مشاهدة النتائج 1 الى 4 من 4

المواضيع: Guilty Gear XX Slash

Guilty Gear XX Slash

Four Guilty Gears in one generation may have seemed like more than enough, but Sega and Arc System Works aren't finished just yet. Sega will release Guilty Gear XX Slash: The Midnight Carnival to the PS2 for a Japanese release in Spring of 2006.

أربع العاب لالPS2 لGuilty Gears كانوا الموفروض يكونوا كافيه لجهاز واحد(طبعآ بالنسبه لألي لا)،لكن Sega قررت في تطوير أخير للعبة Guilty Gear XX Slash: The Midnight Carniva،النسخه اليابنيه ستكون فيSpring of 2006

Arc System Works has added two new characters over the latest # Reload installment of the series. Order-Sol is another version of the main character Sol, and shares many of his super moves. Sol players should be able to get the hang of him without problem. Also added for this title is A.B.A., who appeared in Guilty Gear Isuka. She's been given new super attacks for this installment. All the other characters have been given new specials and tweaks to current moves.

Arc System Works أزادوا شخصيتان جديدتان على Guilty Gear XX# Reload وهم:
    1- Order-Sol يكون نسخه مختلفه من Sol بطل اللعبه وله تقريبآ نفس حركاته.
    2-A.B.A اللتي ضهرت في لعبة Guilty Gear Isuka وأضيفت بحركات جديده.
    باقي الشخصيات قد أضيف لهل حركات وتعديلات صغيره.

The home version will include all the expected modes of play: arcade, versus 2P, versus CPU, training, survival, gallery and sound. The game's M.O.M.E. mode is a score attack mode, and it's joined by a Mission mode where you work through missions, each with three levels of difficulty. Arc has also made tweaks to the game's interface, with new menu screens and a graphical stage selection screen.

طبعآ نسخة الPS2 (هناك نسخه أخرى لالArcade) يتتكون من arcade, versus 2P, versus CPU, training, survival, gallery and sound،الM.O.M.E. mode هو أن تخلص اللعبه بأقصر وقت تسطيع،ولها مهمات مختلفه،وكل مهمه لها ثلاثة صعوبات مختلفه،وبالاضافه الى قائمت menu ومراحل جديده.

Guilty Gear XX Slash is currently 75% complete.

Guilty Gear XX Slash تقريبآ 75% من الانتهاء

وها هي صوور اللعبه:
    طبعآ حستعمل صور الاستاز Gear لأخز الصور من الموضوع حؤ:
    attachment

attachment

attachment
    attachment
    attachment

وVideo :

^
    ^
    Right click then save as

وهاهي تحميل الجزأ الاول بالPlaystion (torrent):

وهاهيه اللعبه باليباني(Torrent)(ما تألوا كيف جبتها):

طبعآ مفيش أي واحد عارفGuilty Gear w6w_200604121756233fb9ea90 وعارف أنو معضم Mexat ما بحبوا الFighting games عارف أنو ما حيكون في ردود أكثير،بس أنا فاضي ومش لائي حاجه أعملهw6w_20060412175700814e4f50
    نماذج الصور المرفقة نماذج الصور المرفقة اضغط على الصورة لمشاهدتها بالحجم الطبيعي  

الاسم » package_l.jpg  

عدد المشاهدات » 3317  

الحجم » 67.8 كيلو بايت  

الهوية	» 80247  
    الصور المرفقة الصور المرفقة attachment attachment attachment attachment 
    اخر تعديل كان بواسطة » yahya_no_1gamer في يوم » 12-04-2006 عند الساعة » 22:13
    attachment

2. ...

هههههههههههههه طبعا وانت بتكتب "مفيش اي واحد عارف ...." اكيد كنت ناسيني :P اخص متوقعتش تنساسي ولو للحظة وحدة :P:P:P لووووووووووووول ... صباح الخير التورنتس عندي من شهر :P وفي اجزاء تانية كتير للعبة على PC زي Guilty Gear Isuka ... وعندي التورنتس بردو بس صراحة فعلا مش فاضي انزل Fighting Games دلوقتي RPG اهم ... بس انا بحب العاب ال Fighting واتحدى اي واحد في العالم مش في المنتدى يغلبني Takken 3 :P ... واشطة عليك يا جامد مواضيعك نستشف منها ذوق عالي في الالعاب wink

هههههههههههههه طبعا وانت بتكتب "مفيش اي واحد عارف ...." اكيد كنت ناسيني :P اخص متوقعتش تنساسي ولو للحظة وحدة :P:P:P
    بصراحه كنت فاكرك(or was I tongue )كيف أنس العرفني بلعبه من أحسن لعبة الRPG الفاتتني،وأنا على علمي أنو أنت بس RPG pro Rokie وما بتحب الى الRPG،طيب جربها لو عايز،و ما تفكر أنو حتكون زي Guilty Gear Isuka لأن اللعبه هادي عار على أسم Guilty Gear ،وأنا من رأي أتجرب اللعبه لأن الطريقه حأتها مختلفه عن Street fighter و King of fighters تمامآ،والanimeation لال2-D بتدييك الأحساس كأنك تلعب بواحد من anime .

مدام عندك PSone اللعبه تتخلص بيوم لو تعرف أتفوز على أخر شريره(صعبه جدآ)،وأنا أمخلص اللعبه بيومrambo smoker cool وجبت الشخصيه السريه كل بيوم.rambo

thanks

thanks for the info
    sigpic184487_1صلي علي سيدنا محمد عشرة مرات في الليلة يشفع عنك في يوم القيامة

بيانات عن الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

عدد زوار الموضوع الآن 1 . (0 عضو و 1 ضيف)

المفضلات

collapse_40b قوانين المشاركة

• غير مصرّح لك بنشر موضوع جديد
  • غير مصرّح بالرد على المواضيع
  • غير مصرّح لك بإرفاق ملفات
  • غير مصرّح لك بتعديل مشاركاتك
  •  

مكسات على ايفون  مكسات على اندرويد  Rss  Facebook  Twitter