الصفحة رقم 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
مشاهدة النتائج 1 الى 20 من 23
  1. #1

    Talking (((( بقالة مكســـات ))) برعاية ××مــذهــلــة××

    السلامو عليكوم ورحمتو الله وبركاتووه tongue

    c25312bdd8

    اهلا وسهلا فيكم ياحبابى ازيكووووووو gooood



    حاندخل في الموضوع على طوول بصراحه كده يعنى من غير لف ولا دوران انا ×× مــذهــلــة×× بسم الله

    مشالله asian asian





    فكرنا فكره وقلنا الاعضاء وكل الى في مكسـات من كبيرهم وصغيرهم كل يوم بيدخلو المنتدى دخلين طلعين

    وافقين جالسين حالاات مختلفه كده يعنى ونااااس ياحبة عينى مابتنامش الا هو صحيح في ناس مابتنامش

    ؟؟dead dead

    ماااعلينا السؤال الى بيطرح نفسو دلوقتى ::؟؟؟؟rolleyes


    انت انتى لماتكونو قاعدين على الجهاز

    الكمبيوتر وبالتحديد فاتحين منتدى مكسات اه والله مكسات مش اي مواقع غيره وانتم عارفين الموقع ده دالواحد

    بيدخل يقول يعد ساعة يبص بالساعه يكون عدى عليه،ساعة،،وهو مش حاس دا مكســــات ياقدعان ده

    جميل جدا وكمان جدا >>>>smoker


    \\

    مين يزود ؟؟؟ مزادbiggrin biggrin



    ((بينى وبينك)) مابتهفش نفسك يعنى قصدى (تشتهى ) عصير مثلا او شبس او او الاكلات الطعمه دي اهو ده هو ده امسك على الكلمه دي الاكلات الطمعه

    اكيد كلكو بتهف نفسووكو مافيهاش كلام والى نفسه مابتهفش انا حااااا ضربهmad mad مش حااضربه يعنى اوي اوي dead dead


    فقرارنا انا ××مــذهــلــة××rambo rambo بنت القدعان خخخ


    و






    نشوووووف بعدين wink wink





    قرارنا




    قرارنا




    جانا البيان التالى





    نفتح بقاله biggrin


    نكته على الطاير ههههههههههههههههههههه tongue tongue tongue




    على طاري البقاله: يقولون بدوي دخل البقاله وسأل صاحبها : عندك سكر رد عليه ..ايه عندي قاله : الله يشفيك ولا يبلانا
    محشش كل يوم يروح البقاله يقولهم عندكم اسكريم بالكوسه طفش البقال منه قاله ايه عندنا قاله يعععععععععععع







    ايوه بقاله



    صدق الى قال::


    ان لم تكن لي والزمان شرم برم *** لا خير فيك والزمان ترللي


    بقاله على اد الحال


    ايه رائيكووووووووو


    فكره جميله خالص خالص


    يعنى مش خالص اوي اوي <<< مافي ثقةnervous


    وبكده حلينا مشكله الجوع وانت بالمنتدى وماتقولش انا يوووعان او انا ميت جوع الكلام الوحش ده وقال على راي المثل يابخت من نفع واستنفع >>>ياختى شربات اوي اوي وكمان اوي





    على بركه الله



    القوانين الى عاوز يشتري من البقاله >>>




    ||
    ||

    وصل وصل الكل يقوم ويرمى على المعلم بصل اسمعو بيقول ايهcool :


    ايو ياحبابى كل النسوان والرجاله والا طفال فاتحو ودنكم واسموعوووووونى بقولكم ايه>> على باله ورده الجزائريه asian


    اولا : الدين ممنوع والرزق على الله اقول تانى الدين ممنوع مش ممنوع اوي يعنى


    ثانيا وليس اولا :الى يشتري يدفع نقدا مانبلش شيكات ولا سيغه ممكن عمله مزوره مافيش مشكله اوي اوي


    ثالثا وليس ثانيا :الى يبص على البقاله بغيابى حسك عينك تبص حاتدفع جنيه على كل بصه مافى مشكله لوكانت ببلاش اوي اوي


    على بركه الله


    يامساء الخير والتجلي ... حسب التوقيت المحلي



    وبمناسبة الافتتاح افتتاح البقاله الى في ناصيه الحاره


    نتوجه





    (( بالدعــــــــــــــــــــــوه ))


    دعوه عامه وحاتبقى لمه


    ba80c1f253


    سلام مربع لكل الناس الحلوه دي




    الافتتاح



    حفل الافتتاح



    >>019


    دقي يااااااااااااامزيكا


    aff9a17b94 8a8793c6e3


    سلاااااام مربع لااقدع ناس الناس الحلوه الناس السكره << ناس مكســات المبهره



    ناس مكســات الناس الى حاتشتري مش تتفرج <<<<

    ملااحظه (ترا مافي عشاء لاحد يحتري )



    ودلوقتى حانقص الشريط ونفتح البقاله

    6408f9daa7


    انفتحت البقاله



    اتفضلووووووووووووووووووووووووووووو


    والمثل بيقول :


    أحزن على فرقاك مثل الوراعين*** لآ مروا الدكان وأسرع أبوهم<<< ركزو دكان يعنى بقاله هو ابوهم بسيرع ليه

    ادخل برجلك اليمين وقول بسم الله دي مش اي بقاله

    ادخل وشوف الهنا


    الحلويااااااااااااااااااااااااااات المشمر والمقمر ياختى عليها اخر طعامه >>
    دي مرصوصه رص تقول اخوات يجنونو ربنا مايفرق بينهم




    \\

    //

    2224dace53


    وكمااااااااااااااااااااااااااااان الحلويات

    \\


    //


    الى عاوز يلمس بيده مافيش مشكله ببلاش ماتخفوش مش مادين اوي >>محد شايفك ياللي في الضلام تغمز

    ed57bf8204


    وكمان الثقافه والمعرفه تقدر تقول ثقافه+معرفه =جرنال يعنى جريده

    تقدر تبص بصه وحده على كوم الجرايد وتلقى نفسك قرايت كل الجرايد ياااااااخواتى ده سحر


    \\

    //

    f30e97a6b5


    ودلوقتى
    ده الكل بيحبه مع شويا ببسي اخر طعامه

    هو صحيح تاريخ الصلاحيه منتهى بس لذيذ ماتخفوش تسمم بسيط بسيط وتبقى صحتك زي الحصان ؟ مواكيد حصان

    //
    //

    //

    7d62cc7d12


    سنعود بعد قلييلrambo




    خلف الكوليس :

    البضاعه مغشوشهeek )) سر لاحد يدري


    عدنا <<





    وده انا مش عارفه ليه

    بس لو عاوز تستحمى او تغسل هدومك او تكنس

    برضه موجود كل حاجة

    الطريقة : ماحدش يسرح تاخد هدومك الوسخه وتحطها قدام شاشه الكمبيوتر وحالا حاتلاقى الهدوم نظفت >> ابقى قابلنى

    ولاسمح الله مانضفتش اشتر ي هدوم جديده وماله

    \\

    //


    e6ded696a5


    ملاحضه : مواعيد فتح البقالة من 1 صباحا حسبت توقيت جزر القمر الى 7 مساء


    اخير وليس اخيرا





    الى يدخل يشتري اويتفرج لاتحرمونا من ردوكم عشان نفتح لكم بسطه gooood gooood >>قصدي سوبرماركات قد الدنيااهع هع


    ودمتم


    8_smilies-com


  2. ...

  3. #2
    ههههههههههههههههههههههههههههههه
    لوسمحتي واحد معسل<__________________يا واد معسل وصلاحـــــــــــــــــــــــــــــو



    مشكورة على الموضوع الكـــــــــــــــــــــــــــول

    عطيني سنكرس وتوكس
    وعزمة باقي الاعضاء على حسابي
    لا اله الا الله..اللهم اشرح لي صدري

    miss myself

  4. #3
    الافتتــــــاح

    لازم يكون اليوم الاول من الافتتاح مجانا

    عشان تعمل الاشهار

    بدييي


    اممم


    كل البقالة

  5. #4
    إقتباس الرسالة الأصلية كتبت بواسطة the skull
    ههههههههههههههههههههههههههههههه
    لوسمحتي واحد معسل<__________________يا واد معسل وصلاحـــــــــــــــــــــــــــــو



    مشكورة على الموضوع الكـــــــــــــــــــــــــــول

    عطيني سنكرس وتوكس
    وعزمة باقي الاعضاء على حسابي

    شوفي اختي دامج اول زبونة اعطيج سنكرس واحد و منهي صلاحيته كمان خخخgooood لعيون الحلوين

    اما طلاباتج الياقية دفع كااااااااش مافي سلف بعدين نخسر dead وتتسكر بقالتنا و ....

  6. #5
    إقتباس الرسالة الأصلية كتبت بواسطة floora
    الافتتــــــاح

    لازم يكون اليوم الاول من الافتتاح مجانا

    عشان تعمل الاشهار

    بدييي


    اممم


    كل البقالة

    شووووووف البنت اللي تريد من أولها مجانا لا و تبي كل البقالة eek eek

    خلاص انتي بعد لج تويكس مجااااااااااااانا asian asian يا سلاااااام شفتي كيف انا طيبة surprised

    بس لا تخبرين حد cool


    و يلا وينكم يا أعضاء خلوا ترى البقالة منا و فينا بس كله بحسابه cool


    و منتظرين ردودكم الحلوة wink
    اخر تعديل كان بواسطة » ××مــذهــلــة×× في يوم » 20-07-2006 عند الساعة » 17:59

  7. #6
    طيب انا ابي ببسي بالفاصوليا

    دوره بالبقالات الثانيه وما لقيته يمكن القاه عندكم





    ومشكورة اختي على الموضوع........
    attachment

    سعودية وأفتخر....

    واللي مو عاجبه ينتحر........

    ويكتب على قبره......واحد منقهر........

    حاول يتحدى سعودية .....وما قدر.......

  8. #7
    يا حلو البلع والطفح = الأكل (( أحلى شي في الدنيا ))

    بس تراني تعبانة .. بطرانة .. منتفة = مفلسة ماعندي ولا هللة
    وهذا حالي وحال نص الأعضااااء

    يعني لو تخلين أول اسبوع مجاناً >> بتسكر البقالة من الأسبوع الثاااني
    كثر الله خيرك ورزقك


    هههههااااااااااااااااااااي
    ثانكس على الفكرة الحلوة ...............

  9. #8
    إقتباس الرسالة الأصلية كتبت بواسطة مزيونةksa
    طيب انا ابي ببسي بالفاصوليا

    دوره بالبقالات الثانيه وما لقيته يمكن القاه عندكم





    ومشكورة اختي على الموضوع........
    سبحــــــان الله

    من ساعة جبته و بتلاقيه عندنا أكيد

    تصدقين لما قالولي عنه استغربت و قلت منو اللي يشربه eek بس عشان الكمال و عشان تكون بقالتنا مو ناقصها شي قلت أشتري كرتونة أجربها gooood


    زين والله زين


    شوفي الكرتونة كلها برسلها لعيونك و لو تبين بيبسي بالعدس ولا بالقمح تامرين أمر biggrin cool بس كله باحسابه ومال ايه >>على قولت المصرين

    ومشكرة يالغلا على مرورج

  10. #9
    إقتباس الرسالة الأصلية كتبت بواسطة shegoon
    يا حلو البلع والطفح = الأكل (( أحلى شي في الدنيا ))

    بس تراني تعبانة .. بطرانة .. منتفة = مفلسة ماعندي ولا هللة
    وهذا حالي وحال نص الأعضااااء

    يعني لو تخلين أول اسبوع مجاناً >> بتسكر البقالة من الأسبوع الثاااني
    كثر الله خيرك ورزقك


    هههههااااااااااااااااااااي
    ثانكس على الفكرة الحلوة ...............
    ايــــه يالدبة وأنا مالي ولا عايزة يتخرب بيتي و يتشردو عيالي وما نلاقيش لقمة ناكلها

    خلاص عشانك مسكينة و منتفة biggrin نعطيج قسيمة بدرهم asian asian >> صفقو لها يا جماعة سعيدة حظ و شوفي كل اللي انتي عايزاه

    بس ما تكونش اكتر من القسيمة و كله بحسابه biggrin biggrin biggrin

  11. #10
    يا محمد خذ ريال ولا تعطيني شي [COLOR="Yellow"]هي هي هي هي [/COLOR](بأضحك على راعي البقاله)
    attachment

  12. #11
    إقتباس الرسالة الأصلية كتبت بواسطة M.2.N
    يا محمد خذ ريال ولا تعطيني شي [COLOR="Yellow"]هي هي هي هي [/COLOR](بأضحك على راعي البقاله)
    يالله الحمد لله جت منك

    تعويض المجان اللي عطيتها لقبلك خخخخخخgooood gooood

    قال يضحك علينا قال biggrin biggrin biggrin


    ليلام ليلام منو يشتري tongue tongue

  13. #12
    شوفي اختي دامج اول زبونة اعطيج سنكرس واحد
    مشكورة تسلمين

    منهي صلاحيته كمان خخخ
    افـــــــــــــــــــــــــــــــــا لا ما اتفقنا على كذا
    هههههههههههههههههههههههههههه
    اما طلاباتج الياقية دفع كااااااااش مافي سلف بعدين نخسر
    لا ابشري بربحك
    بسويلك دعاية
    بس هااااااااااااااااااااااااااا
    تعطيني نسبة النص بالنص

  14. #13
    نيهها ع

    زين عيل بشتري حليب من اهني حق كورن فليكس المسابقه

    بدال ماروح الدكان tongue بعيد والله biggrin ermm

    2224dace53
    اوكي انا ابي جلكسي بريالين
    بس باين سنيكرز ! ماعندكم سنيكرز اسكريم !!
    تويكس ermm لالا مابي بس

    ed57bf8204
    ااااااااااااااااااااااااه asian eek
    كيندير بوينو خليه بينك وبينو cry
    ابي قوطي كامل
    تعالو ليكون بعد اهني تبيعونه بريالين ونص cheeky
    انزين معلي كل شي عشان كيندر يهون biggrin

    f30e97a6b5
    ؟ ماعندكم بينيسولا ! confused
    <<وخري cheeky لاتتكفخين الحين cheeky
    اوكي باخذ عكاظ .. ولو اني ماقريت ولا جريده سعودية سابقا او لا امبله مرة قريت جريده سعودية بس كنت صغيرة وبالطيارة ماتذكر شسمها confused dead
    المهم انها كانت موجوده في الكرسي tongue

    7d62cc7d12
    اههههه

    وينهم بنات صفنا اكي لعبتنا biggrin
    بس لحظة اللي ورى الحار كاتشاب ولا الملح ؟
    لو كاتشاب انا باخذه ولا الملح بشتريه حق كوثر <<قاصه عليها من اسبوع قايله بعطيها ولا عطيتها tongue

    e6ded696a5
    انا باخذ بونكس نظافة ريحه توفير biggrin
    وباخذ كلوركس حق خدامتنا خل تشربه tongue ..



    انزين في زياده ولا لا؟

    يعني اكلتونا بس ماعطيتونا عصاير ؟! bored

    يلا كم الحساب ؟
    صبرو خل اطلع الجيك
    biggrin

    ولا اقول انتو ماتتعاملون بالجيكات tongue

    تبون بطاقة ؟!tongue

    ماعندي

    عيل مافي الا

    سجلوه عالاحساب tongue


    سي ياا
    ee5b5c1469fbc3759a476cbc35222731

  15. #14

    Talking

    ممممممممممممممممممم
    كلشي عندكم..
    بس انا احب الشوكولاة بالبصل و الثوم..
    و الهمبرجر المتعفن من 300 سنة و انتو فاتحين جديد..
    و عصير النمل الازرق مع اقدام العنكبوت الاحمر..
    و ما شفت الاشيء هاذي في الرفوف..
    و تراني غني و بدفع كاش...
    و اذا عجبتني البضاعة أدفع أكثر من الثمن الأصلي..
    بس من سوء حظكم..ما عندكم طلبي..
    و أحب اشجعكم على فكرة البضائع الفاسدة..
    تراها تقوي المناعة و تفتح الذهن..ما شاء الله عليكم من كذة ذهنكم تفتح و فتحتو بقالة..
    و يا ريت تعطوني عنوانكم ابي أدخل شريك في البقالة او في اي مشروع ثاني..
    بشرط يكون تجارة في المواد الفاسدة..
    و الله يرزقكم..
    و حلوة فكرتكم مرررررررة
    تحياتي..
    attachment
    [

  16. #15
    ^^الله يرحمك ..
    غريبة للحين عايش ..
    وكل هالمأكولات المفيده .. سبحان الله .. انسان قوي ..

    وبالنسبة لشوكلاته البصل والثوم
    لو كانت بالبصل فقط افضلtongue

  17. #16

  18. #17
    إقتباس الرسالة الأصلية كتبت بواسطة missme
    نيهها ع
    خير ان شالله >> شكلها ناوية confused
    زين عيل بشتري حليب من اهني حق كورن فليكس المسابقه

    بدال ماروح الدكان tongue بعيد والله biggrin ermm

    ولا يهمك طلبك عندنا واحنا عندنا كم missme wink
    اوكي انا ابي جلكسي بريالين
    بس باين سنيكرز ! ماعندكم سنيكرز اسكريم !!
    تويكس ermm لالا مابي بس

    يا الدبة عندي جلاكسي خاشته بس باطلعلج واحد لعيون الحلوين ب 3 ريال هع هع و ايس كريم عندنا في الثلاجة طعمه جنان >> لانه منتهي الصلاحية biggrin biggrin


    ااااااااااااااااااااااااه asian eek
    كيندير بوينو خليه بينك وبينو cry
    ابي قوطي كامل
    تعالو ليكون بعد اهني تبيعونه بريالين ونص cheeky
    انزين معلي كل شي عشان كيندر يهون biggrin

    لا وانتي الصادقين ب 3 ريال شو نسوي البترول غلي و الاسعار غلت و خلها على اللهcheeky

    ؟ ماعندكم بينيسولا ! confused
    <<وخري cheeky لاتتكفخين الحين cheeky
    اوكي باخذ عكاظ .. ولو اني ماقريت ولا جريده سعودية سابقا او لا امبله مرة قريت جريده سعودية بس كنت صغيرة وبالطيارة ماتذكر شسمها confused dead
    المهم انها كانت موجوده في الكرسي tongue

    عندنا بيونسيه مادري بينوسولا بس عشان توصل لج تقوليلي 3 جرايد اماراتية ولا بعد ما قريتي جرايد اماراتية tongue tongue tongue



    اههههه

    وينهم بنات صفنا اكي لعبتنا biggrin
    بس لحظة اللي ورى الحار كاتشاب ولا الملح ؟
    لو كاتشاب انا باخذه ولا الملح بشتريه حق كوثر <<قاصه عليها من اسبوع قايله بعطيها ولا عطيتها tongue

    اللي يعجبج بس انتي اطلبي
    ولا تنسين تسوين لي دعاية في مدرستكم gooood gooood



    انا باخذ بونكس نظافة ريحه توفير biggrin

    بس غريبة البونكس اللي عندنا لا نظافة ولا ريحة و لا توفير confused
    قصدي أووووووووووكيهgooood gooood
    وباخذ كلوركس حق خدامتنا خل تشربه tongue ..

    يا شرانيــــــــــة
    خلاص و من عندي بحط داخله سم الفيران عشان بالمرة تخلصوا منهاbiggrin biggrin




    انزين في زياده ولا لا؟

    اول شوفي انتي عندج اللي يكفي ولا لا ؟؟rolleyes


    يعني اكلتونا بس ماعطيتونا عصاير ؟! bored

    اطلبي يا حبيبتي العصاير اللي تريدينها بس كله بحسابه >> بخيـــلةtongue
    يلا كم الحساب ؟
    صبرو خل اطلع الجيك
    biggrin

    ولا اقول انتو ماتتعاملون بالجيكات tongue

    تبون بطاقة ؟!tongue

    ماعندي

    عيل مافي الا

    سجلوه عالاحساب tongue

    أوكيييييييييييييييييييييييييييييه gooood


    سي ياا
    ومشكووووورة على مرورج الحلو والخفيف و تعاليلنا كل يومgooood

  19. #18
    وش ذا عاد..زبون تردون عليه و زبون تتجاهلونه..
    ترى بسوي حملة ضدكم...
    و بطلع اعلانات في كل أنواع الميديا تخرب سمعة محلكم..
    مثل ما سبق و قلت ..أنا غني و أدفع كاش.
    و بس.. وهذا أقل شي أسويه يعبر عن زعلي..
    و لو ما كنتو من المنتدى كنت سويت بلاوي..
    انتهى التصريح..طفوا الكاميرات..
    وش رايكم ؟؟ مرعب صح؟؟

  20. #19
    شعار بقالتنا

    اطلب واختار وغير بقالتنا لا تحتارwink >> مو متأكدو اذا كانت الجملة صح بس يلا نعديها tongue

    المهم بخصوص طلب الأخ hijji >>يعني خلصت الاسامي كلها يلا ماعلينا كل واحد ينام عالجنب اللي يريحه redface


    إقتباس الرسالة الأصلية كتبت بواسطة hijji
    ممممممممممممممممممم


    كلشي عندكم..

    أكييييييييد لاننا (( نبحث عن الكمـــال كركركركر)) >>فسروها على كيفكم

    بس انا احب الشوكولاة بالبصل و الثوم..

    مااتحب يا خوية وانا مالي tongue قصدي اكيد اخوي طلبك عندنا بالبصل و الثوم و الكاتشب و المايونيز كمان biggrin بس انت تامر أمر وتوصلك الطلبية >> بس انصحك بالفرشا والمعجون مليون وخمسين ألف غسلة عشان الريحة واذا ماراحت مافي غير انك تحبس نفسك في البيت ولا تسافر لجزر هاواي و بالعافية
    وخلصنا من الطلب الاول

    نشوف الطلب الثاني >>> خير اللهم اجعله خير


    biggrin biggrin


    و الهمبرجر المتعفن من 300 سنة و انتو فاتحين جديد..

    يا لطـــــــــــــيف eek

    أمانة عليك تسلملي على جماعة الديدان و النمل أصحابك اللي في بطنك اقصد صحة و هنا هههههههههاي tongue tongue


    المهم اصبر اتصل بجدتي لانها وارثة بقالة من اب عن جد عن ام المهم منذ قديم الزمــــان واكيد بلاقي الطلبات عندها asian asian


    ترن ترن ترن ترن

    أنا>> ألووووووو smile

    جدتي >> عمى شو تبين

    المهم جدووتي أبي أطلب منك طلب عندك همبرجر معفن من 300 سنة

    جدتي >> ايش هالطلب بس ابشرج عندنا وكمان لو تبينها من 1000 سنة

    انا >>> يااااهوووووووو الحمد لله المهم جدووتي ماريد أم ال1000 سنة ارسليلي أم 300 سنة وانا باطلع سعرها من عينه

    جدتي >> وش

    أنا >> المهم ارسليها gooood


    و خلصنا من طلبك المعفن هع هع هع هع هع


    و عصير النمل الازرق مع اقدام العنكبوت الاحمر..

    يلا وين الشبشب و كااااااخ عل نفوخ النملة و اصبغها بالازرق و حط عليها رجول العنكبوت و افتك من طلبه

    ذكية هع هع هع هعbiggrin biggrin


    و ما شفت الاشيء هاذي في الرفوف..
    و تراني غني و بدفع كاش...

    أكيد كاااااااااااااااااش دا انته طلعت الشعر الابيض بطلباتك

    و اذا عجبتني البضاعة أدفع أكثر من الثمن الأصلي..

    انت اعرف أول السعر واعرف تدبره بعدين قول ادفع اكثر>> ناوية لك بعد البهدلة اللي عملتها mad

    بس من سوء حظكم..ما عندكم طلبي..

    هع هع هع ما حـــزرت
    و أحب اشجعكم على فكرة البضائع الفاسدة..
    تراها تقوي المناعة و تفتح الذهن..ما شاء الله عليكم من كذة ذهنكم تفتح و فتحتو بقالة..
    اسأل مجرب ولا تسأل طبيب

    و يا ريت تعطوني عنوانكم ابي أدخل شريك في البقالة او في اي مشروع ثاني..

    مافي شواغر وكمان انا ما احب اقاسم فلوسي يعني خلينا في حالنا cool بشرط يكون تجارة في المواد الفاسدة..

    بس لا تسمعك البلدية و نـــــروح في داهيةdead dead

    و الله يرزقكم..

    ويرزق الجميعsleeping

    و حلوة فكرتكم مرررررررة
    مرورك الأحلىsmile
    تحياتي..

    اخيرا افتكينا منه و من طلباته نييييييييييييييييييييييييييياااااااااهااااااااااها اااااااي biggrin biggrin

    نشوف اللي بعده gooood

    ليلاااام ليلااام منو يشتري tongue tongue

  21. #20
    إقتباس الرسالة الأصلية كتبت بواسطة hijji
    وش ذا عاد..زبون تردون عليه و زبون تتجاهلونه..
    ترى بسوي حملة ضدكم...
    و بطلع اعلانات في كل أنواع الميديا تخرب سمعة محلكم..
    مثل ما سبق و قلت ..أنا غني و أدفع كاش.
    و بس.. وهذا أقل شي أسويه يعبر عن زعلي..
    و لو ما كنتو من المنتدى كنت سويت بلاوي..
    انتهى التصريح..طفوا الكاميرات..
    وش رايكم ؟؟ مرعب صح؟؟
    eek eek eek

    الحئووووووووووووووووووووووووني >> على قولة المصريين

    المهم من زمان كنت كاتبه الرد والحين تلاقيه وبالعافيةbiggrin

الصفحة رقم 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

بيانات عن الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

عدد زوار الموضوع الآن 1 . (0 عضو و 1 ضيف)

المفضلات

collapse_40b قوانين المشاركة

  • غير مصرّح لك بنشر موضوع جديد
  • غير مصرّح بالرد على المواضيع
  • غير مصرّح لك بإرفاق ملفات
  • غير مصرّح لك بتعديل مشاركاتك
  •  

مكسات على ايفون  مكسات على اندرويد  Rss  Facebook  Twitter