مشاهدة النتائج 1 الى 5 من 5

Unhappy ساعدوني اني اخد حقي من الهاكرز...

يا جماعة انا نفسي بجد تساعدوني انا جيت امبارح ادخل على ايميلي مرداش قالي كلمة المرور غلط المهم عرفت ادخل تاني و الحمد لله عن طريق السؤال و الاجابة اللي بكتبهم علشان لو نسيت كلمة المرور المهم عملت نفس الكلمة القديمة معنى كدة ان حد كان مغيرهالي فعلا دخلت الا يميل و ملقتش ولا اى ايميل من ايميلاتي و لاقيت 4 ايميلات جداد بس معنى كدة ان الايميل ما اتفرمتش مثلا لاني لاقيت ايميلات جديدة فا انا عايزة منكوا كام طلب لو سمحتوا عيزة اعرف ممكن ارجع ايميلاتي ولا لا و ازاى و عيزة اعمل حماية و عايزة اعرف مين اللي دخل لو ينفع من فضلكم ساعدوووووووني انا جديدة هنا بس حاسة ان الناس متعاونة جداااااااا من فضلكم عايزة الرددددددددددد.....و اسفة للازعاج

2. ...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

تفضلي هنا اختي .. هالموضوع بيفيدك gooood :

وبالتوفيق ان شاء الله ^__^
    2386bc6c285805b5602e3620bbb1c799
    Miss ya BMA

هزووم ... هذي ولد وإلا بنت ؟؟ والله احترت.. ..ههههههههههههههههه

المهم أختي كيف الحال؟

انا حاس انه إيمليك ما فيه إلا العافية..

عارفه ليه؟ .. انا كنت هاكر... وكنت اسوي هوايل.. واعرف حركات الهاكرز كلها ... عشان كذا... اقول لك
    إيميلك ما فيه إلا العافية ...
    يكمن جهازك فيه فايروس (في أنواع من الفايروس وظيفتها انها ترسل الأرقام السرية خطا على الإنترنت).. ولكن هالإحتمال ضعيف مرررررررررررررررره....

أو انتي لازم تصحصحي لما تكتبي الباسورد "يعني اللغة .. حجم الحروف (كالبيتال/ سمول)..وهلم جر"...

وبالنسبة للرسائل الجديدة واختفاء الرسائل القديمة ... فهذا شيء طبيعي...
    لأني اذكر زمان (أيام البسس المغمضة) كان عندي ايميل في الهوتميل... تركته شهرين ..
    لما رجعت ... حصلته فاضي... ومافيه إلا 13 رسالة ... كانت رسائل دعائية ... يعني حتى اللي أرسلها ما يعرف
    اسمي... واتوقع انه هذا هو اللي قاعد يصير معك ...

cool مع تحياتي
    Kill'em All

هزووووووووم .... لا تنسى الورقة واللي يسلمك .. أوكيه ... باي

تابع شكرا لكم بجد..

اولا انا بنت بس و انا بعمل الاشتراك ما شوفتش فين النوع ههههههه عامة ححاول اغيرها المهم شكرا جدا على اهتمامكوا بس انا حاسة انه هاكر من واحد انا عارفاه عشان قبلها بكام يوم كان عندي ايميلات معينة و اداليتيت عشان كان فيها كلام خاص بالشخص ده فاعتقد انه خاف فعمل كدة عامة شكرا جدااااااا و لو عرفتوا حاجة تانية ياريت تقولولي

اعتقد ان هذا الشخص مش هاكر... بس يعرف الكلمة السريه...

عشان كذا .......... غيري الكلمة السرية بغيرها مش نفسها...

وقولي لي النتائج ,,, أوكيه

باي

بيانات عن الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

عدد زوار الموضوع الآن 1 . (0 عضو و 1 ضيف)

المفضلات

collapse_40b قوانين المشاركة

• غير مصرّح لك بنشر موضوع جديد
  • غير مصرّح بالرد على المواضيع
  • غير مصرّح لك بإرفاق ملفات
  • غير مصرّح لك بتعديل مشاركاتك
  •  

مكسات على ايفون  مكسات على اندرويد  Rss  Facebook  Twitter