مشاهدة النتائج 1 الى 8 من 8

طلب نرجمه باقى حلقات Kiba

السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
    ازيكم يا رجاله عاملين ايه و ايه اخبار الصيام معاكم صيمين السنه ده وله زى كل سنهeek eek
    معلش ممكن سوال صغير biggrin biggrin biggrin biggrin
    انا كنت متابع خلقات (KIBA) لحد اخر حلقه نزلت و اعت مستنى مستنى مستنى frown frown frown frown
    ولكن الحلقات مفيش لمدة 2 شهر و زياده مفيـــــــــــــــــــــــــش
    انا عارف ان كل واحد عند ظروف خاصه بقيه(رمضان دخل و الواحد عايز ياكل) ومشفاضى
    لكن انا نقسى اتفرج على التكمـــــــــله بتعته علشان هوه حلوة معلش كملوه و بعد كده توبه انى اتفرج على كرتون تانى
    شكـــــــــــــــــــــــــــــــرا يـــــــــــــــــــا رجاله و تعبكم معايا
    ملحوظه الى من يهمه الامر لو مش ختقدر تترجم او مش فاضى ادينى الموقع انز الحلقات و اتفرج عليها ياباتى و لتل و حظى افهمها او مفهمهاش)
    و السلام ختام والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته
    اخوكم الصغير هشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــام

2. ...

^^هنا حلقات كايبا ^^
    سبحان الله وبحمده..سبحان ربي العظيم
    للمترجمين : الرجاء ذكر اسم الفرقه او الشخص المترجم/ين الانمي إلى الانجليزيه ، حفاظا ع حقوقهم

wink

أخي دخول الى هذا موقع
    سوف تاجد كله حلقة مترجم عربي من ترجم اخس سايق الخير

و حلقة تحميل مجانا

و هذا وصل موقع سجل فيها بس و حمل

موقع ضغظ

شكــــرا يارجاله انا كنت مسحل فى الموقع بس هو ضاع منى شكر كبير اوى اوى يا رجاله 100 100 و رمضان كريم

يعني شو السالفة ترجمو لين kiba لين حلقة 14 بعدين وقفو شو السبب هذي السالفة هني في مكسات

اخوي اذا تبى هذ الانمي ما في حل ال موقع سايق الخير هذ الوحيد الي يترجم هذ الانمي بعدين في ناس

قالو انهم ما يبو يترجمو هذ الانمي عشان فكرة هذ هذ الانمي مقلدة من بوكيمون او يوغي

والسموحة منكم على طول الكلام
    078b7328c7

عضو في عصابة
    dark angel
    bo3askor_s@hotmail.com

بيانات عن الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

عدد زوار الموضوع الآن 1 . (0 عضو و 1 ضيف)

المفضلات

collapse_40b قوانين المشاركة

• غير مصرّح لك بنشر موضوع جديد
  • غير مصرّح بالرد على المواضيع
  • غير مصرّح لك بإرفاق ملفات
  • غير مصرّح لك بتعديل مشاركاتك
  •  

مكسات على ايفون  مكسات على اندرويد  Rss  Facebook  Twitter