PDA المساعد الشخصي الرقمي

عرض كامل الموضوع : لا تفوتكم النكت

hemo-one
23-04-2007, 00:08
واحد بتاع فيديو جيم مات كتبه علي قبره جيم اوفر

فرختين مشيين الاولى معلقة بيضة على رقبتها .. فالتانية بتسالها اية البيضة
دى؟ قالت دى صورتى و انا صغيرة

مرة واحد سعودي لقى مصباح علاء الدين دعكه طلعله الجني قاله شبيك لبيك تطلب ايه: قاله: طلعلي كل المصريين من السعوديه فالجني قاله: ليه بس يا عم احنا عملنالك حاجه

واحد صعيدى عينوه مدير ملجأ أيتام اول قرار اخده اجتماع لأولياء الامور

واحد عنده كتكوت مفترس ، كل ما يدخله قفص الفراخ يروح الكتكوت واكلهم ، وفي قفص القرود ياكلهم
، وفي قفص القطط ياكلهم ، راح راميه في الصحرا . صعب عليه الكتكوت وراح يشوفه بعد تلات أيام
، لقى الكتكوت مرمي عالأرض والنسور بتحوم حواليه ، الراجل قاله : يا حبيبي إنت مت ؟ قام الكتكوت وقال له : يخرب بيتك بوظت الكمين

ٍكان في واحد شكله وحش قوي قوي قوي عايز يتجوزفراح واتقدم لواحده* فابيقول لأبوها :انا يا عمي بلا فخر عملت نفسي بنفسي
قاله: ما انا برضه بقول استحاله تكون خلقه ربنا

واحد بيحب وحده
قال لها : يمكن مكنش غني .. ولا عندي عربية ولا فيلا ولا مزرعة ولا شركه ولا فلوس زي محسن صاحبي ولكني أعشقك واحبك .. فضمته ودمعت عيناها وقالت : إن كنت بتحبني بجد .....عرفني على محســـــــــــــــن .

صعيدي بيعد بالانجليزي ... وان - توو - ثري - فور - فايف -استغفر الله ? ***

واحد غبى اوى وحاسس انه غبى جدا , فقرر انه ينتحر ويرمى نفسه من فوق جبل , فجاله واحد قبل مايرمى نفسه وقاله
انت هتنتحر ليه , قاله انا غبى اوى وماينفعشى اعيش تانى , قاله لا يا عم انت حكمت على نفسك ليه ان انت غبى, انا هسالك 3 اسئله لو جاوبتها يبقى انت زكى. ماشى؟ , الغبى قاله ماشى , الراجل قاله السؤال الاول : حاجه من بره ابيض ومن جوه اصفر وبنقليها وبنفقشها واسمها بيضه تبقى ايه ؟؟؟ قاله معرفش شوفت بقى ان انا غبى , الراجل قاله استنى طب هسألك السؤال التانى بس ركز معايا : حاجتين من بره ابيض ومن جوه اصفر وبنقليهم وبنفقشهم واسمهم بيضتين يبقو ايه هما ؟؟ قاله الغبى معرفش ولسه هيرمى نفسه راح الراجل قايله استنى بس وراح قايله اخر سؤال : حاجه ليها جناحين وبناكلها واسمها فرجه تبقى ايه ؟؟؟ الغبى قاله 3 بيضات؟, الراجل راح خابطه بالراجل موقعه من على الجبل

Piscu
23-04-2007, 02:11
مشكور على الموضوع .

]¦|¦[ROCKY]¦|¦[
23-04-2007, 03:03
شكرا ::جيد::

ملاك الارض
23-04-2007, 09:58
شكراا كتير على تانكت الحلوة ويعطيك العافية....
هههههههههههههههههههههههه...

ميرسيي...

hemo-one
24-04-2007, 00:21
مشكورين على المرور

~ عاشقه الكعبه ~
24-04-2007, 01:58
السلام عليكم ^_^

مشكوور اخوي على النكت الحلووة والله يعطيك العافيه ^_^