مشاهدة النتائج 1 الى 3 من 3

غمزه تعلم النذالة واكسب!!!!

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مرحبا بكم في مدرسة النجاسة biggrinالواقعة (وليست واقفة) هناك في دوام من إلى أيام الإجازة (متى ما تنجست لك جائزة)cool

كيف تتعلم النذاله وتطبقها حرفيا اليك مايلي

الصبح وانت رايح على شغلك وهى نايمة تعمد اسقاط اى شيئ او خبط الباب بصوت عالى علشان تصحيهاeek
    ولو حاولت ترجع تنام قلها مادام صحيتى حضري الفطور بقىsmile

اذا كنت بتتفرج على التلفزيون وهى عايزة تغير القناة ermm00 قالها معلش الحلقة مهمة جداnervous

اصحى يوم الجمعة بهمة ونشاط وجهز الافطار لزوجتك بس ماتنسى انك تستخدم 15 صحن واكبر كمية من الملاعق والشوك و 5 طناجر من اللى عندكم فى المطبخ و 10 كبيات ترك التلاجة مفتوحة وقشر البيض فى الحوضeek

فى عيد ميلادها زينلها قالب عيد ميلادها بخمسين شمعة ولو سألتك لية خمسين رغم ان عندها25سنة بس ؟ اتحجج بضعف الاضاءة فى البيت redface

لو عاملة ريجيم روح على السوبر ماركت ومحلات الحلويات واملى التلاجة شكولا وحلو وجاتو 00 يرعى التجول وانت مستمتع بأكل الجاتوة امامها 3d

ماتنسى رأيك فى طبيخها لو عاملة لحمة قالها حلو الدجاج 00ولو طابخة بامية 00 جميلة الملوخية شوعليها ؟؟ ولو عملة كيك قلها انا بحب اشرب شاى مع البسكويت الحلو !! tongue

لو الزوجة قررت مسح الارض فى البيت حاول انك تروح وتيجى على المناطق

وانت قاعد تتفرج على التلفزيون وهى طالع عينها فى تنظيف البيت وبعد ما تخلص وتيجى يدوبكك تقعد تستريح جنبك تطلع وقلها حبيبتى معلش ممكن كوب مي علشان ضهرى بيوجعنى !! cry

بعدها والله العالم ياتكون اتحولت بقدره قادر الي سوبرمان لانك حاتنحدف من الشباك يا تكون سبايدرمان
    لانها حاتجري وراك في كل مكان عموما لمصلحتك الجري عشان ينقص وزنك
    ممكن بعدها يشوفك احد منتجي افلام هوليوود وياخذك عندهم وتصير مشهور شفت كيف نتائج النذاله
    smokercoolbiggrin

2. ...

LOOOOOOOL
    و تعرف ايش النتيجة
    طاااااااااااالق منها هيا
    ههههههههههههه
    شكرا ع الموضوع الحلو
    و انت وش دراك
    و لا مجربها؟؟؟
    ككككككككككك
    يسلمووووووووووو
    26421

ALLOW

هههههههههههههه وش حليلي لا الحين أنا عمري15 يعني لسه بس أدرس وأستعد ههههههههههههههههه ^_^

بيانات عن الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

عدد زوار الموضوع الآن 1 . (0 عضو و 1 ضيف)

المفضلات

collapse_40b قوانين المشاركة

• غير مصرّح لك بنشر موضوع جديد
  • غير مصرّح بالرد على المواضيع
  • غير مصرّح لك بإرفاق ملفات
  • غير مصرّح لك بتعديل مشاركاتك
  •  

مكسات على ايفون  مكسات على اندرويد  Rss  Facebook  Twitter