PDA المساعد الشخصي الرقمي

عرض كامل الموضوع : اشتري اللي انت عايزو من النت مجانا والله

midos2010
02-10-2008, 16:24
بسم الله الرحمن الرحيم
انا جربت مواقع كتير وكلها كلام فاضي وزهقت وناس تقول شهر وشهرين وسنين ومش بتاخد حاجة انا هشرح شرح كامل انا جربت طريقة جديدة بجد ودي اول مرة والله اشرحها في منتدى
اولا اشترك على اللنك دة طبعا ناس كتير اتكلمت علية هوا فعلا بيجيب فلوس بس المشكلة كانت ازاي تحول الفلوس لحساب
[تم حذف الرآبط ]
اللي عايز حاجة يسئل عادي وانا موجود كل يوم تقريبا بعد مايوصل فلوسو لحد 75 دولار او اكتر يقدر يسحبها طبعا في نفس الموقع بتاع الفلوس في مواقع بتجيب فلوس بمجرد اشتراكك بس المشكلة انك لازم الاول يكون معاك رقم فيزا وانا هشرح ازاي يكون عندك رقم فيزا بجد الموهم المواقع ادخل على Other Paying Survey Sites
موجودة في الموقع الكلمة دي ادخل عليها فيها مواقع ادخل عليها وغير رقم البروكسي علشان العروض بتاعت الدول الاجنبية بس وفي عروض عربية كمان
المهم ازاي يكون عندك رقم فيزا
[تم حذف الرآبط ]
انا اشتريت بجد بفلوسي بس عايز فلوس كمان علشان كدة اللي هيشترك من اللنك بتاعي اللي فوق هبعتلو الدعوة بتاعت رقم الفيزا طبعا اللي يفق معاه حاجة يقول انا موجود انا اشتريت بجد من موقع نفديا بتاعت كروت الشاشة كرت شاشة واحد جيجا بجد ووصل لحد عندي

midos2010
02-10-2008, 17:53
ايه دة فين الردود

*snow girl*
02-10-2008, 18:02
واله مافهمتش حاجه يا اخووي على العموم شكرا على الموزوع ^^

midos2010
02-10-2008, 18:54
طيب علشان ابسط بس بعد الاشتراك هتلاقي لنكات ب6دولار و4دولار وكدة دوس عليهم واكتب اي كلمة هيجيبلك فلوس وكل فترة بيبعت لنكات كدة

هزيـم الرعـد
02-10-2008, 22:12
تم حـذف المـوضوع لمخآلفـته قوانين القسم
(يـُمنع وضع مواضيع طرق الربح عن طريق الإنترنت)