مشاهدة النتائج 1 الى 10 من 10

تنبيه انت هاتفضل لحد امتى تفكر بغباء ( ايوة بغباء)

انت الوقتي بضيع حاجتين من ايديك انك الاول ضيعت لجنه وكمان ضيعت الدنيا انا مش بقول كلام انشا لا الكلام دا عن تجريه والله عن تجربه انا لما كنت عاصي كنت اولا قلبي مش مستريح مش مطمئن مي حاسيس بالامان انما الوقتي انا اقدر اقول انا فعلا بحب ربنا انت لو سالتك الوقتي قلتلك بتحب ربنا عارف هتقولي ايوة لا انا مش عايز قلبك هوا الي يرد يقولي بيحب ايه هتلاقي قلبك بيقول انا بحب الجامعة ومعاكسة البنات والنظر ليهم حتي في رمضان مش فرقه انت عارف انت رمضان دا فرصت عمرك ياااااااااااااااه انت صعبان عليا انت عارف ان ربنا سلسلك الشياطين عشان العباده عطاك ليله بالف شهر ايوة بالف شهر فتحلك ابواب الجنه ودي تدل علي الخير وقفلت ابواب النار تدل عن بعد الشر تقوم انت باه تعكس كل حاجه انت صدقني مش هتلاقي في الدنيا سعادة والله شمش هتلاقي سعادة انت عارف انا وواحد صحبي كنا نبا ماشين ندحك طول الليل والنهار بس مش لاقي الدحك دا في قلبي جيت وانا في المصيف يعني اوحش منطقه لقيت حوليا كله معاصي كل الي حواليا البنات عيزا تعجب الولاد والولاد عيزين يعجبوا البنات انا بجد صعبت عليا نفسي ايه كل حاجه في الدنيا بنات انا زهقت من البنات
    قولت في نفسي هوا انا اتخلقت رديت بسرعه وقلت في نفسي وانا ابكي [ وما خلقت الجن والانس الا ليعبدون ] اهنا مش مخلوقين عشان البنات ولا عشان الفلوس ولا عشان الدنيا دي اصلا اهنا مخلوقين عشان نعبد ربنا لا انا عايز اقف معاك هنا ثواني معظم الناي لا بل كلهم فكرين ان دين هوا الكتما لما هوا بيشوف شيخ مثلا يلاقيه ماشي متضايق في الشارع لا دا هوا مضايق عان مش عجبوه حال الناس الي ماشيا دي البنت لبسا ومش لبسا الولد ماشي فاتح صدره بس اقصم بالله يمين احاسب عليه يوم القيامه امام القوي الجبار ان انا عمري ما تزوقت لحظات افضل من الي انا فيه الوقتي يااااااااااااااااااااااااااه
    لما تبكي كدا لربنا وتقوله انا عايو الجنه متعا رهيبه والله رهيبه .
    الوقتي انا عايز اقولك حاجه ما ضيعش الدنيا والاخرة ما ضيعش السعاده في الدنيا ( الدين ) والسعادة في الاخرة ( الجنه ) انت مش عايز لما تموت تقول فزت بها ورب الكعبه امشي في طريق ربنا الوقتي حالا ايوة الوقتي ما حدش ضامن عمره الموت ياتي بخته
    وابكي وقد تلت البروق مضيئةً * * * * من كل اقطار السماء رعودٌ

[SIGPIC][/SIGPIC]

2. ...

اية يا شباب انت مش هتعيدوا تفكيركم ولا ايه انا مستني ان شاء الله

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اهلا اخي الكريم

اسال الله لك الثبات على الحق وان يسهل لك طريقا للعلم النافع

بارك الله فيك
    attachment

"اللهم اغفر لوالدي وارحمه انك انت الغفور الرحيم " اللهم انزل على قبره الضياء والنور والفسحة والسرور وجازه بالاحسان احسانا" وبالسيئات عفوا وغفرانا♡

جزاك الله خيرا
    وثبتك الله علي طريقه
    وان يجعل مثوانا الجنه
    امين يارب العالمين
    إذا أعجبك موضوع من مواضيعي فلا تقل شكـراً قل
    اللهم اغفر له ولوالديه ماتقدم من ذنبهم وما تأخر..
    وقِهم عذاب القبر وعذاب النار..
    و أدخلهم الفردوس الأعلى مع الأنبياء والشهداء والصالحين ..اللهم امين

جزاكم الله خيرا ثم اعلق واقول لو نريد ان ندخل الجنه فلنعبد ربنا كما يريد لا كما نريد

ابتسامه ايه هوا الموضوع غلط ولا ايه

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته (اولا)

انا يا شباب عايزكم تردوا مش عشان الموضوع اذا الموضوع ما عجبكش قول ايه العيب وانصحني
    اسال االله الجنتي لي وكل مسلم

جزاك الله خيرا اخى على الموضوع الحلو والله عندك حق فى كل كلامك
    اللهم ثبتنا على دينك واغفر لنا
    اعذرنى فهذا قرارى....فجرحك لم يكن اختيارى

ابتسامه جزاكم الله خيرا

جزاكم الله خيرا علي الكلام الي انا ما استحقه وجزاكم الله خيرا انما هو توفيق من الله عز وجل

لا تنسوا ان تنظروا الي الموضوع يا شباب اظن انه مهم والله المستعان

بيانات عن الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

عدد زوار الموضوع الآن 1 . (0 عضو و 1 ضيف)

المفضلات

collapse_40b قوانين المشاركة

• غير مصرّح لك بنشر موضوع جديد
  • غير مصرّح بالرد على المواضيع
  • غير مصرّح لك بإرفاق ملفات
  • غير مصرّح لك بتعديل مشاركاتك
  •  

مكسات على ايفون  مكسات على اندرويد  Rss  Facebook  Twitter