PDA المساعد الشخصي الرقمي

عرض كامل الموضوع : النكت

الأميرة المغرورة
13-11-2005, 10:11
المسطول الاول : ما معنى كلمة ( سبيل ) ؟ المسطول الثانى : طريق . المسطول الاول : ممتاز – والآن ما معنى كلمة ( سلسبيل ) ؟ المسطول الثانى : طرطريق

--------------------------------------------------------------------------------

مساطيل مشغلين اغنية كله بيرقص ما عدا واحد جه واحد فايق وقاله انت مبترقصش ليه قاله اصل انا العروسة

--------------------------------------------------------------------------------

مره واحد بيحشش بيقول لصاحبه امبارح جيت اسحب نفس قالوا لى ملكش رصيد

اثنين سكرانين واحد قال للثانى تعرف بيعملوا اية فى اوروبا لما المطر بيمطر .. قاله لا معرفش .. قال له بيسبوها تمطر

مره كان في اتنين مساطيل قاعدين بيحششوا فواحد بيقول للتاني انا شايفك اتنين فالتاني بيقولوا لا انا الي شايفك تلاته فقالوا الاول لا انا الي شايفك اتنين المهم قالوا خلاص احنا نروح لشيخ المساطيل فقال خلاص نروح لشيخ المساطيل فراحوا وعرضوا عليه المشكله. فقالهم خلاص اصحاب المشكله يقعدوا على جنب والباقي ده كولوا يروح

مسطول سأل واحدة اسمك ايه؟ قالت : أسماء. فقال: يعني ما فيش اسم محدد

Pretty Flower
15-11-2005, 11:08
هههههههههههه

مشكورة اختي على النكت

Sapient Muslim
15-11-2005, 11:45
هي حلوه بس انا ماتعجبني زي هذي النوعيه
شكرا

M A S A M U N E
19-11-2005, 15:13
شكرا على النكت