PDA المساعد الشخصي الرقمي

عرض كامل الموضوع : امسكو خواصركم وادخلو الجزء ال3" بالمصرى

وحش السرعة
22-06-2009, 18:14
بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم

كيفكم يا شعب مكسات من كل محافظات مكسات من

المنتديات الرئيسية لمنتدى الشكاوى :D

نكمل باقى اجزاء الموضوع

واسف على التاخير للمدارس وكده :p

الموهم

انا جبت شوية نكت مصرى انما فللله

ان شاء الله تعجبكم

مش هطول

نبدأ

--------------------------------

مرة صرصار دخل المستشفى بيسال الصرصار اللى جنبة بيرسول؟
قالة لا زنوبة
---------------------------------

مره واحد عند دكتور العيون... فالدكتور بيسأله... تقدر تميز العلامات اللي في اللوحة دي؟؟؟
قاله طبعا.. بس هي فين اللوحة؟

مذيعة عملت لقاء مع أبو العربي ، سالت ممكن تحكي لنا عن حروبك ، قال لها وماله انا دخلت حرب 48 و 56 و 67 و 73 ... سالته كنت بتعمل ايه لو دخل عليك 10عساكر؟ قالها هفرغ فيهم خزنتين 10مللي قالت له طيب لو دخل عليك 10دبابات و20عسكري ومدرعة؟ قالها هنسفهم قالت له كويس جدا طيب لو كان دخل عليك 20عسكري و5 دبابات وطيارتين؟ قالها هو فيه ايه ؟مفيش حد كان بيحارب غيري ولا ايه؟

مرة واحد صعيدى اول مرة ينزل القاهرة عشان يزور ام هاشم واولياء الله الصالحين بص شاف اتوبيس مكتوب عليه العتبه ام هاشم راح يحط ايده على الاتوبيس ويقول بركاتك يا ام هاشم نزل السواق يضربه على قفاه والصعيدى يقول بالراحه يا هاشم بالراحه يا هاشم

مرة اربعة راكبين قطر-- امريكى وافغانى وبنت و ست عجوزة دخل القطر فى ممر ضلمة فسمعوا صوت بوسة و بعدين صوت ضربة فلما خرج القطر من الممر فى النور لقوا الامريكى بيحسس على خدة ووشة احمر فالست العجوزة قالت فى نفسها يااة دية بنت مؤدبة اوى الامريكى باسها و ضربتة على خدة وقالت البنت فى نفسها ياااة دة امريكى غبى يبوس الست العجوزة ويسبنى انا وقال الامريكى فى نفسة يااة دة افغانى محظوظ يبوس البنت وانا اللى اتضرب وقال الافغانى فى نفسة انا فعلا ذكى بوست ايدى و ضربت الامريكى على خدة

مرة واحد عجلاتى قعد على قهوة طلب كاوتشينو

واحد ومراته وعياله التلاته كانوا ركبين القطر وبعدين طلع عليهم حرامي فقال للراجل "طلع الفلوس الي معاك" فقلهم مش معايا فلوس وضحك وبعدين الحرامي قلوا"حتطلع الفلوس ولا نرمي عيالك من القطر" قالهم مش مطلع قام الحرامي رامي عيالوا وقال "حتطلع الفلوس ولا نرمي مراتك" قالهم مش مطلع وقعد يضحك قام الحرامي رامي مراتوا من القطر وقالوا "يا راجل رمينا عيالك ومراتك وبرضوا بتضحك قام قالهم"""" ما أنا عارف انتوا الكاميرا الخفيه!!!!
-----------------------------------

واحد سافر أميركا.. وبعد سنتين اتصل بأبوه وقال له انا اتجوزت واحدة أمريكية وأجاني كيدز...!!! ابوه زعل وغضب كتير وقالو.. ليه ما سميتوش على اسمي؟؟؟؟

-----------------------------------

اكمل بعد الردود ::سخرية::

وحش السرعة
23-06-2009, 15:08
معجبتكمش ولا ايه :(؟

||_THE-END_||
23-06-2009, 16:15
ههههههه

نكت حلوه ارجو انك تكمل ^_^

ناجاتو-باين
23-06-2009, 16:19
هههههههههه

malaka_max
24-06-2009, 11:42
حلوا جدا مشكووووور على النكت الجميلة شكرا لك كثيرا يا اخي العزيز

angil toto
24-06-2009, 13:59
حلووووووووووو جدا thanks

ابو الدفره
24-06-2009, 14:18
النكت حلوه مره

وحش السرعة
24-06-2009, 16:39
شكرا شكرا على مروركم :)

اتمنى انه فعلا عجبتكم :)

نكمل

1..............................2.................. ...3............. اوكشن

التلميذ : بحبك يا ميس و عاوز أتجوزك.... المدرسه: بس أنا مبحبش الأولاد الصغيرين...
§ التلميذ: وأنا مش مستعجل على الأولاد

------

واحد صعيدى عنده عربية كحيانة سابها قدام بيت مهجور....ليه؟؟ ! عاوزها تبقى عربية شبح

----------------------

واحد غبى جدا جدا جدا مات نزل عليه 62 من الملائكة اثنين يحاسبونه و60 يقنعوه انو مات

--------------------

وحده حامل راحت تولد الدكتور طلع اول طفل ضربه على ظهره وحطه على جمب جه وطلع التانى وحطه على جمب بيطلع التات ما رضيش يطلع قال للممرضه تعالى كملى انتى انا تعبت قام بص الطفل التالت وقالها الراجل اللى بيضرب العيال مشى ولا ل

-----------

واحد شكله غلبان ويصعب على الكافر قاعد على قهوه باصص لكوبايه شاى قدامه ومتنح ! شافه واحد رذل عامل نفسه فتوه , فقال اما اروح اتتنطط عليه شويه
,راح داخل عليه وشادد الكوبايه من قدامه وشربها على بق واحد , وحطها قدامه فاضيه وقال له :
ماتنساش تدفع البقشيش !
الراجل راح منفجر فى العياط والنهنهه! لدرجه انه صعب على الفتوه , فخبط على كتفه وقال:
ياراجل ماتعملش فى نفسك كده, معقوله راجل بشنبات يعيط علشان كوبايه شاى بخمسين قرش؟
انا مش باعيط علشان الشاى , بس انهارده اسؤا يوم فى حياتى !
صحيت الصبح متاخر , فاخذت الموتوسيكل بتاع اخويا علشان الحق الشغل بس برضه وصلت متاخر وصاحب الشغل هزقنى ,ماستحملتش ورديت عليه راح طاردنى !جيت اخد الموتوسيكل واروح لقيته اتسرق , رحت ابلغ اخويا اتهمنى بالسرقته ! وبعد ماضربونى فى القسم علشان اعترف طلعونى بكفاله مش عارف هسددها ازاى , وحتى لما قررت انتحر , جيت اشرب كوبايه السم , جيت انت وخطفتها من ايدى

-------------------

مسابقة بين برازيلى و المانى و صعيدى اللى هيطلع 100 سلمة و يقتل الوحش و يتجوز الأميرة له 1000000 جنيه طلع البرازيلى 30 سلمة و مات والألمانى 40 سلمة و كسرت ساقه و الصعيدى طلع كل السلالم و قتل الأميرة و تزوج الوحش

-----------------

واحد احول بيتفرج على فيلم عاطفى بدل ما يعيط ريل

---------------

مرة واحد ندل بيموت فبيوصى عياله يكونوا اندل منه قطعوا عنه خرطوم الأكسجين

---------------------

واحد قتل حماته، الظابط بيسأله اسمك ايه؟
قاله: اكتب فاعل خير

اكلم بعد الردود:لقافة:

صاحب النفوذ
24-06-2009, 17:24
هههه مشكور

وحش السرعة
24-06-2009, 17:27
العفوووو :)

وحش السرعة
24-06-2009, 17:30
ودواال نكتيتين رخمييين اوى

مرة واحد غبى جدا جدا جدا لقى كنز كبير قال " الحمد لله لقيت الكنزّ.... عقبال لما الاقى الخريطة"

---------------

مرة واحد تعب من المشى جرى
xD XD XD XD