PDA المساعد الشخصي الرقمي

عرض كامل الموضوع : الغاز كرنبو1

mero3053
14-06-2009, 16:08
النادى الاهلى اتسرق..الاوراق الخاصه باحقية النادى الاهلى فى البث الفضائى اتسرقت..فى يوم كان قاعد رئيس النادى الاهلى مع 3 اشخاص للتفاوض فى قضية البث الفضائى وهما
1- ra3wa: وده صاحب احدى المحطات الفضائيه الخاصه
2-mida moro:وده مذيع مشهور فى قناة ra3wa
3-shrshr: وده صحفى شغال برضه مع المذيع اللى بيشتغل فى قناةra3wa .
وفجأه جاله تليفون وساب مكتبة عشان مفيش شبكة خالص
واستاذن منهم وسابهم فى المكتب. ولما رجع لقى درج المكتب مكسور و اوراق القضيه اتسرقت
ولما سألنا ra3wa قال..انا كمان جالى تليفون ع موبايلى وفضلت اتكلم لغاية ما الكابتن جه من بره
ولما سالنا mida moro قال..يا مساء الانوار يا كابتن كرومبو.انا قطعا مسرقتش الاوراق لكن انا كنت واقف عند الشباك عشان الجو كان حر لغاية ما جه الكابتن
ولما سألنا shrshr قال..انا يا استاذ كرومبو كنت بحضر الاسئلة اللى هسألها للكابتن لما يجى ومتحركتش من مكانى

يلا كل واحد يقولنا مين الى سرق

mero3053
14-06-2009, 16:10
يلا كل واحد يقول مين:)

βŁǺĈΚθƯŢ
14-06-2009, 22:05
فكره حلوه انك تنقلي الغاز القناه المفضله عندي وبالاخص الخضره منها على المنتدى

الحل : الشخص الثاني

مشكوره اختي على الفكره الجميله وانشاء راح تلقي ردود اكثر فيها

ملاحظه مهمه : الي يجاوب لازم تعطيه هديه زي البرنامج الحقيقي :p <=====< مسوي فله

mero3053
27-06-2009, 21:50
انا هستني اما حدتانى يقول وانا هقول الاجابة الصح:)

sun light3
27-06-2009, 22:20
ra3wa

sun light3
27-06-2009, 22:24
علشان مفيش شبكة فى المكتب

-itashi-
28-06-2009, 06:53
النادى الاهلى اتسرق..الاوراق الخاصه باحقية النادى الاهلى فى البث الفضائى اتسرقت..فى يوم كان قاعد رئيس النادى الاهلى مع 3 اشخاص للتفاوض فى قضية البث الفضائى وهما
1- ra3wa: وده صاحب احدى المحطات الفضائيه الخاصه
2-mida moro:وده مذيع مشهور فى قناة ra3wa
3-shrshr: وده صحفى شغال برضه مع المذيع اللى بيشتغل فى قناةra3wa .
وفجأه جاله تليفون وساب مكتبة عشان مفيش شبكة خالص
واستاذن منهم وسابهم فى المكتب. ولما رجع لقى درج المكتب مكسور و اوراق القضيه اتسرقت
ولما سألنا ra3wa قال..انا كمان جالى تليفون ع موبايلى وفضلت اتكلم لغاية ما الكابتن جه من بره
ولما سالنا mida moro قال..يا مساء الانوار يا كابتن كرومبو.انا قطعا مسرقتش الاوراق لكن انا كنت واقف عند الشباك عشان الجو كان حر لغاية ما جه الكابتن
ولما سألنا shrshr قال..انا يا استاذ كرومبو كنت بحضر الاسئلة اللى هسألها للكابتن لما يجى ومتحركتش من مكانى

يلا كل واحد يقولنا مين الى سرق
:)
البنت (شرشر)
وهي (shrshr)