PDA المساعد الشخصي الرقمي

عرض كامل الموضوع : صمت الحكومات والمنظمات العربية لأمتى!

Ş Ỉ Ľ Ṽ Ĕ Ỹ
31-07-2006, 22:26
هاى شباب وبنات مكسات

الموضوع دة بجد غايظنى واكيد مش انا لوحدى كلكم اكيد متغاظين من موقف حكوماتنا العربية وخاصة المصرية
تصورو ان ثانى يوم من احداث لبنان كان مكتوب فى موقع الجزيرة ان مصر والاردن والسعودية يدينون حزب الله ليه هو منغير حزب الله وشعب لبنان الصامد كان اصلا مفيش لبنان وبعديها بكام يوم(عقبال ماوصلهم الخبر او فاقو للصدمة) السعودية اتبرعت وبعديها الكويت وبعديها مصر على فاكرا مصر لسة مبتديا التبرع من اول امبارح والمهم ان بعديها لما سالو الرئيس حسنى مبارك عن مظمة الدفاع العربى وان الجيوش العربية لازم تبعت
جيوش للدفاع عن لبنان. قال ان الموضوع مش سهل زى ما اى حد فاكر المهم انه عقد الدنيا يارب يتحركو
ويعملو حاجة قبل منستعر ان احنا عرب لاننا مدفعناش عن لبنان::مغتاظ::

والله يوفق حزب الله وشعب لبنان العظيم

~·.¸¸Mr.UAE¸¸.·~
01-08-2006, 00:11
يعطيج العافيه اختي ..

cute4ever
01-08-2006, 00:21
شكرا نانسي على الموضوع المهم.......

والله انا مخنوق من الحكومات دي......هم فين؟؟ بيستعبطوا؟؟

ربنا يا خدهم الله ينتقم منهم........ولاد بوبي.....بالذات الحكومة المصرية....مشرفانا في كل بلد

OneLOve
01-08-2006, 08:39
:نوم: لقد أسمـعت لو ناديت حيـاً ولكن لاحيــاة لمن تنــادي :نوم:
:نوم: :نوم:

*Light Angel*
01-08-2006, 14:34
والله عاد والحكومات
تعبو انفسهم لمل سوو اجتماع الجامعه العربيه
والله انهم ماعندهم قلوب

جوووود
01-08-2006, 14:49
مشكوره اختي ويعطيك العافيه

استوقفتني هالجمله ....
مصر والاردن والسعودية يدينون حزب الله

انا اشوف انو مثل هالاخبار صار عادي بالنسبه لي

بالعكس ...رح اتفاجئ اذا صار شي غير كذه

لان تعودنا من العرب هالاشياء دااااااااائما

سيد البوكيمونات
01-08-2006, 14:51
هاى شباب وبنات مكسات

الموضوع دة بجد غايظنى واكيد مش انا لوحدى كلكم اكيد متغاظين من موقف حكوماتنا العربية وخاصة المصرية
تصورو ان ثانى يوم من احداث لبنان كان مكتوب فى موقع الجزيرة ان مصر والاردن والسعودية يدينون حزب الله ليه هو منغير حزب الله وشعب لبنان الصامد كان اصلا مفيش لبنان وبعديها بكام يوم(عقبال ماوصلهم الخبر او فاقو للصدمة) السعودية اتبرعت وبعديها الكويت وبعديها مصر على فاكرا مصر لسة مبتديا التبرع من اول امبارح والمهم ان بعديها لما سالو الرئيس حسنى مبارك عن مظمة الدفاع العربى وان الجيوش العربية لازم تبعت
جيوش للدفاع عن لبنان. قال ان الموضوع مش سهل زى ما اى حد فاكر المهم انه عقد الدنيا يارب يتحركو
ويعملو حاجة قبل منستعر ان احنا عرب لاننا مدفعناش عن لبنان::مغتاظ::

والله يوفق حزب الله وشعب لبنان العظيم

يا اخي فش حدا عاجبه اللي بيحصل و انا باستراليا موقف اليهود ضعف لانه التنديد مستمر و بالنسبة للجزيره ووكالات الانباء الاخرى فهم يسعون الى البلبلة بين وحده الصف العربي

لذلك تريدون الاخبار خذوها من رويترز

Ş Ỉ Ľ Ṽ Ĕ Ỹ
01-08-2006, 17:04
مشكورين كلكم وانا بنت والخبر دا صح ومتاكدة منو