مشاهدة النتائج 1 الى 5 من 5

Talking طالـــــــــــــــــــب فله

اولا كيف احوووووووالكم يارب بخيررر اخليكم مع الموضوع طالب يرد على المدرس بأغاني المعلم يسأل الطالب : غير صيغة الفعل من المضارع للماضي . الطالب : خلاص الماضي ودعته = محيت ذكراه من باليانا من باعني بعته = ولا دريه يجي دربي المعلم : إنت فاكر دمك خفيف ، إنت عاوز تعلمني الهيافة بتاعتك ؟ الطالب : حاجات علمتهالك ... وحاجات نولتهالك ... وحاجات عيشتهالك .. أيام مكنتي معايا .. بريئة بتحلمي ! المعلم لك يخرب بيتك أنتي فاكرني بنت يا مسطول ، اعتذر وتوب قبل ما ارميك من الشباك الطالب : وانا كل ماقول التوبة يا بوي ترميني المقادير ياعين ! المعلم : انا رايح اجيب الناظر يتفاهم معاك ، وحتشوف لما يجي حيعمل فيك ايه الطالب : الغضب الساطع آت - من كل مكان آت ! : المعلم : هزر زي ما انت عاوز وحنشوف حتعمل معاه ايه ! حضر الناظر مع المعلم وسال الناظر الطالب : الناظر : إنت إيه حكايتك مع المدرس ؟ الطالب : توادعنا انا واياه = لكن ما توادعنا . الناظر : انت يا ابني بالع راديو والا شريط .. مالك كده على بعضك مزيكا ! انت ما نمتش ابمارح ؟ الطالب : نسيت النوم واحلامه = نسيت لياليه وايامه ! الناظر : إطلع بره وخليني اشوف ابوك بكره يا مش متربي الطالب وهو خارج من الصف : يجيلك يوم تندم على ما سويت = واقول منك لله يكفي انا مليت ! المعلم للناظر : الطلاب اللي زي دول بتعمل معاهم إيه ؟ الناظر : أطبطب......... وادلع !
    انشالله ضحكتو وانتظررررررر ردودكم باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي
    [IMG]b60a5c94e6[/IMG]
    [GLOW]البوكسيوس نيوس[/GLOW] [SHADOW]عندما يكون لجنون[/SHADOW] [GLOW]عنوااااااااااان[/GLOW]
    [/GLOW]

2. ...

هههههههههههههههههههه الله يرجك
    والله مو ضوعك عسل يا عسل
    مشكور على هالموضوع الرائع

هههههههههههههههههههههههههههههه

حتى الناظر انعدى

تسلم عالموضووع اخوي
    C9D66419

موضوع كوووووووول زي صاحبه
    حتى المدير اتعدى منه
    أنا عن نفسي فطست من الضحك
    يسلمو على الموضوع مرة ثانيه
    وننتظر جديك

مع تحياتي رورو العسل

مشكووووووووووووووووور عا الردود الكوووووووووووول يسلموووووووووووووووووووووو ياذوووووووووووووق

بيانات عن الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

عدد زوار الموضوع الآن 1 . (0 عضو و 1 ضيف)

المفضلات

collapse_40b قوانين المشاركة

• غير مصرّح لك بنشر موضوع جديد
  • غير مصرّح بالرد على المواضيع
  • غير مصرّح لك بإرفاق ملفات
  • غير مصرّح لك بتعديل مشاركاتك
  •  

مكسات على ايفون  مكسات على اندرويد  Rss  Facebook  Twitter