PDA المساعد الشخصي الرقمي

عرض كامل الموضوع : شوفوا بنات اخر زمن



مرااااام
16-08-2010, 13:57
اي ازيكم ده اول موضوع ليا يارب يعجبكم وعاوزه ردودكم بصراحه سواء عجبكم او لا اوك....إليكم هذه القصة الغريبة التي يقشعر لها البدن


القصة تقول إن فيه بنت تدرس في الثانوية واسمها (عبير ) مره راحت السوق مع أمها

وقابلت واحد اداها ورقمه المهم أخذت الرقم واتصلت عليه تعرفت عليه وهو اسمه (خالد) تعرفو علي بعض وزادت العلاقه وقوت بينهم ... هما الاتنين كانوا عاوزين يتقابلوا,وفجأه جت فكره لخالد...

قال اقول عبير ما نتقابل عند المدرسه ..

قالت عبير:: ازاي وضح؟؟؟

قال اسمعي انتي ابوك ينزلك الصبح ويروح الشغل صح؟

قالت :صح تمام..

قال انا استناكي وتركبي معي

قالت بس المديره هتتصل على البيت

قال :: افصلي التليفون وارتاحي

قالت::بس خايفه

قال جربي ونشوف

المهم راح ابو عبير ووصل بنته للمدرسه ومشى .. وثواني الا وخالد واقف وركبت

عبير بسرعه وراحوا فطرو في الكوفي شوب الفخم وقعدوا مع بعض كلام وضحك لغاية الساعه 12:15معاد خروجها من المدرسه

راح خالد ونزل عبير ورجعت البيت وهي خايفه بس محدش عرف حاجه .. وكلمت خالد على طول وقالت ان اهلها ما حسوش وطمنته واتكلموا شويه وبعدين خالد قالها ايه رايك اقابلك بكره

قالت :لالالا مش كل مره تسلم الجره

قال :المره ذي جايب لك هديه

قالت :طيب تعالي و اشوف الوضع

وراح خالد في الوقت نفسه وركبت عبير

المهم اخذو على الحال ده اسبوع كامل من السبت الى الاربعاء ...

وجاء يوم السبت اليوم اللي نست فيه عبير تفصل التليفون.. وطلعت مع خالد ..

ولا التليفون يرن ..قامت ام عبير (يالله صباح خيرالتليفونات اشتغلت)

ام عبير:الو

المديره ::الو السلام عليكم

ام عبير :عليكم السلام مين حضرتك؟؟

المديره::انا الاستاذه هدى مديرة المدرسه بتاعت بنتك

ام عبير::اهلا وسهلا خير في حاجه

المديره: لا خير ان شاء الله بس عبيرماجاتش المدرسه من اسبوع هي تعبانه الف سلامه عليها؟؟

ام عبير ::ايه ازاي ...((واتلخبطت وعديت الموضوع)) ايه اه الله يسلمك البنت تعبت شويه

المديره :: الف حمد الله على سلامتها مع السلامه ::

ام عبير دارت بها الدنيا وما ماعرفتش تعمل ايه اقول لابوها ولاامسك البنت واسالها ؟؟..؟؟

المهم قالت لابو عبير عن كل حاجه وقال اسمعي ماتقولهاش حاجه انا هشوف هي هتروح فين!!!!!

ويوم الاحد وصل ابو عبير بنته ومشىشويه ولقي عربيه فيها شاب تمر وركبت عبير بنته المهم مشى وراها ابو عبير ووصلوا عند عماره ونزلت عبير وخالد ووقف ابو عبير ونزل ومسك البواب وقاله في اي شقه ؟ وعلمه شقه 14 وطلع ابو عبير وهو طالع السلم كان خالد نازل وابو عبير مااخدش باله المهم خبط علي الباب وفتحت عبير وانصدمت

يوم شافت ابوها وضربها وهي جريت للمطبخ واخذت السكينه علشان تخوف ابوها وغلطت وضربته في صدره ووقع الاب و مغمى عليه وجا خالد وشاف الموقف وقال لعبير بسرعه شيلي معايا للحمام

وحطوه في ((البانيو)) وملوه مايه وحطو عليه صابون الغسيل عشان الرغوه وطلعو

ورجعت البنت للمدرسه وهي تفكر في اللي حصل حقيقه ولا خيال ..المهم طلعت من المدرسه ورجعت مع الباص وطرقت باب البيت الا المفاجأه الغريبه ابوها فتح لها....

وصاااااااااااحت وقالت ::بابا مش معقول مش معقول





رد أبوها :





مع تايد للغسيـــــــــل ما فيش مستحيــــــــــــــــــــل



هههههههههههههههههههههههههه

ساحرة الفناء
16-08-2010, 14:16
يسعدني أن أكون أول من يرد

على موضوعك يلي بوقف القلب

يعني ماصدقت يلي قرأته بصراحة انصدمة لما عرفت

النهاية

مشكوررررررررررررررررررررررررة قصه لطيفة ونهاية فضيعة هاهااهاهاهاها

Scorpion 2233
16-08-2010, 16:43
هههههههههههه


هذي مع انها قديمة لكن ما بنمل من قرائتها



تحياتي لك

تفداك
16-08-2010, 20:42
مشكوره

silver ♥ bullet
16-08-2010, 20:52
ههههههههه

يسلمو

renad-_-1418
16-08-2010, 23:44
ههههه

شكراً عالموضوع وننتظر المزيد

مستر تقويم
17-08-2010, 00:21
ههههههههههههههههههه
يعطيج العافية ::جيد::

الحيه البيظاء
17-08-2010, 01:31
هههههههههههههههههههههههه

شكرا

طلع بعد الحماس دايت للغسيل هههههههههههههههههههههههه

شكرا اختي وننتضر جديدك

Nana Ozaki
17-08-2010, 07:39
LoooooooL_هههههه

http://img5.imageshack.us/img5/6488/btagthanksanimemouse.jpg






http://img704.imageshack.us/img704/9435/narutowearekakashi.jpg

M_D
17-08-2010, 08:00
هههههههههههههههه
مشكورة

Jhro
17-08-2010, 12:50
ههههههههههههههههه

the killer lord
17-08-2010, 22:28
ههههههههههههه

حلوة مع اني اعرفها ::جيد::

S E R K U Z
17-08-2010, 23:51
ههههههههههههههههه ..
يسلمووو على الطرح ..