PDA المساعد الشخصي الرقمي

عرض كامل الموضوع : من chaotic5

chaotic5
06-01-2010, 19:29
بســم الله الـرحمــن الرحيــم
سكرانين خارجين من البار شافوا بنتين في الشارع، قال الأول للثاني: شايف هادول البنتين؟
قال التاني: أيوة مالهم؟
قال الأول: الأولى مراتي، والتانية صاحبتي.
قال التاني: والله .. أنا عكسك تمام!
****************************** ****************************** ****************************** *******************
محشش انسرقت سيارته قال الله ستر ما
كنت فيها...
****************************** ****************************** ****************************** ******************

محشش لازم دجاجه يضرب بيها ويقول لها كل يوم بيض ماكو في يوم جبن بووك
****************************** ****************************** ****************************** *****************
كان في واحد حشاش جالس تحت الشمس مع دودة فسألوه ليش جالس مع دودة فقال : نصحني الطبيب ان اجلس تحت الشمس دقائق معدودة
****************************** ****************************** ****************************** *******************
محشش قاعد يفكر لحاله ويقول
(ياترى أنا مواعد وحده الساعة ثنتين ولا مواعد ثنتين الساعه وحده)؟؟
****************************** ****************************** ****************************** **********************
محششين بدهم يفجروا مبنى حطوا القنبلة في الطابق الاول .... وهربوا على السطح
****************************** ****************************** ****************************** *************************
استاذ الحساب يسال التلميذ: لو ابوك استلف الف جنيه من البنك والف جنيه ثانيه من جاركم يبقى هيرجع كام الف؟ التلميذ: مش هيرجع حاجه يا استاذ. الاستاذ: يا ابني استلف الف وبعدها الف ثانيه. التلميذ: مش هيرجع حاجه يا استاذ . الاستاذ: اجلس يا ابني انت متعرفش حاجه في الحساب. التلميذ: انت اللي متعرفش ابويا...
****************************** ****************************** ****************************** *************************
طالب خرج من الاختبار أول واحد ليش ؟ عشان ابوه قله ابيك تطلع الأول.
اتمنى ان تنال اعجابكم واتمنى منكم الدعاء لي
ارجو الردود

إيقاع الورد
06-01-2010, 19:33
يثلمو يثلمووو

زهـــــرة الكون
06-01-2010, 23:13
يــــــــــــــ ســــــــــــــ لـــــــــــ مـــــــــــ و