PDA المساعد الشخصي الرقمي

عرض كامل الموضوع : نكت رهيبه (تحذير .لا دخول للمكتئبين)

ghost eyes
13-10-2006, 17:54
السلام عليكم
:) :) :) :)

كما قلت المكتئب يطلع بسرعه
هههههه

::جيد:: ::جيد:: ::جيد:: ::جيد::

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــ
2- مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بالونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بالونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بالونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بالونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بالونتين
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــ
3- مره واحدة عجوزة عندها 80 سنه لقت مصباح علاء الدين طلع لها الجنى طلبت منه تصغر 30 سنه بقى عندها 50 سنه وطلبت منه يصغرها 20 سنه بقى عندها 30 سنه طلبت منه يصغرها 10 سنين بقى عندها 20سنه طلبت منه يصغرها 10 سنين ـــ جالها الحصبه ماتت
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــ
4-مدرس انجليزى بيسأل تلميذ بيقوله لو عايز تقول لواحد تعالى هنا تقوله ايه؟ قاله : اقوله come here
قاله : ولو عايز تقوله ارجع هناك تانى ؟ قاله : الف من الناحية التانية واقوله
come here
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــ
5 -ولد سأل مامته الحامل مشير الى باطنها وقال مين ده يا ماما قالت له اخوك وقال الولد وانت بتحبيه؟ قالت له أيوة فقال لها أمال اكلتيه ليه
6- طلع مجموعة صيادين يصطادو وكل ما يصطادو حاجه كلابهم تجري تجيب الفريسه ما عدا كلب واحد بيخاف من صوت الرصاص فقالو لصاحبو خده الافراح اللي بيحصل فيها ضرب نار كتير عشان يتعود على الرصاص وبعد ما اخده لمدة 6 شهور رجع يصطاد تاني ولما اصطاد الفريسه الكلب قعد يزغرط

7- تلاتة صقور أغبية اتراهنوا على اللى يصطاد أكبر حاجة، الأول راح وجه وفى منقاره حبة دم قالهم شايفين الجبل الى هناك ده قالولوا أيوه قال أنا قتلت وراه غزال والتانى راح وجه وفى منقاره حبة دم كتير قالهم شايفين الشجرة الى هناك دى قالولو أه قالهم أنا قتلت وراها نمر والتالت راح وجه وكله دم فى دم وقالهم شايفين العمود الى هناك ده قالولوا اه قالهم أنا ماشفتوش
8 - نملة بتحب نملة بتقول لها تقبلى تتجوزينى وافقت بس بشرط تكتب البلاعة باسمها
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــ
9 -مرة صرصار كان زهقان قال اّخد عودين كبريت و أخش أتزحلق فى الفريزر

10 - صرصار قاعد مع مراته بيتفرجوا على التليفزيون جه إعلان البيرسول قالها اقفلى بسرعة مبحبش أفلام الرعب
11 - زرافة و فيل وأسد وفأر وثعلب وارنب ماشيين في الغابة , وقعوا كلهم في حفرة إلا الزرافة ,قالولها :جيبي لنا حبل. قالتلهم :ما فيش. قالولها :إحنا جعانين عايزين ناكل، قالتلهم: ماعرفش أجيب لكم أكل. قالولها: والعمل؟ قالت لهم: كلوا أضعفكم .. قام الفأر نط مفزوع وقال لهم : اللي هيقرب من الأسد هيعرف شغله
12 - نمر كل ما يشوف فار يقول له : انت مشاى حافى ليه , ويضربه على قفاه , وهكذا وهكذا كل يوم , المهم الفار راح للأسد واشتكى له , وقال له : أنا كل ما النمر يشوفنى يقول لى انت ماشى حافى ليه ويضربنى على قفايا , فالأسد راح للنمر وقاله : انت ليه بتعمل كده , قام النمر قال له : أنا أصلاً بتقرف منه , فالأسد قال له : عشان متبقاش شكلها وحش , قول له : اطلع هات تفاحة من على الشجرة , ولو جابها خضرا قول له أنا أنا كنت عايزها حمرا واضربوا على قفاه ولو جابها حمرا قول له أنا كنت عايزها خضرا واضربوا على قفاه , فالنمر قابل الفار تانى يوم وقال له اطلع هات لى تفاحة من على الشجرة , فالفار قال له : عايزها حمرا ولا خضرا ؟ قام النمر قال له : انت ماشى حافى ليه , وضربوا على قفاه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــ
13 -بيقولك كان فى واحد عنده كتكوت مفترس كل مايخش قفص الفراخ ياكلهم والقرود ياكلهم المهم راح الراجل خده و رماه فى الصحراء، جه بعد كام يوم الكتكوت صعب عليه رجع يجيبه لقاه نايم والنسور بتحوم حواليه قام قايل ياحبيبى انت مت قام الكتكوت قايم قاله يا راجل كده ينفع بوظت الكمين

14 -واحد عندة غيط جزر كل ما الجزر يطلع تيجى ارانب من المزرعة اللى جنبه وتاكل يتغاظ ويمسك الارانب ويسالها عملتو اية فى الجزر يقول الارنب اكلنا الجزر الراجل زهق وقرر يخلع للارانب كلها ضروسها وفعلا وبعد فترة طلع الجزر وفى يوم الراجل ملقاش الجزر اتغاظ وراح ماسك الارانب وسالها عملتوا اية فى الجزر رد الارنب وقاله عملناه ( عثير )=(عصير)
15 -بطة راحت لبقال قالت له عندك سكر ؟؟ قال لها لا.. راحت له تاني يوم قالت له عندك سكر؟؟ قال لها لأ ، وعارفه لو جتيني تاني حدق رجليكي المفلطحه في الأرض... راحت له تاني وقالت له عندك مسامير؟؟ قال لها لأ .. قالت له طب عندك سكر
16 - اتنين بيحششوا في قفص فراخ.تاني يوم الصبح طلع الديك وقال: كوكايييييييين
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــ17 -مره ثعبان قابل ثعبان لقاه بيعيط قالوا انت بتعيط ليه رد اصلي انا نظري ضعيف قالو بسيطه ركب عدسات وبعد يومين وهو معدي لقاه بيعيط تاني قالو انت بتعيط ليه رد اصلي اكتشفت ان اللي بحبها من عشرين سنه طلعت خرطوم

عجبتكم قوووووووولوا

Nectar
13-10-2006, 19:37
ههههههههههههههههههههههههههه
حلوة جداً ::جيد::
ومشكوووووووووووووووور على المجهود الرائع

]¦•¦[المتحريه]¦•¦[
13-10-2006, 19:47
خخخخخخخخ
تسلم اخوي على النكت المضحكة!!!!

..Dania..
14-10-2006, 16:03
حلللللللللللللللللللللللللللللللللللللوة..

The Lord of Dark
14-10-2006, 16:24
نيهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههها

بس احلي وحدة التالتة

يسلمووووووووووووووووووووو ايديك اخي

سلام

المخلص دائما

sweet bling
14-10-2006, 17:33
السلام عليكم

4-مدرس انجليزى بيسأل تلميذ بيقوله لو عايز تقول لواحد تعالى هنا تقوله ايه؟ قاله : اقوله come here
قاله : ولو عايز تقوله ارجع هناك تانى ؟ قاله : الف من الناحية التانية واقوله
come here
[/SIZE][/COLOR]

عجبتكم قوووووووولوا

@هاهاهاهاهااااااااااااااااااااااااااا:D اااااااااااااااااااااااااي@

@تحفــــــــــــــه وربي تحفــــــــــــــــ:D ـــــــــــه@

مشكور خيووووووووووووووو:رامبو:

شارينقن
14-10-2006, 17:35
ههههههههه مشكور

فتوته
15-10-2006, 10:24
حلوه

ghost eyes
19-10-2006, 01:30
ههههههههههههههههههههههههههه
حلوة جداً ::جيد::
ومشكوووووووووووووووور على المجهود الرائع

مشكوره اختي على ردك

خخخخخخخخ
تسلم اخوي على النكت المضحكة!!!!

تسلمي انتي اختي على ردك الكووول

حلللللللللللللللللللللللللللللللللللللوة..

مشكوره:)

نيهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههها

بس احلي وحدة التالتة

يسلمووووووووووووووووووووو ايديك اخي

سلام

المخلص دائما

ثانكس اخوي على ردك واتمنى ان تكون اعجبتك عن جد

@هاهاهاهاهااااااااااااااااااااااااااا:D اااااااااااااااااااااااااي@

@تحفــــــــــــــه وربي تحفــــــــــــــــ:D ـــــــــــه@

مشكور خيووووووووووووووو:رامبو:

لا شكر على واجب يا اختي

ههههههههه مشكور

مشكور اخوي:)

حلوه

ثانكس::جيد::

غولم
19-10-2006, 10:37
مشكور أخوي على النكت الروع

Taskee
19-10-2006, 11:57
هههههههههههههههههه ;)

تصدق ما فهمت منها ولا شي بس تضحك :p

خخخخخخخخخخخخخ ::سعادة::

أستهبل :مرتبك:

::جيد:: ::جيد:: ::جيد:: ::جيد:: ::جيد::

اميرة الفرح
19-10-2006, 12:31
هههههههههههههههههههههههههههههههه
مرة حلوة
عندي نكتة
في واحد بلط بيتة لية

عشان يسمع صوت القرش

انمى سكارس
19-10-2006, 13:44
:cool: رهيييييييييييييييبه:cool:

::جيد:: مشكور على الموضوع::جيد::

اميرة الفرح
20-10-2006, 13:15
مشكررررررررررررررررررررررن

olata
20-10-2006, 19:40
الله لا يحرمنه من مواضيعك

النكت تهبل

روووووووووووووووووووووووعة

ghost eyes
21-10-2006, 14:31
مشكور أخوي على النكت الروع

لا شكر على واجب :) :)

هههههههههههههههههه ;)

تصدق ما فهمت منها ولا شي بس تضحك :p

خخخخخخخخخخخخخ ::سعادة::

أستهبل :مرتبك:

::جيد:: ::جيد:: ::جيد:: ::جيد:: ::جيد::

هههههه:) :)

مشكور على ردك الكول

مرة حلوة
عندي نكتة
في واحد بلط بيتة لية

عشان يسمع صوت القرش

مشكوره اختي على النكته الكووول

:cool: رهيييييييييييييييبه:cool:

::جيد:: مشكور على الموضوع::جيد::

ان شاء الله تعجبك باقي النكت اللي هحطها
وشكرا على ردك الكيوت

مشكررررررررررررررررررررررن

ههههههه:) ::جيد::

الله لا يحرمنه من مواضيعك

النكت تهبل

روووووووووووووووووووووووعة

دا من زوقك
وشكرن على الرد الحلو مثلك

M A D R I D Y
22-10-2006, 08:10
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مشكووور أخوي

Darko0o
22-10-2006, 10:34
ههههههههههههههههههههههههه

مشكور على النكت الي كانت بتموتني من الضحك:d :ضحكة:

M i y u k i
22-10-2006, 13:36
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حلووووووووووووووووووووووووووووووووة

تسلم يدك..:)

ghost eyes
24-10-2006, 07:21
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مشكووور أخوي

لا شكر على واجب اخوي

ومشكور على ردك الكول

مشكور على النكت الي كانت بتموتني من الضحك:d :ضحكة:

بعد الشر عليك ::جيد::
ههههههههه
ومشكور على ردك الكيووت

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حلووووووووووووووووووووووووووووووووة

تسلم يدك..:)

تسلمي انتي اختي

وان شاء الله تكون اعجبتك

ومشكوره على الرد الكيوت:)

**lo lo**
25-10-2006, 00:18
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههه

ghost eyes
30-10-2006, 12:10
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههه

مشكوره اختي على ردك
والحمد لله ان النكتات اعجبتك