PDA المساعد الشخصي الرقمي

عرض كامل الموضوع : الكتابة حباً

طبيب النيل
07-05-2007, 23:02
" بحبك موت وحشتيني " "لسة حبايب " "بحبك أكرهك" و غيرها من الأغاني اللي بنسمعها كل يوم في الإذاعة و التلفزون و يا سلام لو كانوا عايشين دورين حب .. و علشان يثبت الشاب حبه لها يحفر كلمات حب على أشجار الحدائق العامة او على شط البحر و يرسم قلوب و دبدوب و سهام كمان .

لكن محمد (مش انا) وجد طريقة أحسن يعبر بها عن حبه لأسماء و هي كتابة الأغاني على لوحات الإعلانات في الطرق و الشوارع و في الجامعات.

إسماعيل كتب بحب وحشتيني يا نسمة على كراسي الميكروباص أو القطار و كمان قطع جلد الكرسي حول الجملة علشان محدش يكتب عليها.

و يا سلام على احمد كتب بكرهك بشدة يا دنيا على القميص و التي شيرت و البنطلون اللي لبسه و كمان رسم دموع و اهات تثبت كرهيته لدنيا.

و منة لقت افضل طريقة تعبر بها عن كرهها لمصطفى ان تسجل في المنتدى المفضل ليه و تشتمه هناك و تأخذ وقف مدى الحياة .

و خديجة نكشت شعرها و لبست اسود و رسمت جمجمة و شالت لوحة تقول فيها " يارب تموت يا خالد " علشان تريح كل البنات من غدرك.

و سلوى كتبت اسم حسن حبيبها على شنطتها و جيبتها حتى على شرابها (لامؤخذة) جابت حرف الاتش عليه

و في النهاية , لكل واحد طريقته في التعبير عن حبه أو كرهه لشريك حياته انت بقى طريقتك ايه ؟؟

ScOrP!On
07-05-2007, 23:09
والله الحب (بالهذي الأيام) كذبة صعب أن تصدق (تفلسف المتفلسفون خخخخخخخخخخخخخخ) :
لا جد .... إذا بعبر عن حبي (الأفعال عندي أفضل من الأقوال) .... أما عن كرهي (فالأقوال أفضل) ...
شنو معنى كلامي (آنا ما أدري)

بالأخير يسلمووووووو على الموضوع الحلو

طبيب النيل
07-05-2007, 23:17
شكرا يا سكورين

و باين عليك جايب من الاخر
يعني مش رومانسي

حلم عربي
07-05-2007, 23:27
السلام عليكم

بالدعــــــــاء...... اللى احبه ادعي له من كل قلبي في ظهر الغيب واللي اكره ادعي عليه كذا اريح نفسي

ويعطيك العافيه على الموضوع الرائع

سلام

طبيب النيل
08-05-2007, 23:51
السلام عليكم

بالدعــــــــاء...... اللى احبه ادعي له من كل قلبي في ظهر الغيب واللي اكره ادعي عليه كذا اريح نفسي

ويعطيك العافيه على الموضوع الرائع

سلام

شكرا لك

و انت تذكرنني دائما بعضوة كانت عزيزة علينا اسمها الملكة نفرتيتي

ScOrP!On
08-05-2007, 23:55
شكرا يا سكورين

و باين عليك جايب من الاخر
يعني مش رومانسي

عيل خلنا نجوف إنت شنو طريقة تعبيرك :مكر:

طبيب النيل
11-05-2007, 23:41
عيل خلنا نجوف إنت شنو طريقة تعبيرك :مكر:

بالاستك اللي احبو اأستك معاه
و اللي اكرهو بالشبشب

دلوعه أزرقاء
12-05-2007, 06:22
انا طريقتي..بصارخ بأعلى صوتي واناديه اسمه جدام كالناس...
وان شاء الله يسمعني..

ومشكور على الموضوع الحلو...

طبيب النيل
12-05-2007, 07:43
انا طريقتي..بصارخ بأعلى صوتي واناديه اسمه جدام كالناس...
وان شاء الله يسمعني..

ومشكور على الموضوع الحلو...

ههههههههههه

طيب أوعي يطوق لك عرق