقب وبيشوفوا الاي بيهات

يـعني ماتحولوش تسجلوا اكتر من مرة انت بعد ما تخلص اعلاناتك بتعمد بعد كده علي دعوات الاصدقاء
    عن طريق دخولك الي refer friend وبتاخد اللينك وتبعته لاكبر عدد

يارب اكون قدرت افيدكن واسف علي الاطالة
    اخر تعديل كان بواسطة » الفارس المغامر في يوم » 23-09-2008 عند الساعة » 08:29 السبب: مخالف للقوانين
    760c5ef33b8eb47aa759e63d2717415b
    0

2. ...

والله أخوي شكرا لك على الطريقة بس لايزال هناك أناس لم يمتلكو حساب وشكرا لك
    0

0

مشكورررررررررررررررررر اخوي انا عندي طريقه اسهل هي برنامج تكتب الرابط وهو يحمل
    0

تضحك على من أخوي ماعليش سوف يغلق الموضوع بسبب أن كل شخص يدخل من الرابط سوف تربح أنت 1.25دولار فلذلك هذه تعتبر طريقة للربح وقوانين المنتدى لا تسمح بذلك

.................................................. .......أســـــــفـــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    1c0e6705c8ddb09d6f4dec91d710885d
    0

ارجو اغلاق الموضوع
    وطرد صاحبه اذا كرر الموضوع مرة اخرى
    اصلا هو الظاهر مو فايت الا ليربح على حساب وقتنا

وبعدين مع النصب يااااااااااااااااااااااا
    مليتو المنتدى
    حلو عنا عاد
    5db8374a87de0b6f2e1638e52f24c25b
    بأيدينا لا بأيدي سوانا يا رب
    0

بيانات عن الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

عدد زوار الموضوع الآن 1 . (0 عضو و 1 ضيف)

المفضلات

collapse_40b قوانين المشاركة

• غير مصرّح لك بنشر موضوع جديد
  • غير مصرّح بالرد على المواضيع
  • غير مصرّح لك بإرفاق ملفات
  • غير مصرّح لك بتعديل مشاركاتك
  •  

مكسات على ايفون  مكسات على اندرويد  Rss  Facebook  Twitter