مشاهدة النتائج 1 الى 4 من 4

تابع لو سمحت يا............ ايوة انت انت ... ممكن ثواني

ممكن ثواني باه لوسمحت انت كل حاجه بتعملها عشان نفسك طيب غذي قلبك شويا او جرب كلامي ممكن

يعجبك ممكن تشوف الايات دي لا ما ترميش الورقه استنه بس اقرا بتاني لو سمحت
    بسم الله الرحمن الرحيم
    **كل نفسا بما كسبت رهينا** كل واحد هياخد هقه بالضبط مافيش زياده الا من رحم ربي

**الا اصحاب اليمين** الا الناس الي انت كنت بتتريأ عليه وكنت بتقول دول ما لهمش في حاجه دول الوقتي ليه كل حاجه

**في جنات يتساءلون ** عن المجرمون** ماسلككم في سقر ** بيسال علي صحبه الي كانوا حبايب اوي بيقولو ايه الي حصل معاك في ايه ؟

**لم نكٌ من المصلين** اصل احنا ما كناش فضين نصلي انا اكنت بقعد مع اصحابي واطنش سعات اصلي وسعات لا اصل انا مش قادر اسيب المحل لوحده اسيب صحبي وادخل الجامع بعدين اصلي

**ولم نكٌ نطعم المسكين ** وكنت اشوف المسكين الي مش لاقي ياكل واطنش والغي قلبي واشتم فيه
    واشتري سجاير واقعد مع اصحابي في القهوة واعزمهم علي شيشا وسجاير

**وكنا نخوض مع الخائضين ** اصل انا كنت ماضيها باه مش في دماغي حاجه اخرج مع اي حد من اصحابي اغاني ومالو مش مهم كنت ماضيها اي حاجه

**وكنا نكذب بيوم الدين ** مش حطين الي احنا هنبعث يوم القيامه ونهرب من الدين ونهرب من القناوات
    الاسلاميه

اخي واختي في الله انت مين فيهم؟ ايوة فكر الوقتي امال هتفكر امتا ؟ اصل انا لسا عايش شبابي الدين مش

كتما والله الدين قمه السعادى صدقني انت يا ولي الامر هتسيب بنتك لامتا وابنك هتسبهم لامتا باه انت

مش عارف ان ربنا شيفك عارف بس فين الي عارف ده انت قلبك حجر بيتهز بالاغاني ومش عايز تسمع

كلام ربنا كام يوم ما قرائش في القران بل كام شهر والله بل كام سنه انت مش قتفوق باه اخي في الله هتسيب

نفسك لامتا لما تموت انا عملت الي عليا وانت الباقي اتقي النار اخي (اتقوا النار التي وقودها الناس

والحجارة) ربك كريم اوي بس انت مش عارف والله مش عارف فاكر لما عملت زنوب كتير ومعرفش حد

وسيبك كده بس لحد يوم اخي في الله :::: انه لطعاما دون طعام وشرابوا دون شراب وانها لاياما قلائل ::::

اذكر شيئن الله ................. .و ................... الموت

"اللهم اغفر لي ما لا يعلمون واجعلني كما يقولون "
    اخر تعديل كان بواسطة » أواب في يوم » 08-10-2006 عند الساعة » 10:18 السبب: " تم التعديل من قبل المراقب "
    وابكي وقد تلت البروق مضيئةً * * * * من كل اقطار السماء رعودٌ

[SIGPIC][/SIGPIC]

2. ...

مشكوووووووووووووووووووووووووور على الموضوع الروعة
    صدق وااااااااااااااااااااااااايد مهم

بانتظار جديدك

شكرا علي ردك الجميل واعدك ان شاء الله بان يكون هناك جديد ان شاء الله

وجزاك الله خيرا

بيانات عن الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

عدد زوار الموضوع الآن 1 . (0 عضو و 1 ضيف)

المفضلات

collapse_40b قوانين المشاركة

• غير مصرّح لك بنشر موضوع جديد
  • غير مصرّح بالرد على المواضيع
  • غير مصرّح لك بإرفاق ملفات
  • غير مصرّح لك بتعديل مشاركاتك
  •  

مكسات على ايفون  مكسات على اندرويد  Rss  Facebook  Twitter