تسجيل الدخول

عرض كامل الموضوع : نكت نكت نكت نكت نكت شكلى كده علقت

>>KUJAKU MAI<<
09-12-2008, 17:32
طبعا خلصنا من موضوع نكت جنونيه بس النهارده جيبالكم نكت جديده بس اتب الاسهم
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
وصلنا
7
7
7
7
7
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
واحد قال لأبوه بابا عاوز أكمل دراستي بره قال وايه المشكلة، قول لأمك تفرشلك في الحوش بس خد بالك لتبرد

مرة تلميذ بيسأل الأستاذ بيقول له:هو ممكن يعاقب الإنسان على حاجة معملهاش؟قال له:لا طبعا . ففرح التلميذ اوى و قال له خلاص انا معملتش الواجب

واحد اخترع حبوب للحامل علشان المولود يطلع مؤدب وكل مولود فعلا نزل مؤدب . واحدة أخدت الحبوب وماولدتش في المعاد فراحت للدكتور عملها ولادة قيصرية ، لقى توأم كل واحد بيعزم علي التانى ويقول له "اتفضل" التاني يقوله "لأ اتفضل إنت الأول."

توأم بيقول لأخوه التوأم وهو متنرفز إنت كنت فين ياعم أمك حمتنى مرتين

مرة ولد صغير سأل والده: باب انت جبتني ازاي؟ قال اللأب: بص يا حبيبي احنا جبنا شوية سكر و حطناهم تحت السجادة جينا تاني يوم و رفعنا السجادة وجدناك. ففكر الابن فيها "إيه لو أبقي أب من الأن" فجاب شوية سكر و وضعهم تحت السجادة صحي تاني يوم وجد صرصور فقال:"لو ماكونتش ابني انا كنت قتلتك."

مدرس انجليزى بيسأل تلميذ بيقوله لو عايز تقول لواحد تعالى هنا تقوله ايه؟ قاله : اقوله come here قاله : ولو عايز تقوله ارجع هناك تانى ؟ قاله : الف من الناحية التانية واقوله here come.

مرة ولد صغير راح لجارته وطلب منها انها توريه لسانها فسألتة ليه: فقالها عشان ماما بتقول ان لسانك زي العقربة

مرة واحد غبي راح للدكتور علشان يكشف علي ابنه.. الدكتور دخل مع الواد اوضة الكشف.. و بعدها بربع ساعة طلع الدكتور و فال للراجل ابنك مات.. راح طلع الواد الصغير و قال لابوه.... بابا بابا انا لس مامتش يابا.. راح ابوه قاله اسكت يا ولد انت هتعرف اكتر من الدكتور

مره المدرس سأل الاطفال فى الفصل الى يفتكر نفسه غبى يقف ... بعد شويه وقف تلميذ ...فساله المدرس و ليه بقه يا سيدي بتفتكر نفسك غبي ..فرد عليه التلميذ اصلي محبيتش اشوفك واقف لواحداك يا أستاذ

مره نكته ماشية بتعيط ليه؟؟ عشان واحد ضحك عليها

واحد تاية بيسال واحد ماشي في الشارع اقرب طريق للمستشفي ايه قاله غمض عينك و عدي الشارع

مرة واحد كل ما يشوف البرق يضحك ليه ؟ عشان يطلع حلو فى الصورة

واحد جـزار ضرب بنته علقة سخنة جدا .. ليه ؟؟؟ ضبــــطها مــاشيـــة مــع عجــــل

واحد بلدياتى واقف قدامه خمس شياطين ليه ....؟؟؟ واحد يوسوسله و اربعه يفهموه

مرة واحد غبي راح يخطب فوالد العروسة بيقولة احنا عايزين مهر عشرين الف جنية قام الغبي قالة لية دا انا قدامي واحدة على خمس تلاف وحامل

مرة واحدة بتخون جوزها فسمعتة طالع على السلم فقالت اخبيك فين اخبيك فين راحت مخبياة ورا التلفزيون فجوزها كان جايب سمك فقالها خدى جهزى السمك ده وراح فاتح التلفزيون يتفرج على المطش الست جية تقولو ا اية دة ياراجل انتا جايبلى السمك صاحى قالها امال انا اعمل اية كل ما الاهلى يجيب جون يطلع واحد من الجمهور يبوسنى ويرجع تانى

مرة واحد ماشى مع خطيبته واخر انسجام فقالها "عارفة اية هو الحب واية الجواز؟" قالته "لا" قالها: "الحب زى النجوم الجميلة اللى فى السماء" قالتله"طب والجواز؟" قالها:"دى البلاعة اللى واحنا بنبص على النجوم بنقع فيها.."

واحد متجوز وقاعد في البيت وبيبص كتير في عقد الزواج، مراته قالت له: "بتبص في عقد الزواج ليه يا حبيبي؟" قالها: "مش عارف يا حياتي المأذون كتب تاريخ انتهاء العقد فين"

واحد نشر في إعلانات مبوبة :مطلوب زوجة!!! تاني يوم جاله 100 جواب فيهم نفس الرد: تاخد بتاعتي؟؟

مرة واحد مسطول رجع البيت وقعد يخبط على مراته ويقول "افتحي ياولية" فلما اتأخرت عليه راح ضرب صفيح الزبالة اللي قدام البيت برجله راحت خبطة في الحيطة ورجعت عورت رجليه، راح خبط تاني وقال "افتحي ياولية" فلما اتأخرت راح خبط الصفيحة تاني راحت رجعت وعورته في بطنة، كرر الموضوع تاني وضرب الصفيحة فطارت ووقعت على دماغة عورته فنادى على مراته قالها "افتحي ياولية الصفيحة هتموتني.."

مرة واحدة قالت لجوزها "إهدى حبيبى كدة وأرجع زى زمان"، الراجل طلقها و رجع لأيام العذوبية

مدرس رياضه اتجوز مدرسة رياضه خلفو ولد شبه منحرف وبنت دايره على حل شعرها

واحده وحشه بتقول لجوزها بكره عيد ميلادى . قالها هنقف دقيقتين حداد

مره واحده بتقول لجوزها "تصدق إن أنا كل يوم بحلم بيوم جوازنا" قالها "هى لسه الكوابيس دى بتجيلك؟"

عريس وعروسته في يوم الفرح وهم داخلين القاعه وماسكين ايد بعض العروسه فجأه سابت ايده وطلعت تجري قال لها "على فين؟" قالت له "بسرعه بسرعه عشان نلحق مكان."

مرة واحد قال لصاحبه "عاوز أعمل لمراتي مفاجأة فى عيد جوازنا" صاحبه قالوا "هتعمل إيه؟" قالوا "هوديها الصين" قالوا "يا راجل فى جوازكوا الخمسة و عشرين توديها الصين، أومال فى عيد جوازكوا الخمسين هتعمل ايه؟" فقالوا "هروح اخدها"

مرة واحد عصبي اتجوز وحدة عصبية الدكتور جاى ينزل الولد قاله اوعى ياعم انا نازل لوحدى

واحد مشغول اتجوز واحدة مشغولة خلفوا ...عيل مش فاضيلهم

مرة اتنين لسة متجوزين جديد وخرجين ومشين على الكورنيش الزوج:شايفة القمر يا قمرايا الزوجة :شايف النيل يا منيل

مرة دكتور دخل عنبر فى سراية المجانين لقى واحد بيضرب نفسة بالشبشب سأل الممرضة ماله ده ؟ قالت أصله كان بيحب واحدة ومتجوزهاش ..دخل العنبر الى بعده لقى واحد بيخبط دماغة فى الحيطة قالها وده ماله قالتله اصل ده الى اتجوزها

مره واحد مراته ماتت فماشى فى العزا عمال يضحك فواحد بيسأله بتضحك على ايه قاله أول مره أعرف هى رايحه فين

مره واحده رايحه تشتكي لأمها: يا ماما يا ماما الحقيني..؟ الام: مالك في ايه؟؟! فقالت: كل ما اعمل الاكل لجوزي ياخده ويرميه للكلب!!! الام: يا حرام والكلب ذنبه ايه بس؟؟!!!

يله مره واحده قولولى رأيكم ايه و لازم ردود علشان اكمل

الصقر الجارح 22
09-12-2008, 18:31
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بلا تعليق

10
ـــــــــــــــــــ
10

ممـتــــــــــــــــــــاز

شكرا لك

الصقر الجارح 22
09-12-2008, 18:31
والله اكمل

Đя.7άѕѕάѕ
09-12-2008, 18:35
هههههههههههههه

مشكور على النكت

ناروتو...
09-12-2008, 23:00
مشكوووووووووووور على النكت

moudi
09-12-2008, 23:24
enta ktir mahdoum
dal ktob nekat helwe ::جيد::

Sylviano
10-12-2008, 12:53
يسلمووو ع النكتـ الحلوووهـ ..^^..

there I am
10-12-2008, 13:10
شكرا على الموضوع ارائغ وتقبل مروري

Mr Anderson
10-12-2008, 18:03
شكرا شكرا

little miss
10-12-2008, 18:31
بصراحة قريت النص بس ..
بس ظحكت بما فيه الكفاية ..
شكرا ..

:::.ايتاشي.:::
10-12-2008, 19:00
هههههههههههههههه:d

زقيلي
10-12-2008, 20:02
ههههههههههههههه
والله مشكور على هيك نكت

>>KUJAKU MAI<<
10-12-2008, 20:22
ألا هو كل واحد هنا يقلى مشكور كأنى واد قدامكم ايه ده هو انا ظاهره ولد قدامكم و لا ايه على كل اليكم التكمله

نذل عينوه مدرس بمدرسة معوقين حط اول حصه قفز حواجز

مرة واحد نازل من بيتة عمال بيصرخ ويزعق وبيقول ألحقوني يا عالم ألحقوني يا ناس حماتي هترمي نفسها من الشباك ألحقوني بالأسعاف ألحقوني يا عالم ففي واحد صحبة سمعة وهو جاي من على أول الشارع فقلة أية في ايه أنتا بتزعق ليه قام صحبنا قاله حماتي هترمي نفسها من الشباك قام رادد عليه صاحبه وقاله وأنتا ايه أللي مزعلك قام قاله الشباك مش عايز يفتح

مرة واحد هو وابنه ميعرفوش هو ايه الاسنسير بس شايفين الحيطة عمالة تتفتح وتتقفل وهما مش فاهمين حاجة ...المهم جت واحدة عجوزة ظغطت على الزر اللي في الحيطة ودخلت الاسنسير وبعد شوية الاسنسير نزل وطلعت منه شابة جميلة فالراجل قال لابنه روح هات امك هنا

واحدة الدولاب عندها بيعمل صوت لما القطر بيعدى من جنبهم جابت نجار صلحو مرة و اتنين و تالت مرة قالتلو ولاهى مانتا ماشى الا لما القطر يعدى و اشوفو هيتهز ولا لا شوية و جوزها جة و النجار من الخضة استخبة فى الدولاب .... لما جوزها شافو قالو انت بتعمل اية هنا قالو النجار لو حلفتلك باية مش هتصدق انى مستنى القطر

مرة واحد بيسال مراته انتى بتحبينى اد ايه قالتله اد ما انت بتحبنى قالها وليه كده انا عملتلك حاجه لاسمح الله

واحد جدته عيانة و رافضه الاكل فسألها تاكلى مهلبية والا اجوزك.. قالت له لأ يابنى المهلبية ناشفة على سنانى

مره ثعبان قابل ثعبان لقاه بيعيط قالوا انت بتعيط ليه رد اصلي انا نظري ضعيف قالو بسيطه ركب عدسات وبعد يومين وهو معدي لقاه بيعيط تاني قالو انت بتعيط ليه تاني، رد اصلي اكتشفت ان اللي بحبها من عشرين سنه طلعت خرطوم

كان فى مرة فيل كل يوم يمشى يدوس على النمل فالأستاز فوزى قائد النمل عمللهم اجتماع وقال فيه احنا لازم نموتة ، فاتقسموا مجموعتين مجموعة نطت على جانبة اليمين راح باعدهم ومجموعة نطت على الشمال راح باعدهم وفضل فوزى فى النص فكل النمل من تحت قعد يزعق : موته يا فوزى موتة يا فوزى

مرة واحد غبي راح حديقة الحيوان فضل واقف امام قفص النسر عدت ساعة والثانية و الثالثة الحديقة هتقفل رحله الحارس وقلة انت و اقف ليه كدة من الصبح ,, الغبي قاله ادفع نص عمرى و اعرف بيختمو بيه الورق ازاى

مرة واحد غبى ماشى فى الشارع لقى قرد مشي بيه قابل عسكرى مرور سألوا اودى القرد ده فين العسكرى قال له وديه جنينة الحيوان تانى يوم معدى بالقرد العسكرى قال له مش قلتلك وديه جنينة الحيوان قال له ما أنا وديته امبارح ، النهاردة بقى هاوديه السينما

النمر كان كل ما يشوف الأرنب يضربه و يقول له انت ودانك طويلة كده ليه فالأرنب راح اشتكى للأسد فالأسد طلب النمر و قاله لما تعوز تضربه قول له هاتلي جزر لو جابلك جزر اصفر قوله هات جزر أحمر و لو جاب جزر احمر قوله هات أصفر ، النمر قال للأرنب عاوز جزر الأرنب سأله أحمر ولا أصفر قام النمر ضربه و قال له انت ودانك طويله كده ليه

واحد سكران قاعد بيشرب خمرة وعنده بغبغان كل شويه البغبغان يقوله هات كاس يقوله اقعد ساكت هنتفلك ريشك البغبغان يقوله هات كاس يقوله اقعد ساكت هنتفلك ريشك جرس الباب رن قام يفتح فالبغبغان مسك الازازه شربها فلما المسطول رجع قاله ايه ده ؟ قام البغبغان قاله شربت الازازه وادى الريش اللى انت قارفنى بيه أهو

خروف بيسأل خروف "مر عيدين ومذبوحكش ليه؟" قال اصل انا متسجل في شهاده الميلاد حمار

آخر أعراض انفلوانزا الطيور: - الخوف من النبلة - هز الرقبة بطريقة غير عادية - الشعور بالرغبة فى الطيران - ظهور الريش تحت الإبط - الشعور بالخجل من الديوك

فار كل مايدخل الكازينو عشان يتسطل الفران الكبيرة تضربة وتخرجه برة، راح للاسديشكى له، الاسد قالة "انا هاخدمك بس ماتنسانيش معاك، انت تكتفنى بالحبل وتسحبنى للكازينو هيخافو منك"، وصل الفار الكل رحب بيه "اتفضل يامعلم فار ياكبير الحتة" وقعد يشرب لحد ما اتسطل، الاسد قاله "ايه يافار ادينى شوية" الفار راح ضربه برجلة وقاله "المعلم فار ياد"

أعراض انفلونزا الطيور: 1 -الشعور بالرغبة فى الطيران 2-هز الرقبة بطريقة غير عادية 3 -الميل الى الرقود على البيض من وقت الى اخر 4-الشعور بالرغبة فى التقاط الاكل بالفم مباشرة 5-الشعور بانك مفقوس دايما امام الناس 6-الميل الى سماع اغنية " كوكو واوا " طوال اليوم اهم طرق العلاج: - "بق بق بق بق " كررها كل 8 ساعات، يصبح لديك مناعة ضد انفلونزا الطيور.

مرة نملة ماشية بتعيط فمسكها راجل على كفه وسألها "انتي بتعيطى ليةيا نملة؟" قالتله "علشان بابا وعيلتى كلهم ماتوا" حط كفه على كفه وقال "لا حول ولا قوة الا بالله"

كان في مره قردين واحد حظه حلو والتانية حظه وحش ابو حظ حلو قال "تعالي نسرقة موز من المزرعة" فطلع القرد اللي حظة حلو فوق الشجره وابو حظ وحش تحت، صاحب المزرع وصل ومسك اللي تحت وضربه، كل مره تتكرر الحكاية ده يتمسك ابو حظ وحش، فقال ابو حظ حلو "خلاص تعالي نسرق وانا ابقي تحت وانت تبقي فوق" وصل اولاد صاحب المزرعة عشان يمسكوا اللي تحت قال لهم "لأ ده اضرب كفاية امسكو اللي فوق"

فار وخطيبته ماشيين,شاف الفيل فحب يعمل منظر اودمها,فقعد ينده علي الفيل ويقولو "خد يا فيل انت أيوة انت يا عجل" واقعد يهزء فيه تاني يوم راح للفيل وقالو "معلش سامحني انا كنت بعمل منظر قدام خطيبتي وهطلع أبوس دماغك" وهو فوق دماغه لقي خطبيبته معدية قالوا يعني أكسرلك دماغك دلوقتي"

مره صرصار طلع من الخلاط قال يخرب بيت إللى يدخل الملاهى تانى

مره الأسد قال نكتة كل الحيوانات ضحكت إلا الحمار جيه تاني يوم لقوه بيضحك سألوه بتضحك ليه قال لهم أصلي فهمت النكتة

صرصار قاعد مع مراته بيتفرجوا على التليفزيون جه إعلان البيرسول قالها اقفلى بسرعة مبحبش أفلام الرعب

مره كلب فقد الذاكره ماشي فى الشارع بيقول هوهو لالالا طب نونو لالالا طب صوصو اةاةاة

مرة حمار لابس نظارة حمرة مر عليه حمار صاحبه قال له انت لابس نظارة حمرة ليه قال علشان اشوف الناس احمر منى

بيقولك كان فى واحد عنده كتكوت مفترس كل مايخش قفص الفراخ ياكلهم والقرود ياكلهم المهم راح الراجل خده و رماه فى الصحراء، جه بعد كام يوم الكتكوت صعب عليه رجع يجيبه لقاه نايم والنسور بتحوم حواليه قام قايل ياحبيبى انت مت قام الكتكوت قايم قاله يا راجل كده ينفع بوظت الكمين

مرة كان فى نملة بتستحمى تاهت فى الليفة

مره واحد فشار قوى بيقول لصاحبه انا كنت ماشى فى الصحره طلع عليا اسد نطيت في البحر،صاحبه قاله بحر ايه بس اللي فى الصحره، قال لا انا قلت لقيت ابو الهول اتشعلقت فى رقبته، صاحبه قاله وايه اللي جاب ابو الهول في الصحرا، فقال وانا ماشى فى الصحره طلع عليا اسد أكلنى.. ارتحت

عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال، واحد عنده تسعة قال لمراته أنا كنت متجوز عليكى ومعايا ولد أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة، راح ولما رجع ملقاش العيال سأل مراته فين العيال قالتله كل عيل أبوه جه خده.

مره واحد سرق فرخه وراح عند البحر نضفها وكلها جه الضابط وقاله انت سرقت الفرخه قاله لا يا باشا قاله الضابط والريش ده؟ قاله دى نزلت تستحمى و قالتلى اخلى بالى من الهدوم

هاه ايه رايكم

.: The Darkness :.
11-12-2008, 13:02
هههههههههههههههههـ

يسلمووووووووووووووووووو اختي عل النكت

MAKENO@
18-02-2009, 09:07
مشكووووووووووووووووووووووووورة

ƴαяα
18-02-2009, 10:47
هههههههـ
النـكـت كتـير حـلو ,,
يـسـلمـو ^^ ,,

ريشة السحر
18-02-2009, 16:12
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

يسلمووو على المجهود الجبار

وفي انتظار جديدك

سلاموو

تقبلي مروري المقصر

ناروتو...
18-02-2009, 18:07
ههههههههههههههههههه
مشكوووووووووووووووووووور على المجهود

konan13
18-02-2009, 19:52
مشكوووور على الجهد الرائع والله يعطيك الف عافية::جيد::::جيد::

cgdg
18-02-2009, 21:08
هههههههههههههههههه مشكوره على النكت الحلوه

shushu badah
06-03-2009, 17:16
كملي كملي
ممتازة

ramooz
08-03-2009, 07:38
هههههههههههههههههههههه
مشكوره:d

غريبة الدار
08-03-2009, 07:59
مرة ولد صغير سأل والده: باب انت جبتني ازاي؟ قال اللأب: بص يا حبيبي احنا جبنا شوية سكر و حطناهم تحت السجادة جينا تاني يوم و رفعنا السجادة وجدناك. ففكر الابن فيها "إيه لو أبقي أب من الأن" فجاب شوية سكر و وضعهم تحت السجادة صحي تاني يوم وجد صرصور فقال:"لو ماكونتش ابني انا كنت قتلتك."

مدرس انجليزى بيسأل تلميذ بيقوله لو عايز تقول لواحد تعالى هنا تقوله ايه؟ قاله : اقوله come here قاله : ولو عايز تقوله ارجع هناك تانى ؟ قاله : الف من الناحية التانية واقوله here come.

واحد اخترع حبوب للحامل علشان المولود يطلع مؤدب وكل مولود فعلا نزل مؤدب . واحدة أخدت الحبوب وماولدتش في المعاد فراحت للدكتور عملها ولادة قيصرية ، لقى توأم كل واحد بيعزم علي التانى ويقول له "اتفضل" التاني يقوله "لأ اتفضل إنت الأول."

أحلى شي عجبوني ههههه يسلمو عالنكت بس في متكررين وااايد :$

يسلمو حبوبه

تحياتي

نيودلهي
12-03-2009, 10:49
واللهي قميييله قدااً

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه

حلللللللللللللللللللوة النكت ..

مشكور/هـ

الله يعطيك العافيه ..

تقبل/ي مروي

"تشارلس روفيرد"
13-03-2009, 12:00
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه!
مممضحكةةةةةةةةةةةةةةةةةة

musa_sakura
14-03-2009, 18:44
ههههههههههههههههههههههههه
شكراااااااااااااا نكت روعة

m.a.s.m
14-03-2009, 19:23
خخخخخخخخخخخخ..

يسلمووووووو على النكت..

تقبلي مروري:

sho0oshe

a l k a r d
02-04-2009, 23:08
محشش يسأل: اليوم سبت وإلا احد؟قالو: الإثنين.قال:ماشاالله كلهم مجتمعين؟
ممممممممممشششششششششكوور

Miss Titshi
03-04-2009, 01:49
ههههههههههههههههههه
مشكورة اختي
وموضوعك في غاية الروعة
تقبلي مروري..

Metal Rose
03-04-2009, 05:38
واوووووو
يسلموا على النكت الرووووووووووعة^^
كلك ذوق..
تقبلي مروري

تألمت وما تعلمت
07-04-2009, 11:39
حللووووووووووووو

زهرة البنفسج r
07-04-2009, 12:17
هههههههههههههههههه...
شكرآ كتير عالنكت الحلوة

_Don't Care
07-04-2009, 13:15
توأم بيقول لأخوه التوأم وهو متنرفز إنت كنت فين ياعم أمك حمتنى مرتين

ههههههههههههههههههههههههههه

ضحكــــــــــــوني مرره :D

يسلموووووووووووووووووووووو على الموضوع الحلو مثلك :)

miss.TotO
08-04-2009, 14:25
هههههههههههههههههههه

حلو يسلمو

Ḿάĩķ
02-05-2009, 14:51
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
تسلم على النكت الخطيرة

messi&barcelona
02-05-2009, 16:33
تسلم على النكت الحلوة ميرسى:)

تؤام القمر
02-05-2009, 18:30
ههههههههههههههههههه شكرا على النكت الحلوة

ЯỆĐ qฝέεŋ
02-05-2009, 22:52
ررررهيبة,,,,,,,,,,,,,
يسلمووووووووووووووو,,,::جيد::
تحياتي,,

يو غى او
06-05-2009, 21:25
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
....
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
النكت رائعة كنت هاموت من كثرة الضحك
:d :d :d :d

روابـ lady ـي
07-05-2009, 01:58
هههههههههههههههههههـــــــــ
يسلموووو

เşş.ŧσσŧα₥
07-05-2009, 08:52
هههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههه
شكرا على النكت

والله دمعت عيوني من كثرة الضحك

{مجهول}
07-05-2009, 13:16
هههههههه.. الصراحة النكت حلوكة كثييييييييييير :d

غلات نواري
07-05-2009, 13:48
ههههههههههههههههههههههههه

يسلموووووو على الموضوع::جيد::

فنتك........

BLACK SECRET
25-05-2009, 11:09
lo0o0o0ol

بـ تموت مـ الضحك :)

merci لالك 1000000 مرة خيتوو

c u so0n

>>KUJAKU MAI<<
25-05-2009, 11:17
lo0o0o0ol

c u so0n

شكرا على ردك

>>KUJAKU MAI<<
29-05-2009, 22:35
ردوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووووود

uchiha sakura
30-05-2009, 21:40
مشكوووووووووور اخوي وصراحه ضحكتني هههههههههههههههه

>>KUJAKU MAI<<
31-05-2009, 06:25
مشكوووووووووور اخوي وصراحه ضحكتني هههههههههههههههه

شكراً على الرد بس انا جيرل:)

دموع الورد 99
31-05-2009, 08:08
شكرا

sanji_cook
31-05-2009, 08:08
شكرا ^^

>>KUJAKU MAI<<
31-05-2009, 10:58
شكرا

شكراً اختى على ردك

>>KUJAKU MAI<<
31-05-2009, 11:01
شكرا ^^

عفواً:)

>>KUJAKU MAI<<
31-05-2009, 11:04
lo0o0o0ol

c u so0n

قلت بتموت من الضحك......:بكاء::بكاء::بكاء:البقاء لله......يعنى انت مت:بكاء::بكاء::بكاء::بكاء:
باهزر......بعد الشر عليك:d:d

mermaed
01-06-2009, 13:57
ههههههههههههه مشكور على الموضوع

>>KUJAKU MAI<<
01-06-2009, 14:28
ههههههههههههه مشكور على الموضوع

شكراً اختى على الرد بس انا جيرل

الساكورا
01-06-2009, 15:53
هههههههههه
يعطيك العافيه

>>KUJAKU MAI<<
01-06-2009, 17:44
هههههههههه

يعطيك العافيه

شكراً اختى

X-flava
01-06-2009, 19:24
ههههههههههههههه مشكور على النكت يسلمو::جيد::

>>KUJAKU MAI<<
01-06-2009, 21:06
ههههههههههههههه مشكور على النكت يسلمو::جيد::

شكراً اخوى على الرد بس انا جيرل

الحب اعمى
18-06-2009, 18:37
حلوووووووووووووووووووو

>>KUJAKU MAI<<
18-06-2009, 20:17
حلوووووووووووووووووووو

اريـــــــــــجـــــــاتـــــــــــو
عـــــــــــــــلــــــــــــــى
الــــــــــــــــــــــــرد

Ť e m a r i
27-07-2009, 09:50
واحد تاية بيسال واحد ماشي في الشارع اقرب طريق للمستشفي ايه قاله غمض عينك و عدي الشارع

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههه..
والله العظيم النكت ولا احلى روووووعه .... بجد بجد يسلمو حبوو ...^^ والله كنت حوقع من الكرسي ههههه

>>KUJAKU MAI<<
27-07-2009, 13:36

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههه..
والله العظيم النكت ولا احلى روووووعه .... بجد بجد يسلمو حبوو ...^^ والله كنت حوقع من الكرسي ههههه

كنتى حتقعى
يعنى ما وقعتيش
لما تقعى ابقى قوليلى
lol
اريجاتو قلبو عالرد

Ť e m a r i
27-07-2009, 22:59
كنتى حتقعى
يعنى ما وقعتيش
لما تقعى ابقى قوليلى
lol
اريجاتو قلبو عالرد

هههههههههههه طب خلاص اصلي بعد م قريت التكملة وقعت هههههههه lol

من جد بضحكوو تسلمي الف الف الف 10000000000000000 مرة على فكرة مبعرفش اقرا ده العدد هههههههههه ::سعادة::

>>KUJAKU MAI<<
27-07-2009, 23:13
هههههههههههه طب خلاص اصلي بعد م قريت التكملة وقعت هههههههه lol

من جد بضحكوو تسلمي الف الف الف 10000000000000000 مرة على فكرة مبعرفش اقرا ده العدد هههههههههه ::سعادة::

يعنى انا اللى حاعرف
lol

Hipuri
02-08-2009, 20:28
هـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـ هـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـ
حلوه النكت مشكوره خيتو

>>KUJAKU MAI<<
02-08-2009, 20:50
هـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـ هـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـهـ
حلوه النكت مشكوره خيتو

اريجاتوو خيتو

الارملة السوداء
02-08-2009, 21:13
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههه

شكرا على هذه النكت المضحكة ::جيد:: ::جيد::

>>KUJAKU MAI<<
02-08-2009, 22:34
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههه

شكرا على هذه النكت المضحكة ::جيد:: ::جيد::

with pleasure

ღS¢σяριση.3αвσoĎღ
02-08-2009, 22:42
ههههههههههههه شكرااا على النكت

>>KUJAKU MAI<<
04-08-2009, 22:30
ههههههههههههه شكرااا على النكت

عـــــــــــفــــــــواً^^

naruto100000
19-08-2009, 07:38
هههههههههههههههههههههههههه مشكووووووووووووووووووووووووووووووور

>>KUJAKU MAI<<
19-08-2009, 15:45
هههههههههههههههههههههههههه مشكووووووووووووووووووووووووووووووور

قصدك مشكورة

son dam bi
19-08-2009, 16:46
مشكورة على النكت الحلوة

>>KUJAKU MAI<<
19-08-2009, 21:10
مشكورة على النكت الحلوة

عــــفـــواً

عابر البحار
19-08-2009, 23:02
::جيد::شكرا على النكت

>>KUJAKU MAI<<
20-08-2009, 18:12
::جيد::شكرا على النكت

عــــفـــواً

Ahmedgon
25-08-2009, 22:39
ههههههههه

والله حلوة

الف شكر

>>KUJAKU MAI<<
26-08-2009, 01:48
ههههههههه

والله حلوة

الف شكر

مشكور خيو عالرد

حــارث
18-09-2009, 17:15
:)

me001
18-09-2009, 17:56
مشكور وما قصرت على النكت الرائعة

>>KUJAKU MAI<<
19-09-2009, 01:55

>>KUJAKU MAI<<
19-09-2009, 01:57
مشكور وما قصرت على النكت الرائعة

مشكور عالرد بس انا جيرل

king roxas
15-02-2010, 05:48
نكت قمة في الروعة
ههههههههههههههههه

عاشق السيوف
15-02-2010, 12:36
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه نكت مضحكة:تدخين:

●● міѕѕ яαgα
15-02-2010, 16:43
هههههههههههههههههههههههه

ديدرا بلايابني
15-02-2010, 22:31
بدون تعليق هههههههههههههه

Aeyan
15-02-2010, 22:35
هههههههههههههههههههههههههههههههههه

مشكوووووور

تقبل مروري ....

coOol princess
16-02-2010, 00:08
ههههههههههههههه
يسلموووووووووووووووووووووووووووو

سراب الود
16-02-2010, 04:07
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه