PDA المساعد الشخصي الرقمي

عرض كامل الموضوع : خلي البنت تحبك موووت في 13 خطوة!!

المخلب الأحمر
02-06-2008, 11:00
.....
13 نصيحة تخلي البنت تمووت في دباديبك :D

اولا : بلاش تصدق اي احد يقولك ان البنت بتحب الولد العاقل لان العاقل تعجب فيه لكن مايخطف قلبها ولو حبيت تعمل عاقل اعمل بس بمسكنة شوية قال يعني انك المعذب في الدنيا وان الدنيا هي الي خلتك تستخدم عقلك وتموت عواطفك.

ثانيا : البنت تحب الرومانسي يعني اضحك عليها اهريـها كلام وياريت تمسك ايدها وتقولها انتي رجعتيلي حياتي وأبدا ما تبعدي عني.. كأنك ياعيني قيس وهو جي علي الحمار المكسح .

ثالثا : البنت بيأنب ضميرها الي -واخد بومبة- يعني متفرقع من واحدة تانية ويا ريت ترسم عليها الدور كويس وتقلها انها عملت وعملت الي انت كنت بتحبها قبلها وانها سابتك في عز احتياجك لها ودمعلها وقلها ارجوكي مابدي افتكر حاجة انتي عارفة كرامة الرجال لازم تنزل دموع التماسيح حسسها انك محتاجلها ولا تخاف هي طيبة و على نياااتها توقع وتصدق .

رابعا : البنت بتحب الاستايل والعضلات... وطبعا انت الاستايل ممكن تتصرف فيها تستلف ملابس لكن المشكلة في موضوع العضلات وفيه حل ممكن تقولها انك كنت عضلات زمان لكن من ساعة الي حصلك من البت الي فاتت وانت بتاكل في نفسك ومعليش تحاول تاكل وتلعب رياضة .

خامسا : البنت بتحب ابو دم خفيف يعني بلاش تكون نكدي.

سادسا : البت بتحب الجاد في شغله يا سلام لو ترسملها الدور كده وتحسسها بالذنب انك بتضحي بوقتك وتكون معاها.. طبعا لازم تكون ناصح عشن تكلم غيرها في وقت تاني ويا سلام لوتحكيلها قد ايه انت بتقاسي وانك مستحمل العذاب عشان عش العصفور .

سابعا : البنت تحب الي يحسسها بجمالها وقد ايه هي طيبة وغلبانة وذكية وتحسسها انها على طول في بالك رغم ان في كتير يموتوا عليك ولازم تخوفها انك ممكن تضيع من غيرها و نفسك انها تكون اخر وحدة في حياتك زي ما انت حاسس انها الاولي حاليا.

ثامنا : كل شوية كلمها يعني انك فاكرها على طول.. اول ما تصحا من النوم اتصل او ارسل ولما تفطر ولما تتغدى ولما تتعشا ويا سلام لو هي بتشتغل اقرفها كل شوية قولها انك خايف عليها وانك ما ترتاح غير لما تكون في البيت... قولها وحشتيني موت ونفسي تكوني معايا في كل لحظة يعني خليها كدة تحس ان ما في احد بيحبها في الدنيا قدك .

تاسعا : حسسها انك كمان ست بيت وراح تساعدها في بيتكم.. قولها يا حياتي انا نفسي اخليكي اميرة والناس كلهم يخدموكي انا يا توتة اخدمك برموش عيني عرفها انك رجال بمعني الكلمة يعني كدة تكون سبع رجال في كرتونة واحدة .

عاشرا: بالرغم من انك شرقي قولها انك بتامن بحرية المرأة وان المرأة تلبس بكيفها بس في حدود الادب وانك تبغاها تلبس كل الحلو لك انت بس في بيتكم.. حسسها انك بتفهم في الذوق

الحادي عشر: حسسها ان مخك كبير وتستحملها في وقت غضبها حتى لو كنت عصبي عشان تعرفها قد ايه انت بتحبها وتحتويها وعرفها انك جنبها في كل مشاكلها..

الثاني عشر: عرفها انك ما بتحب اي احد يكلمها غيرك وانكم زي بعض في كل شي حتى من كتر حبك لها انت صرت شكلها... قال يعني هي مسيطرة عليك.

الثالث عشر: قولها ان مافي احد ياخد مكانك وانك مهما كنتي احبك بالرغم ان مو من مبادئك تعمل كده بس -سبحان الله- مستعد اتنازل عن اي احد في الدنيا الا انتي.. عرفها ان عندك مبادئ وانك متمسك بيها .

لو البنت وقعت فيك وماتت في دبابيبك فاتحها في موضوع الارتباط واشرحلها ظروفك الي زي الزفت وانها ح تتعب بس في الاول.. بس تشوف حياة تانية بعدين وان حبك راح يكبر بعد الجواز خليها تحلم بالجنة -الي عمرها ماحتشوفها طبعا- ونفسك تكمل معاك للنهاية وانك خايف ماتكمل معاك المشوار يعني اتقل عليها شوية وحسسها انك خايف منها.. خليها هي الي تقرب وانت افضل مكانك بس مو تزودها انتبه احسن بعدين تفوق.

لو كان فيه حد اتهف في عقله و جرب الطريقة يريت يقولنا النتيجة :D

وعلى فكرة الكلام هذا للفكاهة يعني اياك تعمل كده مع زوجتك او حبيبتك, اصعب شي انك تضحك على إنسان كيف لو كنت تحبه ولو يحبك اذا حصل عمره ما يثق فيك بعد كده وراح يسوي كل شي من غير ما يقول لك او يشاركك لانه مايحس بالأمان. خليك رجال و حسس حبيبتك انها ملكة جمال الكون يعني انت ح تتجوز غيرها مهي لك وخلاص اللي كان كان يعني منت خسران كل الكلام الحلو قوله ومو بس يكون كلام قوله بصدق وبالفعل تلاقيها دايما معاك مطيعة و هادية تمووت فيك و تحاول دايما تعمل اللي يرضيك. يعني من الاخر راعي ربنا فيها تراعي هي ربنا فيك. وصدقني عمرك ما تلاقي احن عليك من امك و منها حاول دايما تساعدها في بيتها الي هو بيتك. قدر مجهودها حتى لو صغير عرفها ان تعبها عشان ترضيك ماراح هدر و انك فعلا راضي عنها.

* منقـول بتصـرف

"الذئاب البشرية"
قناعها .. " حب ورومانسية "

وحقيقتها " انياب ووحوش ضرية "
ان سألتي عن اهدافه .. فهو التسليه و " الوناسه " .. وان كان اكثر نجاسه .. فهو اللعب بمشاعرك الجياشه .. فان كان اكثر دناءه .. فنظرة فابتسامة .. فلقاء .. فندامة ...
اكذب الناس قولا .. واشنعهم فعلا .. واخبثهم عقلا ..
وان كانت هذه الذئاب لا تعترف بـ( كما تدين تدان ) .. ولا يتعظون من الاحوال .. انما ينتظرون نزول مصيبتهم بساحاتهم
ام يحسبون ان اعراض الناس تهون ؟!!!
الذئاب واهل الانحطاط لطالما يظهرون بصورة " المحب الاحمر " ويحملون في صدورهم " السواد الاعظم " ..
ولو كان المحب صادقا .. فليأتِ البيوت من الابواب ..

اللـص
02-06-2008, 12:43
السلام عليكم ..

كيفك؟

احوالك؟

اخبارك؟

صحتك؟

مدرستك؟

ان شاء الله بخير ^^ .

الطرق روووووعه :D:D

مشكوووور خيو ^^

لا تحرمنا من جديدك ^_^ .

ساسكي ساما
02-06-2008, 12:50
شُكراً أخِي على الطرُق سأحآول :d

وإلى اللقَاء ^_^

محبوبة العيون
02-06-2008, 12:53
عاشرا: بالرغم من انك شرقي قولها انك بتامن بحرية المرأة وان المرأة تلبس بكيفها بس في حدود الادب وانك تبغاها تلبس كل الحلو لك انت بس في بيتكم.. حسسها انك بتفهم في الذوق

يعني ماله حكم عليها

يا عيني

انتو الي جبتوا لنفسكم

حابين البنت تموت فيكم
وانتو ما تموتو فيها

هع

نقل رائع يسلموووووووووووو أخي

بس كل الي بيقرا هالموضوع راح يضحك

من غيــــر زعل

تقبل مروري

the danger boy
02-06-2008, 13:46
السلام خير بداية

والله يا اخوي انا ما بفكر في هذه الأشياء في هاد الوقت

لأنو ما في دوافع مادية ولا معنوية

يعني بالمختصر المفيد لسى انا وانت وغيرنا من الناس غير مؤهلين

لهذي الأشياء في هاد العمر

ومشكوووووووووور على الموضوع الإجتماعي جدا جدا جدا

والسلام خير ختام

saw4
02-06-2008, 14:10
تسلم على الموضوع لاكن الشخص اذا بيحب بنت ما ضني يقسي عليها يا قلبي

بيقدم كلشي ليها ببديها على نفسه

لو انا غلطان قولو

وشكرا

senot
02-06-2008, 14:34
مشكور خيو

Pυre
02-06-2008, 14:34
السلام عليكم والرحمـه ^.^

13 نصيحة تخلي البنت تمووت في دباديبك :Dياعيني :p
بلاش تصدق اي احد يقولك ان البنت بتحب الولد العاقل لان العاقل تعجب فيه لكن مايخطف قلبها ولو حبيت تعمل عاقل اعمل بس بمسكنة شوية قال يعني انك المعذب في الدنيا وان الدنيا هي الي خلتك تستخدم عقلك وتموت عواطفك.:ضحكة:
موب كل البنات :D:p

البنت تحب الرومانسي يعني اضحك عليها اهريـها كلام وياريت تمسك ايدها وتقولها انتي رجعتيلي حياتي وأبدا ما تبعدي عني.. كأنك ياعيني قيس وهو جي علي الحمار المكسح .
في هذي صدقت :بكاء:

البنت بتحب ابو دم خفيف يعني بلاش تكون نكدي.هم موب كل البنات :تدخين:

البت بتحب الجاد في شغله يا سلام لو ترسملها الدور كده وتحسسها بالذنب انك بتضحي بوقتك وتكون معاها.. طبعا لازم تكون ناصح عشن تكلم غيرها في وقت تاني ويا سلام لوتحكيلها قد ايه انت بتقاسي وانك مستحمل العذاب عشان عش العصفور .
حلوه هذي :p

كل شوية كلمها يعني انك فاكرها على طول.. اول ما تصحا من النوم اتصل او ارسل ولما تفطر ولما تتغدى ولما تتعشا ويا سلام لو هي بتشتغل اقرفها كل شوية قولها انك خايف عليها وانك ما ترتاح غير لما تكون في البيت... قولها وحشتيني موت ونفسي تكوني معايا في كل لحظة يعني خليها كدة تحس ان ما في احد بيحبها في الدنيا قدك .حرآم عليكم :محبط: <--- :تعجب:

لو كان فيه حد اتهف في عقله و جرب الطريقة يريت يقولنا النتيجة :Dاي والله يااارييت ::سخرية::

وعلى فكرة الكلام هذا للفكاهة بس يعني اياك تعمل كده مع زوجتك او حبيبتك, اصعب شي انك تضحك على الانسان اللي تحبه ويحبك لو حصل عمره ما يثق فيك بعد كده وراح يسوي كل شي من غير ما تعرف لانه مايحس بالأمان. خليك رجال و حسس حبيبتك انها ملكة جمال الكون يعني انت ح تتجوز غيرها مهي لك وخلاص اللي كان كان يعني منت خسران كل الكلام الحلو قوله ومو بس يكون كلام قوله بصدق وبالفعل تلاقيها دايما معاك مطيعة و هادية و تمووت فيك و تحاول دايما تعمل اللي يرضيك. يعني من الاخر راعي ربنا فيها تراعي هي ربنا فيك. وصدقني عمرك ما تلاقي احن عليك من امك و منها حاول دايما تساعدها في بيتها الي هو بيتك. قدر مجهودها حتى لو صغير عرفها ان تعبها عشان ترضيك ماراح هدر و انك فعلا راضي عنها.هذا الكلام العدل :أوو:
ان سألتي عن اهدافه .. فهو التسليه و " الوناسه " .. وان كان اكثر نجاسه .. فهو اللعب بمشاعرك الجياشه .. فان كان اكثر دناءه .. فنظرة فابتسامة .. فلقاء .. فندامة ...كلاـآم راائع ..

’،

يسـلمـوـو ع المـوضوع الح ـلووو ::سعادة::
سوري ع الرد الطويل :p

Mystic Rukia
02-06-2008, 14:59
اهلينوو

كيفك ؟.

ان شاء الله طمام :p

المهم

13 نصيحة تخلي البنت تمووت في دباديبك

والله ما اصدق :D

اولا : بلاش تصدق اي احد يقولك ان البنت بتحب الولد العاقل لان العاقل تعجب فيه لكن مايخطف قلبها ولو حبيت تعمل عاقل اعمل بس بمسكنة شوية قال يعني انك المعذب في الدنيا وان الدنيا هي الي خلتك تستخدم عقلك وتموت عواطفك.

ممكن هذي صحيحه والله

خامسا : البنت بتحب ابو دم خفيف يعني بلاش تكون نكدي.

بالعكس :مرتبك:

سادسا : البت بتحب الجاد في شغله يا سلام لو ترسملها الدور كده وتحسسها بالذنب انك بتضحي بوقتك وتكون معاها.. طبعا لازم تكون ناصح عشن تكلم غيرها في وقت تاني ويا سلام لوتحكيلها قد ايه انت بتقاسي وانك مستحمل العذاب عشان عش العصفور .

هذي صحيحه ::جيد::

الثاني عشر: عرفها انك ما بتحب اي احد يكلمها غيرك وانكم زي بعض في كل شي حتى من كتر حبك لها انت صرت شكلها... قال يعني هي مسيطرة عليك.

كمان هذي صحيحه :)

يصلمو على الموضوع الحلو

انا اخذت بس الي شفتها عن جد ممكن تخلي البنت تحب الولد:cool:

سلاموووووز

abu_mshmsh
02-06-2008, 15:16
هلا اخوي كيف الحال ان اشء الله طيب ::جيد::

أخوي جايب 13 خطوة علشان البنت تموت فيك والله ما يبيلها كل هذا العناء

أهم شي أنك تكون ثقيل وبس هذا الي تبيه منك

على العموم أخوي مشكور على الموضوع :D
D

فرعون الغرام
02-06-2008, 20:36
مشكووووووووووووووووووووور على الموضوع

المخلب الأحمر
29-06-2008, 01:33
http://www.mexat.com/vb/attachment.php?attachmentid=488456&stc=1&d=1214781777

ليناااااااااا
29-06-2008, 08:07
شكرا عل موضوع الكيوت

سراب المحبه
29-06-2008, 14:24
هههههههههههههههههههههههه

اي حب واي خرابيط تقولها انت ...

في هالزمن انسى الحب عند العرب ...
اموت ولا احب عربي لو يصير اللي يصير ...

وبعدين هذاك زمان اول يضحكوا العيال على البنات
الحين البنت شحن وظف وجهك باقرب زباله ..
ولا من الطفش توافق عليه ..
وفي النهاية انقلع ..

شكرا عالموضوع ...

أسيرة الدمعه
29-06-2008, 14:44
شكرا على الموضوع >>>>
>>> >>> طرررررررررر

كورابيكا الغامض
29-06-2008, 14:56
يسلمو على الموضوع وللعلم مش كل البنات كذا ^^

وفي النهاية انقلع ..

يا سلام على الكلام ^^

بايو

المخلب الأحمر
01-07-2008, 07:15
شكرا عل موضوع الكيوت:cool:
هههههههههههههههههههههههه
اي حب واي خرابيط تقولها انت ...
في هالزمن انسى الحب عند العرب ...
اموت ولا احب عربي لو يصير اللي يصير ... :نوم:

وبعدين هذاك زمان اول يضحكوا العيال على البنات
وفي النهاية انقلع .. أحسن

شكرا عالموضوع ...^^

لاتسيولي
01-07-2008, 07:18
تسلم اخوي راح اعمل على نصيحتك

K I N E
01-07-2008, 07:28
طرق رائعه مشكووووووووووورررررررررر اخوي

عــــلـــى الموضوع

Black.Ice
01-07-2008, 07:40
هههههههههههههههههههههههههههه
حلوة
مشكور عل الطرق الغريييييييييييبة
عل فكرة بعضها صح وبعضها خخخخخ عن الغلط
مشكور عل الموضوووووع
تحياتي

ώαтея Ĺіlў
01-07-2008, 11:18
السلااااام عليكم

أخبارك كيفك
إن شاء الله بخير

عشان عش العصفور
أقووول مدام فيها عش عصفور هونا مانبيه

اصعب شي انك تضحك على إنسان كيف لو كنت تحبه ولو يحبك
بعد هذا كل

غصب عن خشمه بيحبها راح يتحسف على الكلام اللي فات:D

بس الشكلة هذي الحركات ماعاد تمشي على أغلب البنات

أنا أقول دوروا 13 خطوة جديدة

لأن هذي صارت تمللنا

شكرا على الموضوع

مفروض مخليه للعيال بس

محبة كايتو
01-07-2008, 11:38
هلوووز

كيفكـ خيــو ×× المخلب الاحمر ××

يآ سلامـ على آلنصآآئح هههههـ

مجنونــة شوى

وهذه آلنصآئح ما بتنفع لكل آلبنآآت يا ولد http://up4mb.com/up/get-7-2008-c86jymwz.gif (http://up4mb.com/up)

يعنـى مثلـى هع :D

ثآآنكس على آلموضوع الحلوو .. العنوآن جذبنـى ..

تشآو

safoon
01-07-2008, 13:50
والله يا اخوي انا ما بفكر في هذه الأشياء في هاد الوقت

لأنو ما في دوافع مادية ولا معنوية

يعني بالمختصر المفيد لسى انا وانت وغيرنا من الناس غير مؤهلين

لهذي الأشياء في هاد العمر

ومشكوووووووووور على الموضوع الإجتماعي جدا جدا جدا

*flower_girl*
10-07-2008, 13:53
هههههههههههههههههه
يا عينييييييييييي
الك خبره طوييييييييييييله هههههههههه
مشكووووووووووووووووووور
ننتظر جديدك

الرومنسي الاول
10-07-2008, 17:02
كلمات رائعة جداا اخي

ولي قال انا ما افكر في هل الاشياء

فسوف يتزوج وعمره مئة سنة

وعلي نفسي فانا مكتفي بتلات فتيات

EMUNOPLA
10-07-2008, 17:26
شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااا

p.m
10-07-2008, 19:12
بخبرتي اني بنت فرعرفوا يا شباب ان البنات

مختلفين منهم من تحب الشاب الي يتبع هاي الطرق..

ومنهم غير ذلك ...فيلسوفـــــــــــــــــــة صح هههههه

الدونا جوجو
10-07-2008, 19:23
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
من زمان شايفة عنوان الموضوع لكن ما حبيت ادخله
اليوم بس اكتشفت انه حضرتك الي كاتبته :مرتبك:

:D:D:D

خلي البنت تحبك موووت في 13 خطوة!!
:D:D الله لا يعمي لنا لا بصر ولا بصيرة :rolleyes: