الصفحة رقم 2 من 4 البدايةالبداية 1234 الأخيرةالأخيرة
مشاهدة النتائج 21 الى 40 من 71
    انا قلت شي غلط

انا عندي وجهة نظر و من حقي اقولها frown

الاخ العضو اخو cute4ever
    غلط على برد بيت و انا رديت عليه
    و ضحت انه كلامه مش صحيح و انه برد بيت وسيم gooood
    اذا حدثت مشكلة بينك وبين احد الاعضاء فعليك عدم الرد عليه وانما الضغط على خاصية التبليغ الموجودة في المشاركة او مراسلة الإداره واكتب شكواك فيها .. واذا تبين انك قمت بالرد على احد المواضيع بطريقة سيئة حتى ولو كان العضو الاخر هو المخطئ سيتم معاقبتكما معاً .
    انا موجود كنت تقدر ترسل لي رساله وتشرح لي الموضوع!

و بالنسبه لتغير مجرى الموضوع هذا مو عذر مقنع ان المشرف يحذف مشاركتي
    والله مو انت اللي تحدد هالشي

من قوانين المنتدى:

يمنع كتابة اي اعتراض على قرارات المنتدى او اي اجراء تتخذه اتجاه الاعضاء او المشاركات (( ولقد تم تخصيص وسيلة للإتصال بادارة المنتدى ومناقشتها )) .
    يحق للمشرفين والمراقبين حذف اي موضوع في حالة وجد انه غير مناسب .
    يجب التقيد بهذه القوانين وإحترام الرأي الآخر وعدم التهجم على الأعضاء وخاصة المراقبين والمشرفين بإسلوب غير لائق.

و بعدين المشرف الي عدل الرد حقي ليش ما حط اسمه
    الشرها على المشرف الي حذف مشاركتي ولا حذف مشاركت العضو اخوcute4ever
    اخوي مافي داعي احط اسمي...من البديهي ان اسمي بيظهر تحت لاني عدلت على الرد..

ارجع للرد وبتشوف اسمي

هذا العضو اخوcute4ever

قاعد يسب و يقول كلام مو محترم <<<< ليش محد كلمه
    تم تعديل رده
    .
    .
    يرجى التقيد بقوانين المنتدى
    اخر تعديل كان بواسطة » squal في يوم » 28-06-2006 عند الساعة » 22:42
    aa414ad724157a10f9b79bcba3b13bbe

2. ...

اخوي كاتب الموضوع.. cute4ever

حذفك للمشاركه السابقة لايلغي الخطأ الذي وقعت به!!
    .
    .
    فقط للتذكير!

Mexat will be always in my heart

Bye

هلا بـ cute4ever

وحشتنا مواضيعك عن براد بيت بس تدري كلامك هذه المره مصدقته لأن براد بيت فعلاً اصبح قبيحاً جداً عكس ما كان عليه في العشرينات وبداية الثلاثيناتgooood
    وأحلى مافية الآن تمثيلةrolleyes

تشاااااااااوcool
    attachment

شكرا بنت امها على ردك الرائع.اول مرة ماتسخريش من مواضيعي...

ثانيا دراجون انا لا شتمتك ولا جيت ناحيتك.....انت اللي عملت كده..وانت سبيت مواضيعي وقلت انك متحملني وقلت ان انا واخويا شخصية واحدة...هل ده معناه ان براد بيت وسيم؟؟ الظاهر ان احنا لازم نذاكر لغتك......وانا عمري ماسبيت حد من الاعضاء...ومش معنى انك بتحب براد تغلط فينا....اخويا برضه عنده وجهة نظر

بالنسبة للمراقب العزيز سكوال....انا ماحبتش يكون من ضمن مشاركاتي حاجة متعدلة لاني ماحبش ااذي حد..ولما حسيت انك اضايقت حذفتها.....لكن يا سيدي انا مش ممكن استهزأ بتعديلك ابدا...انت مراقب رائع وانت الوحيد اللي اشتكيتله وانا اللي بنفسي قولتلك في الرسالة اني رديت عليه رد عصبي...يعني مش بهرب...

بس انا ماعملتش خطأ خالص...يمكن انت حسيت ان كلامي ممكن يجر مشاكل ...لكن انا ماسبتش ولا شتمت ومش هقول اللي قلته في المشاركة عشان ماتضايقش...

من ناحيتك دراجون..بجد انا متحير من امري معاك.....انا مش عارف انت بتكرهني ليه.....مع ان مفيش بيني وبينك علاقة خالص......وعالعموم ربنا يهدي.....وعشان اكون امين معاك انا بصراحة مضايق من ردودك اللي كلها اتهامات ماحصلتش...ودايما فيها انتقام ...مش عارف على ايه..!!!!!!
    وكفاية خروج عن الموضوع عشان ما يتقفلش.....

واسف على الاطالة

cute4ever ...كل مااروح حتة الاقي لك اعداء..

لاتزعل مني ..بس انت بقيت مشهور اوي..يمكن ده احد ضرائب الشهرة..

عزيزيDragon لاحظت فعلا تهجمك كل مرة على هذا العضو...فلتسمع كلام المراقبين في كلامهم اذا سببلك cute في اذى..ولو ماعملكش حاجة فياريت ما تضايقهوش وحافظ على احترام المنتدى حتى تكون دائما محبوبا وسط الجميع..

جماعة مش كل ما اروح قسم اقعد اسلك بين الاعضاء...انا دخلت منتدى ولا سوق خضرة؟؟

عزيزي squal اعتذر عن خروجي عن الموضوع ويبدو انك تعبت كثيرا من حل المشاكل...ياريت ماتاخد فكرة وحشة عن المصريين (مع احترامي طبعا لكيوت واخوه)

كمان squal صورتك الرمزية so so cute ...شخصيتك تعجبني مرة...

شكرا اعزائي واسفة على تدخلي..
    bye
    No Thing Called Antym

It Is A Joke

cute4ever

بالنسبة للمراقب العزيز سكوال....انا ماحبتش يكون من ضمن مشاركاتي حاجة متعدلة لاني ماحبش ااذي حد..ولما حسيت انك اضايقت حذفتها.....لكن يا سيدي انا مش ممكن استهزأ بتعديلك ابدا...انت مراقب رائع وانت الوحيد اللي اشتكيتله وانا اللي بنفسي قولتلك في الرسالة اني رديت عليه رد عصبي...يعني مش بهرب...
    اخوي معليش بس ماكان من المفروض ان تحذف المشاركهsmile
    كنت تقدر تخليها عشان مره ثانيه تنتبه على مثل هذه النوعية من المشاركات الغير مفيده واللي تسبب عقوبات الواحد في غنى عنهاsmile

بس انا ماعملتش خطأ خالص...يمكن انت حسيت ان كلامي ممكن يجر مشاكل ...لكن انا ماسبتش ولا شتمت ومش هقول اللي قلته في المشاركة عشان ماتضايقش...
    انا ادري انك ماسبيت ولا شتمت..لو تتذكر الكلام اللي كتبته بتشوف اني عدلت المشاركه لاسباب اخرى غير السب والشتم smile
    وكفاية خروج عن الموضوع عشان ما يتقفلش.....
    فعلا خلاص ركزوا في الموضوع نفسه..

واخوي نصيحه لك..
    اذا كنت بتكتب مواضيع حط في بالك ان كلامك يجب انه مايجرح الاعضاء الاخرين..
    انت يوم كتبت العنوان..ماراجعت نفسك لحظه وحده وقلت ان في اعضاء راح يضايقهم العنوان
    وماحطيت نفسك مكانهم..أكيد انت بتتضايق لو مثلا واحد نزل موضوع وعنوانه فيه نوع من الاهانه للشخص اللي تحبه سواء ممثل او غيره..
    عشان جذي الواحد ماراح يسمح بإهانة الشخص اللي يحبه وراح يدافع عنه وهذي هي اللي تسبب المشاكل بين الاعضاء..

أرجوا انك تفهم قصديsmile
    .
    .

+Neve+

...كل مااروح حتة الاقي لك اعداء..
    لاتزعل مني ..بس انت بقيت مشهور اوي..يمكن ده احد ضرائب الشهرة..
    مشالله عضوه جديده ولحقتي تعرفين هالشيsmile
    عزيزيDragon لاحظت فعلا تهجمك كل مرة على هذا العضو...فلتسمع كلام المراقبين في كلامهم اذا سببلك cute في اذى..ولو ماعملكش حاجة فياريت ما تضايقهوش وحافظ على احترام المنتدى حتى تكون دائما محبوبا وسط الجميع..

جماعة مش كل ما اروح قسم اقعد اسلك بين الاعضاء...انا دخلت منتدى ولا سوق خضرة؟؟
    الموضوع انتهى خلاص!

عزيزي squal اعتذر عن خروجي عن الموضوع ويبدو انك تعبت كثيرا من حل المشاكل...ياريت ماتاخد فكرة وحشة عن المصريين (مع احترامي طبعا لكيوت واخوه)

كمان squal صورتك الرمزية so so cute ...شخصيتك تعجبني مرة...
    شكراً جزيلا ^_^
    .
    .
    .
    .
    .
    من الان اي مناقشة من بعد ردي هذا بتكون خارج الموضوع وتسبب المشاكل راح تعرض العضو للعقوبه!

هلا والله شباب شكراً كيوت 4 ايفر على الموضوع وشكراً على الترتيب اللي وضع
    1- انا ما أشوف براد بيت بذاك القبح يعني هو مظلوووووووم
    2- بالنسبة لي انا ما اهتم بالمجلات(مع اعتذاراتي الخالصة) بس الترتيب عندي انه اوسم واحد شفته هو المغني في فرقة باك ستريت بويز والممثل الناشئ (Nicholas Gene Carter) أو للإختصار نيك كارتر
    3- الترتيب اللي انا أحبه(بعيني يعني) هو:
    1)Nick Carter
    2)Hayden Christensen(اللي لعب دور في Star Wars)
    3)Michael Owen لاعب انجليزي
    4)Henry لاعب فرنسي(تييري هنري)
    5)لاعب القدم الإيطالي(Alberto Gilardino)
    6)Ewan Mcgregor ممثل ستار وارز
    7)David Beckham
    8)Michael Ballack اللاعب الألماني

مع خالص اعتذراتي اذا ما عجبكم اللي قلت(احم احم)
    تحياتي
    Nick Carter 2005
    You Are Back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Owen

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أشكر الاخ كيوت فور أيفير على الموضوع الحلو
    لكن انا بلنسبة لي الى الان ماشفت ممثل حلو أجنبي أعتقد أن الجمال عند العرب لكن أشكالهم مقبولة

تحياتي وأحترامي
    Shoujo Love

مشكووووووررر squal على الحل الجميل gooood و العذر و سموحا لك
    مثل ما قلت انت : انا ما أسمح احد يغلط على شخص انا احبه
    يعني كلامك صحيح ... المفروض يحط موضوع ما يجرح الاخرين

و مشكووورره يا neve على ردك الحلو
    و المصريين كلهم طيبين وحبوبين cheeky

مشكوور cute4ever على الموضوع الجميل ولا احلى منه و نادرا تلقى موضيع مثل كيذا رووعه
    و يليت تستمر و بالمواضيع الحلوه وننتظر كل جديدك

بس ارجع و اقول انه براد بيت وسيم smoker

بااااااااي
    اخر تعديل كان بواسطة » DJ DRAGON في يوم » 29-06-2006 عند الساعة » 12:16

مشكوور cute4ever على الموضوع الجميل ولا احلى منه و نادرا تلقى موضيع مثل كيذا رووعه sleeping
    و يليت تستمر و بالمواضيع الحلوه cry cry cry cry وننتظر كل جديدك bored
    >> خاف صدق << ermm

بس ارجع و اقول انه براد بيت وسيم smoker
    القرد بعين امه غزال << 3d 3d
    <<<<<<<<<<< شفيه ؟؟؟ وشدخل هذا بالموضوع confused
    تحياتي smile
    attachment
    gooood

شكرا عزيزي سكوال.....ولو تقدر ترجع المشاركة رجعها,,,,واسف

على فكرة يا جماعة عنوان الموضوع حطيته عشان يجذب...لكن لما تشوفوا الموضوع تلاقوني انا بدافع عن براد بيت....واني مش مصدق انه المركز المية....اما اللي مش عاجبه براد فهو اخويا مش انا...لكن انا اصلا بموت في حاجة اسمها براد....اما العنوان فهو للجذب فقط..

نيك كارتر..شكرا على مرورك وطبعا براد مظلوم ..وكل اللي كانوا قبليه في القايمة مش احلى منه..

شوجو..شكرا على مرورك....بس الحقيقة ماشفتش ممثلين عرب في جمال الاجانب مع احترامي يعني...

عزيزي دراجون...شكرا على مرورك الكول والرائع...وكويس انك غيرت رأيك فيا...عشان فعلا انا ماحبش حد يزعل مني..

اما يا بلاك لاين...ماعتقدش ان دراجون خاف ولا حاجة...والا كان خاف من الاول.....ويمكن هو فهمني صح وراجع نفسه...واختلاف الراي لايفسد للود قضية..ودراجون عضو رائع ومش عيل عشان يخاف..
    تاني حاجة دراجون مش ام براد......وبصراحة براد قمر اصلا......شكله يعجبني جدا...وشكرا على مرورك

شكرا نيف برضه على مرورك.....الظاهر انك شوفتي مواضيعي...معلش اتصدمتي اول مادخلتي المنتدى

إقتباس الرسالة الأصلية كتبت بواسطة cute4ever
    بعد ان كان براد براد بيت اوسم رجل في العالم لعام 1995 و 1997 حيث كان يحتل المركز الاول...

دلوقتي بقىاوحش رجل في العالمحسب استفتاء قامت به مجلة بيبول people ...حيث قامت باستفتاء اجمل 100 رجل في العالم وكان براد بيحتل المركز المية يعني حتى لدرجة ان كيفين جوز بريتني سبيرز كان في المركز 99 ...يعني كيفين احلى من براد

وقال ايه ..المجلة قالت ان براد هو اللي وصل نفسه للمرحلة دي بسبب عاداته السيئة.....

[GLOW]نفسي اعرف العلاقة بين الشكل والعادات ...وعلى كده المفروض كيفين المتخلف يبقى انيل واحد في العالم[/GLOW]
    اها عشان تصدقوا اني بحب براد ومضايق من راي الخبراء

إقتباس الرسالة الأصلية كتبت بواسطة cute4ever
    ايه يا حمودي؟ ده له صور وهو في العشرينات زي القمر......انت نفسك حاطط صورة رمزية له.....بعدين بحس ان براد ارجل من توم بكتير....ده غير انه بيعتمد على موهبته التمثيلية...لكن توم بيعتمد اكتر على شكله.....وبعدين في قايمة سودة تانية فيها ميه....

شكرا على مرورك عزيزي
    اهو عشان تصدقوا كلامي...انا مقدرش اجرح مشاعر الاعضاء ابدا.....براد وسيم طول عمره..حتى لما يموت...لان الوسامة في كل مرحلة من مراحل العمر بتختلف وفي النهاية يبقى اسمها وسامة مش قباحة

فعلاً براد بيت اوحش واحد في العالم
    مشكور
    أخي عالموضوع
    اخر تعديل كان بواسطة » الـدرة المكنـونة في يوم » 30-06-2006 عند الساعة » 02:28
    33b74cc44e

شكرا الدررة المكنونة على مرورك.....وفيونا مشكورة على مرورك......برغم انتوا الاتنين رأيكم مخالف لرايي......لكن ..احم بحترمه برضه......
    شكرا توداي على مرورك الكول

بيانات عن الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

عدد زوار الموضوع الآن 1 . (0 عضو و 1 ضيف)

المفضلات

collapse_40b قوانين المشاركة

• غير مصرّح لك بنشر موضوع جديد
  • غير مصرّح بالرد على المواضيع
  • غير مصرّح لك بإرفاق ملفات
  • غير مصرّح لك بتعديل مشاركاتك
  •  

مكسات على ايفون  مكسات على اندرويد  Rss  Facebook  Twitter