PDA المساعد الشخصي الرقمي

عرض كامل الموضوع : نكت

kemo_2008
27-10-2006, 09:10
واحد بخيل قوي ركب الاوتوبيس، فالاوتوبيس وقع في البحر فالبخيل طلع واحد والتاني لحد ما وصل للعشرين فجاءت المذيعة وقالت انت بطل لانقاذ عشرين واحد قالها اديني بدور علي الكمسري علشان اخذ باقي العشرين جنيه

شحات بيكلم بنت تخينه قوى ، وبيقول لها : أرجوكى انا بقالى يومين ماكلتش لقمة عيش واحدة ...ردت البنت: أنا بحسدك على إرادتك ، مين الدكتور اللى بتعمل عنده الرجيم الهائل ده ؟

مرة واحد غبى واقف في الشارع و بيتكلم في المحمول و عمال يزعق و يقول: بس دوري تاني ، دوري كويس. ام واحد معدي في الشارع جه قال له: في إيه ؟؟؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع ... لقى .... (الرقم الذي طلبته غير موجود في الخدمة)!!!!

سالوة جحاا:عندك كام سنه؟ قالهم:40. سالوة بعد10سنين :عندك كام سنه ؟ قالهم:40.سالوه اذاى بتقول ان عندك 40سنه وانت قلت كدة من عشر سنين؟ قالهم:اصل كلمة الراجل واحدة

مدرس عربى دخل الفصل قال النهارده حصة املاء .... يا اولاد اكتبوا ورايا: ذهب حسام الى المصيف يوم الاربعاء.. راح ولد قام وقال لو سمحت يا استاذ هو الاربعاء همزة على السطر ولاّ على الالف ؟؟؟ الاستاذ قاله خلاص يا ابنى خليها الخميس

واحد سكران دافن نفسه تحت الارض ليه ؟؟ بيصور كليب انا عايش و مش عايش

اتنين متجوزين كل ما يخرجوا فى حته مراته تقول له عايزة اروح جنينة الحيوان عند جبالية القرود.... و كل يوم تروح عند الجبلاية و تفضل تأكل القرود .... لغاية يوم الولادة دخلت تولد و لما الممرضة خرجت سألها الاب اية ولد ولاّ بينت ؟؟ فقالت له الحقيقة يافندم ملحقناش نعرف ... اول ما المولود نزل نط من الشباك

مدرب كرة قاعد فى قهوة ..... طلب واحد قهوه وسط ... وأثنين هجوم
محشش اتصل بخطوط الطيران يحجز تذكرة ، قاله الموظف: ذهاب واياب ؟؟؟؟ قال له : لا خروج المغلوب

مرة مذيعة أتجوزت واحد شخصيته مهزوزة ... ركبتله أريال

أرنب راح مكتب سفريات... ليه ؟؟؟؟؟؟؟ عايز يسافر الى (جزر) القمر

ارجو ان النكت تنول اعجابكم انا اسمى كريم عضو جديد

ممكن تراسونى على kemovip1@yahoo.com::جيد::

MOoOoON14
27-10-2006, 09:35
لووووووول

ثانكس اخوي عالنكت ,,, بس مكانها لازم يكون فمنتدى الالغاز والنكت ,,

استفني
27-10-2006, 14:16
ههههههههههههههههههههه
ثانكس على النكت الحلوة