PDA المساعد الشخصي الرقمي

عرض كامل الموضوع : اقرأها بالانجليزى او بالعربى

batesta
25-07-2007, 10:02
ملحوظة: اقرأ الرسالة بالإنجليزية، وإذا استعصى عليك الفهم، اقرأ الترجمة العربية! Dear Friday, When I was walking in the lady first yesterday … I saw a piece of religion of girl… she was egg and sweet…. I said: ya earth keep what on you. A hundred evenings on your eyes ya beautiful. She said: poison. I said: poison from hand is poisonposin ya moon. She shouted in me: yes yes your mother soul. Do you remember me one of them. Collect your self or I’ll collect the street on you ya omar. The girl entered my brain. I said: your right on me. It shows on you, you are a daughter of people. I want you on the book of god and his profit. The boon on me I write my book on you tonight. She laughed and said: on your slow on your slow, write the book one piece? Not talk on me first? I shouted: I die in the cream, ya thousand white mornings. I’m going to talk on you right now. عزيزي جمعة وأنا ماشي في السيدة أول امبارح ... شفت حتة دين بنت، كانت بيضة وحلوة... أنا قلت: يا أرض احفظي ما عليكي، ميت مساء على عيونك يا جميل. ردت: يا سم قلت لها: السم من ايدك يبقى سمسم يا قمر. فزعقت في: نعم نعم يا روح امك! إنت فاكرني واحدة من إياهم؟ لم نفسك بدل ما ألم عليك الشارع يا عمر البت دخلت دماغي ... قلت لها: حقك علي، إنت باين عليكي بنت ناس، أنا عايزك على سنة الله ورسوله، علي النعمة لأ:ون كاتب كتابي عليكي الليلة دي. فضحكت وقالت: على مهلك، على مهلك ، كتب كتاب حته واحده، طيب مش تتكلم علي الأول. فقلت: أموت أنا في القشطة، يا ألف نهار أبيض، حأروح دلوقت أهوه أتكلم عليكي.

مجنونة صور
25-07-2007, 10:18
يخرب بيتك يا والد ايه ده ؟ انت جايب الكلام ده منين ؟
مشكور النكته دي ميه ميه

taouba
25-07-2007, 13:54
هههههههههههههههههههههه
كلام ولا اروع

هههههههههه

تسلم عالقصيدة
نهانهانها