PDA المساعد الشخصي الرقمي

عرض كامل الموضوع : ◈¯`•.☆ إضحڪ معآنا .. From Egypt XD ◈¯`•.☆

E V A.
08-02-2010, 16:47
السلام عليكم ..

ياهلا بجميع الاعضاء ..^^..

كيف حآلكم إن شاء الله تمام ..^^..

إن شاء الله تعجبكم النكت ..^^..

اتنين زهقوا من التأليس عليهم فسافروا الهند.أول مانزلوا من الطائرة لقوا الهنود بينحنوا عشان يحيوهم فواحد منهم سأل الثاني هما بيحترمونا كدة لية؟ قال له أصلهم هنا بيعبدوا البقر.

واحد بلدياتنا اشتري راديو حط فيه حجرين المذيع اتسطل

مره واحد بلدياتنا دخل خلاط الأسمنت طلع منه قال والله معنش داخل الملاهي تاني

واحد رخم جداً دخل السينمــا مالقاش فيهــا غير واحد بس قعد وراه ..وقال له لو سمحت راسك علشان مش شايف

جماعة بيحششوا ... فجت كبسه... كل واحد اسـتخبه في شوال جه الظابط ضرب الشوال الاول برجله خرج واحد منهم و اعد يكاكي وعمل نفسه فرخه ضرب التاني خرج واعد يدن وعمل نفسه ديك ضرب التالت مخرجش ضربه تاني مخرجش ضربه جامد المره دي خرج وقال له شوال بطاطس بطاااااااطس انت مابتفهمش

واحد مسطول راح مطعم وقال لصاحب المطعم سندوتش طعمية من غير سلطة.. صاحب المطعم كمان مسطول قال له من غير سلطة ايه؟ قال له : من غير سلطة قوطة - صاحب المطعم : ماعنديش سلطة قوطة اعمله من غير سلطة طحينة؟؟؟

مرة واحد حشاش لما قبض مرتبة راح البيت وقعد يقسم المرتب 100 ايجار - 100 مصروف بيت -200 حشيش وفجاة وهو قاعد سمع خبط على الباب فقال مين رد علية اللى برة قالوة بوليس فراح مقطع ال200 جنية حشيش

مرة واحد مسطول جه يخرج من العربية لقى الدنيا بتمطر راح خارج من الباب التانى

واحد أحول راح يجيب أبوه من المطار باس الشنطة وشال أبوه

مره واحد راح للسوبر ماركت قله عندك معلبات رد عليه ايوه قله طاب ادينى علبة كبريت

واحدة بخيلة بعتت ابنها يشترى تلاتة ارغفة لما جه قالتله رجع رغيف ابوك مات

واحدبلدياتنا سافر فرنسا بعت جواب لابوه بيقوله فرنسا حلوه يابويى فرنسا جميله قوى يا بويى ابوه بعتله جواب قاله اتجدعن وانا اجوزها لك

مرة واحد مسطول وقف تاكسي كان سواقه برده مسطول قاله تاخد كام وتوديني فين قاله هات اللي تجيبه وانزل هنا

اثنين مبسوطين قوى قاعدين يعملوا دماغ قدام المراية فواحد منهم قال للتاني شايف الاتنين اللي قاعدين قدمنا دول ؟ قالوا ايوة قالوا دول بيعملوا زيينا بالظبط ، فقام قاله طب ما تيجي نروح لهم...... وهما جايين يقوموا فواحد منهم قال للتاني استني..هما اللى جايين خلاص

فار محشش قال : كل القطط تحت جزمتى لقى وراه قط اسود قال الا ابو سمره حبيبى

يتبع بعد الردود ..^^..

إن شاء الله تعجبكم ..^^..

بإنتظآركم ..

• Uchiha Maya •
08-02-2010, 16:51
ههههههههههههههههههه تسلم ...

تحياتي

Đαяк εмσ™
08-02-2010, 17:36
خخخخخخخخخخخخخخخ :p
ننتظر جديدك ..

egypt man as
08-02-2010, 19:24
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههــــ

شكرا ^ـ^

E V A.
08-02-2010, 23:14
ههههههههههههههههههه تسلم ...

تحياتي

الله يسلمك .. :تدخين:

E V A.
08-02-2010, 23:16
خخخخخخخخخخخخخخخ :p
ننتظر جديدك ..

ثآنكس ..

E V A.
08-02-2010, 23:19
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههــــ

شكرا ^ـ^

..^^..

العفو ..

E V A.
08-02-2010, 23:54
مره حرامى سرق فرخه وراح يكله على شط النيل فشافه عسكرى وقل له مسكتك ياحرامى الفراخ ، والريش جنبك اهو ... فقال له الحرامى لا ياشويش دى نزلت تستحمى وقالت لى خلى باللك من هدومى

الراديو:والاعب بيشوط بمشط رجله يااااااااااه بتيجى في المقص صبي الحلاق:إلحق يا معلم بيلعبوا في العدة

صبى كسلان جدا شغال فى ورشة كل اما المعلم يقول له هات مفك ، يقول له كمان شويه ...بكره ... مش وقته. ، وفى يوم لمبة الورشة اتحرقت ، المعلم قاله ركب اللمبه قال له دى حاجة سهلة قوى ، وشاله المعلم على كتفة واستنى دقيقة دقيتين ربع ساعه مافيش حاجة ركبت ، قال له المعلم انت مركبتش اللمبه ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قال له اللمبه قلاووز وانت اللى مبتلفش يا معلم

مرة اتنين أغبيه عندهم حصانين.. فكانوا عايزين يعلموهم علشان ما يتلغبطوش بينهم .. الاول قطع اذن حصانه وراح قال للتاني ، فالتاني قاله ااه يخرب بيتك انا بردك عملت كده.... فالاول راح فقع عين حصانه ، و راح قال للتاني.... فالتاني قاله ااه يخرب بيتك انا بردك عملت كده.... فالاول قاله انت هتصدعنى في دماغي... خدت انت الحصان الاسود وانا الحصان البيض

اتنين حراميه دخلوا بيت واحد منهم دخل البلكونه ، شوية وصاحب البيت دخل عليه فقالوه انت بتعمل ايه هنا؟ قالوه انا كنت بحارب اليهود بالطياره و بدمر فيهم ، لحد لما طيارتي عطلت و انا نطيت بالبراشوت و نزلت في بلكونتك ..... قالوه ايوه كده تعجبنى ، مش التاني اللي قاعدلي في البانيو و بيقول علي نفسه من الضفاضع البشريه!

مرة إتنين مساطيل واحد بيقول التانى هما القدماء المصرين بنو الهرم فى اد اية .... قالو 50 سنة ...قالو يا لية ؟؟ قالو اصل كل ما يرصوا حجرين الحكومة تكبس عليهم

صرصار في العنايه المركزه بيسال صرصار جمبه بيقولو بيرسول ........؟ قالو لا فردة شبشب

واحد غبى ... حط إيده في جردل فيه مية نار .... فحس ان صباع من اصابعه ناقصة .. فحط رأسه في الجردل عشان يدور عليه

في خمسة حشاشين جالسين يتمازحون بسكاكين ماتوا ثلالث قال الرابع لخويه خلاص خلينا نوقف لا تنقلب جد

يتبع بعد الردود ..^^..

rella17
08-02-2010, 23:59
:)ههه ..... ههه :)

يسلموا

E V A.
09-02-2010, 00:10
:)ههه ..... ههه :)

يسلموا

الله يسلمك ..^^..

Dark--Knight
09-02-2010, 08:53
هههههه

ننتظر المزيد

Glass feather
09-02-2010, 14:55
ههههههههههههه
مشكور

E V A.
09-02-2010, 18:11
هههههه

ننتظر المزيد

قريبا إن شاء الله ..^^..

E V A.
09-02-2010, 18:26
ههههههههههههه
مشكور

..^^..

E V A.
10-02-2010, 00:11
فى مرة صراصير دخلو سينما واول اعلان
قبل الفيلم كان للمبيدات الحشريه فقالو من اولها فيلم رعب ....

ثلاثة قرود هربوا من حديقة الحيوان ,الأول لقوه بياكل والثاني لقوه بيلعب ,والثالث لقوه بيقرأ النكتة دي

واحد متجوز وقاعد في البيت وبيبص كتير في عقد الزواج، مراته قالت له
"بتبص في عقد الزواج ليه يا حبيبي؟" قالها
"بأبحث عن تاريخ إنتهاء العقد.

مسطول اشترى لأمه عصفورين !! واحد يغرد والثاني ساكت.. سألته أمه ليش الثاني ساكت؟! قالها: هذا الملحن!!

مرة واحدة طلبت من جوزها يروح يجبلها ملوخية وهو ماشى خبطته عربية ومات وراحت الست راحت عند جرتها قالت لها مش انا قولت لجوزى هاتلى ملوخية وهو ماشى خبطته عربية راحت قالت لها يالهوى طب وعملتى ايه قالت عملت بامية وامرى لله

واحد سكران فتح التلاجه وبص للجلي ...وجده بيرتعش :قالوه متخفش هاخد عصير]

مرة اتنين مساطيل ركبين متوسكل بيتخنقو مين يركب جنب الشباك

واحد أحول حس بالبرد و هو نايم , قام غطى أخوه...

استضافو ابو العربى فى برنامج من سيربح المليون فسأله جورج سؤال المليون و كان السؤال الحج فريضة ام سنة فاندهش ابو العربى و قاله هاستعين بصديق ابن عمى غريب فى بورسعيد فقاله السؤال قاله اللى سالك السؤال ده مش فاهم حاجة
فسأله ابو العربى ليه قاله لأن الحج اما قرعة ياما سياحى
..
قابلت مذيعة اثنان مساطيل
سالت الاول : مصر بالنسبالك ايه ؟
فقال: مصر دى امى.
ثم سالت الثانى :وانت مصر بالنسبالك ايه؟
قال:مأدرش اتكلم عن أم واحد صحبى

واحد محشش قاعد مع اصحابه و بيحكيلهم : انا مره طلعلى اسد و كان فى ايدى كباية ميه رميته بيها الاسد طلع يجرى
> رد عليه واحد من اللى قاعدين قاله صح انا قابلت نفس الاسد ضربته بالقلم ايدى اتبلت

في المدرسه استاذ الحساب بيسال التلميذ بتاعه: لو باباك استلف الف جنيه من البنك والف جنيه تانيه من جاركم يبقى هيرجع كام الف
التلميذ: مش هيرجع حاجه يا استاذ
الاستاذ: ياابني استلف الف وبعديها الف تانيه
التلميذ : مش هيرجع حاجه يا استاذ الاستاذ: اعد يا ابني انت متعرفش حاجه في الحساب
التلميذ: انت اللي متعرفش ابويا

يتبع بعد ردودكم ..^^..

ديدرا بلايابني
10-02-2010, 02:20
ههههههكك

S E R K U Z
11-02-2010, 06:58
ثلاثة قرود هربوا من حديقة الحيوان ,الأول لقوه بياكل والثاني لقوه بيلعب ,والثالث لقوه بيقرأ النكتة دي
هآدي شوي قوية ..:لقافة::ضحكة:

في المدرسه استاذ الحساب بيسال التلميذ بتاعه: لو باباك استلف الف جنيه من البنك والف جنيه تانيه من جاركم يبقى هيرجع كام الف
التلميذ: مش هيرجع حاجه يا استاذ
الاستاذ: ياابني استلف الف وبعديها الف تانيه
التلميذ : مش هيرجع حاجه يا استاذ الاستاذ: اعد يا ابني انت متعرفش حاجه في الحساب
التلميذ: انت اللي متعرفش ابويا
ههههههههه .. عجبتني مرآ ..
تسلمين حبيبتي ع النكت ننتظر المزيد ؛)

E V A.
11-02-2010, 13:27
ههههههكك

:تعجب:

E V A.
11-02-2010, 13:30