PDA المساعد الشخصي الرقمي

عرض كامل الموضوع : من انت يا ترى

N . Y
01-09-2005, 16:58
اوكى مين فينا بيعرف اذا كان .................................................. ......................................... ::جيد::
هل انت حنونمع الاخرين , تاخذهم دائما فىحسابك وتساعدهم عند حاجتهم ؟............امانك متقلب الهواءوالمشاعر تجاههم؟...................ام انانى لا تفكر الا فى نفسك ومصلحتك ؟.........هذا ما سيكشف لك عنه الختبار التالىنبدا
الصيف ... بالنسبه لك,هو موسم:
1-الراحه, بلا مدارس وواجبات مدرسيه
2-الوحده لعدم لقائك يوم باصدقائق بالصف
3-اللعب وعدم المسوليه
انت تفضل الشراء من الدكاكين التى
1-اعتد على الشراءمنها فتعرفهم ويعرفونك
2-توجد بها اجمل السلع حتى اذا كانت غاليه
3-اسعارها رخيصه
المثل يقول بيضه اليوم خير من دجاجه الغد
3-تؤيد هذا المثل
2-تعدله ليصبح بيضه اليوم ثم دجاجه غدا
1-افضل شى دجاجه اليوم اذا امكن
اكثر ما لا تحتنله هو
1-الغباء
2-الملل
3-الالم
الاخطاءالتى تفعلها تفضل ان
1-يفهم الاخرون اسبابها
2-يعفى عنها وتنسى
3-لا يلاحظها احد
انت تعتبر ان افضل الاصدقاء هم الذين يتميزون1-الهدواء
2-المرح
3-الوفاء
اهم ما تتطابه فى الحياه
1-الرفاهيه
2-الهدوء والطماننينه
3-مواجه التحدياتو المغامره
عداجباتك من كلرقم كى تعرف لاى منها الاكثريه ثم اقراء دلاله هذا اسفه
اكتر اجابتك1
[[انت شخص صارم شديد مع نفسك و مع الاخرين تتصف اساسا بالجديه وقله الخيال لذا لا يهمك الجديد او غير المتوقع قد يعتبرك البعض مملا لكنك تحت قناع صرامتك انسان حساس مخلص شديد الوفاءللاخرين تهتم بمطالبهم واحتياجتم وتعتيهم بشدتك وثباتك الطماننينه صرامتك مجرد غطاء اذاولا يفصح مظهرك عن طبيعتك الحقيقيه
اكتراجباتك 2انت هوائىمتقلب تنفر من الالتزام بعلقات جادة الى الابد هوايتك هى ان تصيب الهدف وتهرب بسرعه انت انانى تعرف ان تكون مستحبا وحدوما حينما تريد هذا لسبب فى نفسك الحياه بالنسبه لك لعبه يفوز بها الامهر الاكثر جراء والاسرع حركه ......... قد يكون هذا مقبول اذا لم يكن من عادتك ان تغش عند اللزوم لانك تكره ان تخسر
اكتر اجباتك 3
الحياه قصيره لذا تعتقد انه من الغباء عدم اقتناص كل الفرص المتاحه وحتى ان كنت مضر ان تدفع ثمنا لها اذا لم يكن الثمن مبالغ فيه ........ز انت تحلم بحياه هادئه لكن الاغراءات كتيره لذا ترسم حدود لجدك ولعبك وتسليتك باقل مخاطر ممكنهلكنك تبالغ احيانا وتخاطر معتقدا بالسلامه فيلعب الحظ عليك لعبه اسيه حينما لايفيدك الندم
ارجوا ان يكون عجبكم وما حدا يغضب هذا الموضوع فى الاول ولا الاخر موضوع ::جيد::

THE LAST KNIGHT
01-09-2005, 17:49
شكرا على الموضوع

N . Y
01-09-2005, 18:13
العفو بس لو عايز تعرف صفاتك اعطينىتاريخ ميلاده بمعنى العايز يعرف صفاته يكتب تاريخ ميلاده

THE LAST KNIGHT
01-09-2005, 18:28
معليش بس انا لا أعتقد بصحة الأبراج......................ok
شكرا

N . Y
01-09-2005, 18:31
اوكى بس بردوه لو عايز تعرفها قول اول حرف من اسمك الحقيقى

THE LAST KNIGHT
01-09-2005, 18:37
لا شكرا انا عارف نفسي طيب وحنون وصادق وشجاع وذكي
لأني أنا آخر الفرسان

N . Y
01-09-2005, 23:28
انا واثق من كده بسيعنى ايه اخر الفرسان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بوسى كات
02-09-2005, 00:36
وااااااااااااااااو اول مرة اعرف ان شخصيتى حلوة كدة
اما بالنسبة للصفات انت فاهم

THE LAST KNIGHT
02-09-2005, 01:00
طيب إنت تغى تعرف إيش يعني آخر الفرسان أقرى ياسيدي وركز تمام في إلي حأقوله

كان يا مكان في قديم الزمان
كان في ناس نبلاء حملوا مشاعل النور ونشروها في أرجاء العالم
كانت أخلاقهم ومبادئهم قبل سيوفهم هي إلي علمت العالم معنى السلام والحب والعفو والصدق والأمانة والحرص على العلم والتضحية في سبيل الدين والوطن
كانت سيوفهم نار ووبال على الأعادي وبرد وسلام على بقية البشر
كانت نفوسهم السامية تأبى إن المال يسرق من صاحبه أو العرض ينتهك أو الضعيف يذل أو الفقير يبات من غير عشاء
كانت أخلاقهم ومبادئهم هي الإسلام بحد ذاته : الكرم، الشجاعة، الحنان، الإقدام، الغيرة على الأعراض ، عدم أذية أو قتال العزل أو المسالمين..............الى أخره من هذه الصفات النبيلة التي جعلت العالم كله يرفع القبعات إحتراما للإسلام.
والآن أنقرض ههؤلاء الفرسان وانتهى عصرهم وما بقي منهم إلا مايعد على الأصابع........................
وعشان كده أنا معجب بيهم واتمنى أكون منهم وأخشى ما أخشاه أني أنا أكون الوحيد الذي يتمنى ذلك لذلك أسميت نفسي بآخر الفرسان ............
وأقسمت إني حأتحلى بمبادئهم.

فهمت إيش قصدي.

N . Y
02-09-2005, 20:23
انا بشجعك الصراحه ومعاك بس الافضل انك تسمى نفسك رئيس الفرسان لان ناس كتيرهيندمولك واولهم انا

N . Y
03-09-2005, 15:35
اه فهمت خلاص بوسى وبعتها

THE LAST KNIGHT
03-09-2005, 19:01
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فليكه
03-09-2005, 20:07
مشكووور

:)

أبوناصر
03-09-2005, 20:23
شكراً على الموضوع

الرائع مع

تحياتي

N . Y
04-09-2005, 00:25
اه قصدك ب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟

N . Y
04-09-2005, 00:27
العفو واتمنى ان يكون الموضوع عجبكم
وشكرا حضوركم

N . Y
04-09-2005, 00:27
اسف عى حضوركم ده نحو برضوه

N . Y
04-09-2005, 00:29
اسف على حضوركم

بوسى كات
04-09-2005, 08:40
يسلام على النحو الصراحه امتياز
بس ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مش بيستقبل

N . Y
04-09-2005, 08:43
ليه
بس على فكرة طبيعى

THE LAST KNIGHT
04-09-2005, 13:15
الأخ روكاوا انا أطلب منك انت التوضيح ...
إيش قصدك بــ بوسي وبعتها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و الشيء الثاني انا ما استطيع اكون جروب للفرسان في المنتدى لأن ممنوع حسب التنويه الإداري من نائب المشرف لكن بإمكانك تقدمله طلب إنشاء جروب وإذا وافق سميه بالفرسان وبإمكانك إنت ترأسه أو إذا إنت مصر انا ممكن ارأسه لكن أنا صراحة غير متفرغ

اما بالنسبة لإسم رئيس الفرسان حاجة تشرف لكن صدقني انا ما أشوف نفسي أستحقه على الأقل حتى الآن........ok

Angel Wing
04-09-2005, 13:32
شكرا على الموضوع الرائع

أبوناصر
04-09-2005, 18:26
ههههههههههههههههههههههه

N . Y
06-09-2005, 01:20
بص بنسبه لبوسى وبعتها فانا كنت برد على بوسى كات
وبعتها دى حاجات كانت طلباها على الخاص وبعتهلها عى الخاص فانا وهيا نعرف بعض بره النت

N . Y
06-09-2005, 01:24
اما بانسبه لموضوع الجروب اولا
انا لسه جديد معرفش ازاىثانيا
مينفعش انا اراسه علشان الدراسه وان السنادى
ثناويه عامه

THE LAST KNIGHT
06-09-2005, 06:40
آسف على سوء الفهم وأنا برضك بادرس طب فما ينفعش

N . Y
06-09-2005, 16:50
لا عادى بس انا عايز اسالك سوال او مش عايز تجاوب انت حر
انت منين؟

بوسى كات
07-09-2005, 00:57
انا مش فاهمه اصدكم ايه انتوالاثنين
وضححححوووووووواااااااااااا

N . Y
07-09-2005, 01:05
مش فاهمه ايه

haneen alro7
09-09-2005, 07:59
اكتر اجباتك 3
الحياه قصيره لذا تعتقد انه من الغباء عدم اقتناص كل الفرص المتاحه وحتى ان كنت مضر ان تدفع ثمنا لها اذا لم يكن الثمن مبالغ فيه ........ انت تحلم بحياه هادئه لكن الاغراءات كتيره لذا ترسم حدود لجدك ولعبك وتسليتك باقل مخاطر ممكنه لكنك تبالغ احيانا وتخاطر معتقدا بالسلامه فيلعب الحظ عليك لعبه اسيه حينما لايفيدك الندم

هذا انا او يمكن واحد لانه طلع عندي تعادل :confused:

طانكيوووو على الموضوع ::جيد::